Bannia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ketämitä pitäisi bannia?

Sinut pitäisi bannia
6
17%
Minut pitäisi bannia
3
9%
Stadinarska pitäisi bannia
18
51%
Facebook pitäisi bannia
1
3%
Daven vastaanotto pitäisi bannia
1
3%
Niba on bannattu
0
Ei ääniä
Kaikki bannaan!
6
17%
 
Ääniä yhteensä: 35

Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Ei lue. Kukaan muu kuin sinä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lilo kirjoitti:^ Ei lue. Kukaan muu kuin sinä.
Ööö...jos kukaan ei lue niin miten SA voi sitten ärsyttää noin paljon?? Ja miten hänen postauksiinsa sitten vastataan?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:No ennen kaikkea tarkoitin tuollaista t e k n i s t ä lukukelpoisuutta.
Tosiaan.

Homie alkaa pikku hiljaa päästä hulluudessa niba-arskan kanssa samalle pelikentälle.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:No ennen kaikkea tarkoitin tuollaista t e k n i s t ä lukukelpoisuutta.
Tosiaan.

Homie alkaa pikku hiljaa päästä hulluudessa niba-arskan kanssa samalle pelikentälle.
Niin. Y k s i postaus ja kirjaimet pystysuoraan. :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voi v i t t u kun sitä kokonaisuutta on taas niin vaikea hahmottaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:Voi v i t t u kun sitä kokonaisuutta on taas niin vaikea hahmottaa.
No mutta jos on rakastunut?

Mahtaakohan SA muuten tajuta, että HB:llä on muitakin, kuin toverillisia ajatuksia? Todennäköisesti ei, koska SA vaikuttaa homofobiselta.
Manaaja

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Luulisi että se olisi sen hautausmaakeikan jälkeen jo tajunnut.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:Luulisi että se olisi sen hautausmaakeikan jälkeen jo tajunnut.
Eiku oikeasti. HB on rakastunut SA:aan.
Manaaja

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ No onhan se ihan oikeasti, mutta ei kai siitä vitsaaminen kiellettyäkään ole näin arvoliberaalissa yhteiskunnassa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nii-in. Mietin siis sitä, kun SA vaikuttaa homofobikolta..
Manaaja

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

No ehkä SA todella on vaan niin emotionaalisesti sokea ettei tajua sitä. Ei se tunnu tajuavan kovin montaa muutakaan asiaa toisten ihmisten tuntemuksista.
Dumis

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kuinka kauan jaksatte tuon turskan ympärillä hillua?
Vituttaahan se että aina tunkee bannattuna väliin, mutta niin myös homoboy ja nibakin tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja, ihana kun sä olet tollanen tunne-elämäanalyytikko :D Tai siis saat aina poimittua jokaisen tunne-elämän vajauksen..

Jotenkin tuntuu että SA ja joku muu tällä palstalla on päättänyt olla ns. sisäistämättä MITÄÄN mitä heille sanotaan, kerrotaan tai neuvotaan. Onko syynä se ettei vaan OSAA, vai ei tajua.. ihan mieletöntä lukutaidottomuutta. (nyt en puhu Manaajasta).
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

No onhan se nyt selvä että SA:lla täytyy olla jonkinnäköinen vajavainen kyky, olla huomaamatta toisen ihastumista. Olen itsekin saanut kaverista aika homofobisen kuvan nimittäin. En usko että olisi HB:n paras palstakaveri jos tietäisi koko totuuden.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei, on myöhä enkä oikein jaksa kirjoittaa nyt enempää. Voisiko Manaajatyyppi sanoa mikä ihmeen hautausmaakeikka? En varmaan vaan muista. ja mitä oikein tarkoitatte HB-jutuilla? Miksi tällaista puhetta?

Ehkä olen taas tosikolla päällä?
´
Sit mä en jaksa ottaa nyt kantaa Hämärä-asiaan, joka SA:n ympärillä on. On ihan selvää, että tämä on yhden kahden ihmisen omistama keskustelupalsta ja silloin he saavat kyllä valita kuka saa oikeuden olla ja kuka ei oikeastaan välittämättä mitä sanoo. Ei sitä vastaan voi olla, se lienee mahdotonta. Jos tämä olisi Helsingin kaupungin oma blogipalsta olisi tilanne vakava tai mahdoton se olisi koska maassa on sentään demokratia, mutta onhan se niinkin, että jos mä perustaisin palvelimelleni keskustelupalstan, ja siinä siis omia samaa kieltä puhuvia kavereitani, miksi ihmeessä minä hyväksyisin mielestäni ikävät ihmiset, jos mulla on valta ne hylätä! Ja valta sanoa mikä juttu on paskaa ja mikä ei täysin mielivaltaisesti!! Ja valita kaverit, joille sama kirjoitus on myös paskaa. Voi voi ja voi.
En varmaan hyväksyisi minäkään mielestäni pösilöitä! Tämä koko touhu on narsistista, natsityyppisine valintoineen.
Voin olla vain hämilläni ja hiukan allapäin rasismista. Kamalinta on, että tappopuheet hyväksytään, mutta minun ystävällinen kokosanainen tyylini on kamalaa ja suorastaan ärsyttävää ja saan mennä tai kuolla. No se johtuu siitä, että täällä on samanlaista, samoilla viileillä arvoilla varustettuja. Muut saa norata.
Masentava maailma tää Kitinä kyllä on aikalailla.
No, kyllähän mä olen maltillistunut, harmaantunut ja nyt ehkä mustun.

Nyt en jaksa miettiä. Anteeksi varmuuden vuoksi taas...

Hyvää yötä toivoo

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ah, mikään ei voita natsikorttia ylläpidon puuttumisen päälle.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Ah, mikään ei voita natsikorttia ylläpidon puuttumisen päälle.
No en voi mitään, että nauroin. Tuli mieleen Ihmisten puolue ja natsikortti siellä ja Trollit. Mainio sarja!!

Mutta kerro Manaaja, mikä hautausmaakeikka ja miksi tuollaista läppää HB-asiasta. Mistä tämä juttu sai alkunsa?

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ihan mielenkiinnosta, oletko sä arska kirjoitellut muilla keskustelupalstoilla ja onko sut/sun tunnuksesi poistettu/bannattu/estetty koskaan?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, oletko sä arska kirjoitellut muilla keskustelupalstoilla ja onko sut/sun tunnuksesi poistettu/bannattu/estetty koskaan?
Huomenta kaikille ja huomenta Manaaja!

Ihan ensimmäiseksi, Manaaja, voisitko kirjoittaa nimeni isolla.

Ja kiitos kysymyksestäsi. Olin aikoinaan city-keskustelussa hiukan, ja sieltähän Kitinään tulinkin. Keskustelen muillakin keskustelupalstoilla silloin tällöin, mutta ne ovat aina sellaisia, jotissa on yksi erityisaihe, tyypillisesti automerkki tai sitten esim. keräily tms. Niissä ei ole koskaan muuta kuin tiukkaa asiaa, eikä niissä ole "paskanjauhantaosuutta" niinkuin täällä Kitinässä.
Tunnuksen poistoa tai bannia? No ei ole ollut missään. Ei siihen oikeata aihetta ole tokikaan ollut. Täällä toki on tullut oltua hiukan lapsellinen joskus ja olen saanut niitä bannihalupuheita niinkuin sinultakin, joka tätä asiaa täällä ajat ahkerasti.

Mutta tottakai mietin itseäni täällä Kitinässä, koska oikeasti en ole tokikaan se narsisti, jonkalaista tekstiä JOSKUS laitan omiin ketjuihin. Se on vain ylipaisunut sketsi. Mietin asiaa sikäli, etten lopulta ymmärrä itsekään, mikä vaikuttaa minuun niin, että minun on jotenkin heitettävä itseni vastakohtaa kehiin. Jotenkin minä huvitun haukuista täällä.

Lukijani ja ilmanmuuta tukijoitahan minulla on, vaikka se sana on kärsinyt "narsistin" leimasta, sanotaan nyt sitten hyvät Kitinäkaverit: Minä voin arvata, että minulla on live-elämässä todennäköisesti vähiten moitteita tai haukkumisia toisilta kuin kenelläkään teistä muista. Nimittäin taidan olla jopa vanhin ja olen saanut niitä elämässäni erittäin vähän. En edes muista mitä ja ne asiat, jotka muistan liittyy selkeään konkreettiseen kateellisuuteen. Työpaikalla ja muutenkin kavereiden kesken olen sovinnainen ja sopuisa ja keskustelen hauskasti ja en arvostele muita ja minun toimiani ei koskaan haukuta. Minulle ei ole varmaan ikinä esim. huudettu!!! Ei edes vanhempani.

KERRON tämän siksi, että kirjoitukseni Kitinässä saattaa olla sellaista ulostuloa asiassa, joka tietyllä tapaa "kiihottaa". Käyttäydynkin hiukan typerästi joskus, mutta en osaa täällä käyttäytyä niin tyhmästi esim. haukkuen muita tai ...no esim. latelemalla tappouhkauksia... JOS minä käyttäytyisin todella noin väkivaltaisesti tai epäyhteiskunnallisesti relikoiden niinkuin todella monet täällä niin olisin saanut HETI sitä kuuluisaa bannia! Siksi koska en ole "kaveri" vaan täysi susi, ulkopuolinen kaveripiiristänne.

Mutta että tämä tällainen narsistinen leimaus itseni taholta täytyy olla "halu" saada moitteita ja haukkuja. Se vaan on mulle niin eri maailma ja saatan saada sen vain täällä Kitinässä.

OLEN TIETYSTI pahoillani, jos se tosiaan häiritsee teitä, tällainen minunmielestäni hauskakin huumori, tai minun huumori purisi minuun. Tätä asiaa en oikeasti ymmärrä koskaan, miksi jotkut fontit, kauniit, ovat niin tuomittavia. Kirjoituksien näennäisen tyhjyyden ja sen moittimisen ymmärrän. Tosin minähän kyllä kirjoitan PALJON ja joukossa on aivan hyvää proosaa ja ajatuksia, vaikka itse sanonkin.

Sen verran ihan tervettä omanarvontuntoa minulla on, että jotenkin näen täytenä hassuutena tai ristiriitana sen, että minut, minut, joka osaan kirjoittaa (tiedän sen) ja olen maksimaalisen hyväkäytöksinen, saisin toiveen jonkun ihmisen taholta mennä pois ja jopa kuolla.
Se on jotain sellaista absurdia, jota en kohtaa atominosaakaan muualla. Ja se on selityksenä minun persoonalliseen tapaani täällä. Mutta sitten en pidä juttujani ikävänä. Mielestäni avaamani ketjut ovat varsin usein vitsikkäitä ja onhan niillä kannattajansa.

Koska täällä kuitenkin on sisäpiiri ja ehkä minulla ei ole enää muuta kuin itseni toistoa niin ei sitä omaa juttua ole kai syytä sillämitalla jatkaa. Onhan tuolla minun oma ketjuni, jos huvittaa kirjoittaa hassusti tai hauskaa.

Eräs asia, joka on ikäänkuin sivuasiana, on se, että todentotta tämä kirjoittelu addiktoi: siis se on taivaan tosi, että minulla on kiire todella usein ja pitäisi minimoida kaikki asiat, jotka ei ole tehokkaita tai vievät turhaan energiaa. Ja siksi olisi erittäin hyvä vähentää Kitinää. Siksihän minulle sopii elämän puolesta mitä mainioimmin kirjoitusten väheneminen. Mutta siis en toki halua, että sen joku muu määrää. Eikä ole määrännytkään. Siksi haluankin vähentää itse.

Manaaja, sinä olet kuitenkin varsin kiinnostunut minusta ja oletko oikeasti harmistunut minusta vai esitätkö vaan? Olethan itse varsinainen häirikkö paljon vakavammassa mielessä. Ilman muutahan sinun tunnuksesi olisi monessa ilkeydessä ja kamaluudenpuhumisessa ja tappopuhsissasi minulle pitänyt heti poistaa!!! Mutta totean vain tämä faktana. Sitä en muuten ihan pohjalta tajua, miten muut voivat hyväksyä kaikenmaailman muitten ihmisten asiattomuudet ja v-sanat ja todellisen yhteiskuntakelvottoman kirjoituksen. En siis nyt puhu sinusta, Manis, vaan muistakin, useista.

Olen aikaisemmin sanonut, että minullakin on sinuun "viha-rakkaussuhde", tarkoittaen, että inhoan yksipuolista ajattelutapaasi ja ajojahtia ja sitä, että selviät kaverina, siis noin periaattellisesti. Mutta ihailen sinussa kirjoitustesi purevuutta, humoristisuutta ja sitten juttujesi jonkinlaista juonekkuutta, joka ne tekee kiinnostavaksikin. ystävällisyyttä saisi olla, manis, silti. Se kannattelee kuitenkin paljon tässä yhteiskunnassa, oikeasti!! Ei aina tarvitse olla ilkeän suora loukkaavalla tavalla! Ei koskaan tarvi. TIEDÄN, että särmäsi hioutuu kun vanhenet. Sitten sinun avattaresi ovat Kitinän hauskimia. Lähes jokainen on ollut hauska ja hyvä avatar.

Minulla on paljon täällä silti kitinäkavereita ja osan olen tainnut karkottaa niin, että jopa ovat epävarmoja millainen ihminen Stadinarskan takana oikein on. Olkaa huoleti. Voisin tavata teidät jokaisen erikseen ja olisin huolissani, jos sanoisitte, että se on typerä narsisti, tapaamisemme jälkeen. E voisi elää ollenkaan enkä työssäni toimia jos olisin narsisti oikeasti!!!

Mutta ne leikillisesti sanoen tukijat! Heitä en voi pettää enkä lopettaa noin vain. Se olisi oikeasti ylimielistä!

Mutta eiköhän tämä nyt tällä erää riitä! Laittakaapa puumerkki kuka luki tämän minun eepokseni ja samalla myös sisäisti sen!

Manaaja hyvä! Voisitko nyt vastata, mikä tuo hautausmaakeikkaasia oli ja mitä ja miksi ihmeessä puhutte HB-asiassa noin?

Annapa sanaisen arkkusi jollain tapaa laulaa!

Ja kaikki muut, jotka vaan haluavat jotain sanoa, kirjoittakaa joko tähän palaute tästä kirjoittamastani asiasta tai siihen kuuluisaan omaan "blogiini" "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju"


Toivoo terveisin,

KEVÄINEN STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja exsu »

Stadinarska kirjoitti: Mutta ne leikillisesti sanoen tukijat! Heitä en voi pettää enkä lopettaa noin vain. Se olisi oikeasti ylimielistä!
Voin tietysti puhua vain omasta puolestani, mutta näkisin, että henkilöt, jotka lasket "tukijoiksesi", ovat puolustaneet ja kommentoineet juttujasi juuri siksi, että sieltä kaiken hutun alta on paistanut tämä selvästi täyspäinen henkilö, joka tämänkin pitkän viestin kirjoitti. Sinun ei tarvitse pelleillä tai tehdä niitä sketsejä miellyttääksesi "tukijajoukkojasi", ennemminkin päinvastoin.
Dumis

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Stadinarska kirjoitti:Työpaikalla ja muutenkin kavereiden kesken olen sovinnainen ja sopuisa ja keskustelen hauskasti ja en arvostele muita ja minun toimiani ei koskaan haukuta. Minulle ei ole varmaan ikinä esim. huudettu!!! Ei edes vanhempani.
Eikös tuo ole just jonkun pimahtavan sarjamurhaajan profiili; hiljaisin ja kiltein yksilö... kunnes he's had it enough! Sitten pimahtaa ja jokeri-maalit naamaan ja nussiva maailma saa kuulla ja kokea kaiken paskan mitä olen joutunut kärsimään... BUHAHAHAAA!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Exsu, kiitos! Näin se varmaan on! Olet se aurinko!

Dumis! : En ole koskaan ollut hiljainen, aika puhelias minä olen oikeasti ja enkä niin hirveän kilttikään, aika kiltti kuitenkin, muttei välttämättä tarvi olla kiltti että ei saa haukkuja, huomaa se. En ole mielestäni sellainen, joka sekoaisi. En ainakaan ole ajatuksissanikaan ollut!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exsu kirjoitti:selvästi täyspäinen henkilö
:D Tough shit.
Manaaja kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, oletko sä arska kirjoitellut muilla keskustelupalstoilla ja onko sut/sun tunnuksesi poistettu/bannattu/estetty koskaan?
Koetin itse huvikseni hakea tähän vastausta haku-toimintoa käyttäen ja voi pojat mitä helmiä taas arkistoista löytyikään. Ihan täysin on mennyt ohi esimerkiksi ninnin ja SA:n duel.

Myös nämä ketjut tarjosivat ihan viihteellistä luettavaa:
http://kitina.net/viewtopic.php?t=5022
http://kitina.net/viewtopic.php?t=4742

Jotenkin surullista vaan huomata miten SA ei ole muuttunut yhtään. Paitsi toki rajojen ja sääntöjen rikkomisen suhteen vain röyhkeämmäksi. Teksti on ihan samanlaista kuin silloinkin, miinus räikeä väripelleily. Jotenkin kylmettävää tajuta, että viiden vuoden aikana juttu on ollut tismalleen samaa ja kehä kiertänyt ympyrää tismalleen samalla tavalla:

Joka ikinen kerta kun SA:ta jotenkin on arvosteltu, se tulee SA:lle kuin salamana kirkkaalta taivaalta, täysin odottamatta ja ennenkuulumattomasti. Ihan kuin tuo jannu resetoisi itsensä jokaisen keskusteluviestin jälkeen ja loukkaantuisi joka kerta uudelleen vastakirjoittajien "ennenkuulumattomasta" asenteesta, kun joku kehtaa arvostella häntä. En oikein tiedä miten ihminen voisi olla enää enemmän sekaisin.

Vastaan tuli myös Gattacan bannien perumista ajava ketju. Legendaarista shittiä. Vielä ylläolevaa kehänkiertoa enemmän vituttaa kuitenkin huomata se, miten itse on muuttunut viidessä vuodessa. Ennen olin ihan oikeasti hauska kirjoittaja. Nykyään tääkin on mennyt aika puisevaksi sapelien kolisteluksi.

Ikävä tuli monia entisiä hyviä ja persoonallisia, aktiivisia kirjoittajia, kuten A_J:tä, Ann:aa, Keikausta ja tietenkin myös Geetzua ja Snapaa muiden ohella. Samalla rupesi vähän vituttaa se että kuinkahan moni noista mustuneista nikeistäkin on lähtenyt SA:n takia täältä kävelemään. Pari tuli jo noista ketjuista vastaan. Ennen kaikki vaan oli paremmin, varsinkin ajalta ennen SuurnArsistia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ihan sama ei merkitse mitään. Jos kirjoituksessa enemmän kuin aanelonen tekstiä niin ei sitä tarvitse lukeakaan. On ilmaisunvapauden estämistä millään tavoin rajoittaa kirjoitus tai muuta asua. Jos ei tykkää niin pitää jättää lukematta. Tätä mieltä olen ollut aina, vaikkei silläkään mitään merkitystä ole. Liiallinen omanarvontunto on perseestä, kukaan meistä ei ole toista arvokkaampi.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin