Bannia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ketämitä pitäisi bannia?

Sinut pitäisi bannia
6
17%
Minut pitäisi bannia
3
9%
Stadinarska pitäisi bannia
18
51%
Facebook pitäisi bannia
1
3%
Daven vastaanotto pitäisi bannia
1
3%
Niba on bannattu
0
Ei ääniä
Kaikki bannaan!
6
17%
 
Ääniä yhteensä: 35

Manaaja

Bannia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Banni-sana on viimeaikoina värisyttänyt monien huulia. Pitäisikö bannia, ja jos ketä niin mitä ja miksi?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Arskalle banaania. Ei vaan usko mitä sanotaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Aha. Täällä on äänestänyt arska ja kolme muuta.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja saira »

"Kaikki bannaan!"
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Uskomatonta mutta totta; mä en oo äänestyksessä :shock:

Ja ei ketään pitäis bannata, tai se Sleazoidin popcorni-bisnes menee vituralleen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Banaani!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Uazi voiz sulkea kitinän vaikka kuukaudeksi. Se olis sopiva kosto kaikille.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Arskalle banaania. Ei vaan usko mitä sanotaan.
Ei vaan usko! Minä sinäkin höpiset ja toistat muitten pöllöä puhetta. Mitä minä muka en ole uskonut? Mun on, vaikka tämä onkin vapaaehtoista ja sinänsä harmitonta blogipalstailua, nähdä ja kohdata moista total aivotonta blondeilua näin tiheästi! Sori. Mä olen ystävällinen, lähes aina, mutta en vain kestä TAHALLISTA tyhmyyttä ja yksinkertaisuutta, en aina. Jos ei ole mitään muuta kuin tyhjää sanottavaa, tulisi olla hiljaa! Huomenna lupaan kyllä kestää!

No jos mä jatkan ja sanon, että Vesper pitäisi bannata kun se ei usko mua millään!

Ihan täsmälleen yhtä arvokas!

Ai ei muka ole! Aivan, jollei tai jollet sitä ymmärrä niin ei sille mitään voine.

Mutta loppujen lopuksi sanoisin, että

a) Manaaja pitäisi pannukakuttaa

b) Stadinarskalle pitäisi antaa panna.

No pikkuisen törkeää, hihhih! Olenkos minä pikkuisen härski hihhih. Keväinen Stadinarska taitaa olla hiukan kiimassa, hihhih.

JA ANTEEKSI kun toruin ja koetin lisätä kaivoon ajattelua. Turhaahan se lienee, mutta ANTEEKSI, kaduin jo!

Sleamanaa en edes koeta kehittää. Kriminaaleilla on ihan oma kamala aivotoimintansa, jota ei meidän normaalien tarvitse edes ymmärtää.

STADIN OIKEIN KIVA PANNAAVA TAMPIOINEN BY MIRKKUNEN MIRKKU
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Flip flop. Tämä on väri- ja allekirjoitusvapaa ketju. Miksi et SA noudata sääntöjä?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Flip flop. Tämä on väri- ja allekirjoitusvapaa ketju. Miksi et SA noudata sääntöjä?
ai tää olikin sellainen. anteeksi sleamana. en näe kyllä sääntöjä missään, mutta anteeksi ihan kamalasti. älä ammu kuitenkaan kilttiä arskaa. katso nyt, koetan olla väritön ja mauton! Eikä allekirjoitustakaan!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ei mut mehän sovittiin (vai mitä?) että Arska saa väritellä ja fontitella omissa ketjuissaan, muissa käyttäytyy? Tätä sääntöä ei ole noudatettu, tästä luulen siis muiden puhuvan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Flip flop. Tämä on väri- ja allekirjoitusvapaa ketju. Miksi et SA noudata sääntöjä?
ai tää olikin sellainen. anteeksi sleamana. en näe kyllä sääntöjä missään, mutta anteeksi ihan kamalasti.
Sä sovit hämärämiehen kanssa noista säännöistä jo aikaa sitten, että pidät väri- ja allekirjoituspeeloilusi vain omassa stadinarskan sanomaketjussasi. Kuten PetriFB pitää julistuksensa omassaan ja Raijasivu omassaan. Mikä tämän aiemmin sovitun asian noudattamisessa on sulle niin vaikeaa ja epäselvää?
Manaaja

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:Ei mut mehän sovittiin (vai mitä?) että Arska saa väritellä ja fontitella omissa ketjuissaan
Niin siis siinä omassa *yhdessä* ketjussaan. Kaikki arskan alullepanemat viikonpäiväketjut eivät esimerkiksi kaiken järjen ja logiikan mukaan kuulu tämän alle eivätkä ole sisältöineen alullepanon perusteella arskan "omistamia" keskusteluketjuja, toisin kuin tämä heppu kuvittelee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Flip flop. Tämä on väri- ja allekirjoitusvapaa ketju. Miksi et SA noudata sääntöjä?
ai tää olikin sellainen. anteeksi sleamana. en näe kyllä sääntöjä missään, mutta anteeksi ihan kamalasti.
Sä sovit hämärämiehen kanssa noista säännöistä jo aikaa sitten, että pidät väri- ja allekirjoituspeeloilusi vain omassa stadinarskan sanomaketjussasi. Kuten PetriFB pitää julistuksensa omassaan ja Raijasivu omassaan. Mikä tämän aiemmin sovitun asian noudattamisessa on sulle niin vaikeaa ja epäselvää?
Mistäs kustas sinä HEPPU numero 2 tuollaisista sopimuksen tekemisistä voisit tietää? Mitä ihmeenkummaa oletusta nämä sinulta ovat? Eiköhän ne ole, jos sellaisia on, minun ja sen muun sopijan keskeisiä, enkä niitä toki kerro oikeita sanomisia vaikka olisikin. Ja ne eivät sinulle kuulu enempää kuin tsetsekärpäsen toukan kakka Siamissa. Mutta siis allekirjoitushan on hauska asia ja sehän on kiva olla värillinen aina ja se on aina värillinen jos vaan maailmassa väripalettia piisaa. Värijohtajalla pitää olla värillinen tai pastillinen allekirjoitus! Eihän se muuten ole värimestari, taivaan tähden!!! herran Jumala mitä ajattelet!

Viikonpäiväketjuja! Voi veikkonen Tuonelan inha poika, enhän minä niitä ole jaksanut avata enää ollenkaan. Olen jo vanha Arska, enkä jaksa niitä! Arskalla on vain muutamia palveluketjuja ja oma ploki. ne ovat kivat! Ja värikkäät! Tervetuloa Arskan sisään tai siis plokista katsomaan Arskan vilkkaaseen aivoon ja työläisiin siellä, jotka käsittelevät tietoa varsin sophistikoidusti! Ilman väkivaltamanausta! Ota oppia, poikaseni pienoiseni vanhasta Arskasta! 8)

Ai, et tarvitse vai? No kyllä tarvitsisit, mutta ei väkisin, hehheh :P

Mielenkiintoista koko rahan edestä! Mutta turvavyöt kiinni ja turvaseksi mieleen! Voitte pudota palleinenne pallilta.

Ja olen itse sanonut, että omissa ketjuissani käytän muita värejä, ja olen vähentänyt RATIKAALISTI. Se ratikaali värienvähennys on tehnyt Arskasta varsin väriä vähentävän värivähennysarskan. Se on kovin arveluttavaa ja osin ikävää. Koetan siis olla vähemmän ärsyttävä. Tosin en koskaan ymmärrä oikeasti mikä minussa ärsyttää. Olen niin kiltti ja tavallinen ja sopuisa oikeasti. Ongelmaton hauska poikamies. Tykkää sinäkin hiukan Stadinarskasta niin olisi huisan tai pitäisikö sanoa Huiman kiva!
Ihmiset rakkaat, muut kuin tukijani mukavat! Älkää ärsyyntykö Arskasta. Se ei oikeasti halua ärsyttää vaan olla humoristinen. Sitten muutama raskas äänitorvi on kade Arskalle jostain ja laumasielut huutaa torvena perässä. Se minua ärsyttää!

Eläkäämme rauhassa kaikki maapallolla. Lupaan kuolla joskus!! Enkö olekin jalo mies!

terveisin Stadin miedosti tampioinen varsin harmaa Arska.

Ai mutta et tykännyt allekirjoituksesta. Näinhän se korjautui kun kirjoitin vielä lauseen perään niin ei ole allekirjoitusta! Pusnus tytöille ja heihei miehille ja Manala, ollaa KAVEREI, jookosta :) !!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: ai tää olikin sellainen. anteeksi sleamana. en näe kyllä sääntöjä missään, mutta anteeksi ihan kamalasti.
Sä sovit hämärämiehen kanssa noista säännöistä jo aikaa sitten, että pidät väri- ja allekirjoituspeeloilusi vain omassa stadinarskan sanomaketjussasi. Kuten PetriFB pitää julistuksensa omassaan ja Raijasivu omassaan. Mikä tämän aiemmin sovitun asian noudattamisessa on sulle niin vaikeaa ja epäselvää?
Mistäs kustas sinä HEPPU numero 2 tuollaisista sopimuksen tekemisistä voisit tietää? Mitä ihmeenkummaa oletusta nämä sinulta ovat? Eiköhän ne ole, jos sellaisia on, minun ja sen muun sopijan keskeisiä, enkä niitä toki kerro oikeita sanomisia vaikka olisikin.
Selventäisiköhän vaikka nämä lainaukset hämikseltä asiaa näin aluksi?
Haemaeraemies 10.3.2011 kirjoitti:Kuten YV:llä sovin myös arskan kanssa, että ne värit ja boldit pysyy siellä omassa ketjussa, mutta nyt on linja vähän lipsunut.
Haemaeraemies 10.3.2011 kirjoitti:No, kerta käyttäjät tahtovat pitää oman uskiksensa, niin tarjosin Petrille samaa diiliä kuin arskalle, on tervetullut jäämään jos paska pysyy yhdessä paikassa.
Haemaeraemies 10.3.2011 kirjoitti:Tosin tulin sen verran vastaan, että ehdotin samaa järjestelyä kun SA:n kanssa,että sonta yhdessä ketjussa niin antaa palaa vaan.
Haemaeraemies 10.3.2011 kirjoitti:Anna palaa vaan, mutta pidä yhdessä topikissa, kuten Raija oman psykoonsinsa ja Arska oman psykoosinsa.

EDIT: Vielä selvennyksenä: Olet tervetullut jatkamaan julistustasi, jos sovitaan että se pysyy yhdessä topikissa? myös ne uudet aiheet. Katso arskan kysymykset ja vastaukset ketjusta vaikka mallia.
Haemaeraemies 10.3.2011 kirjoitti:sama diili kuin muillekin, että avaa yhden blogi-henkisen ratkaisun
Mitä hämärämiehen kanssa sovitusta et siis ymmärrä? Kun ei kerran mene jakeluun ja miehestä ei ole edes sanojensa ja sopimisiensa taakse seisomaan, niin pakko sanoa että bannia vaan. Sä olet pelkkä erityiskohtelua vaativa häirikkö jota ei koske samat säännöt kuin muita, ja jonka ei tarvitse itse pysyä omien sanojensa takana.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Sä sovit hämärämiehen kanssa noista säännöistä jo aikaa sitten, että pidät väri- ja allekirjoituspeeloilusi vain omassa stadinarskan sanomaketjussasi. Kuten PetriFB pitää julistuksensa omassaan ja Raijasivu omassaan. Mikä tämän aiemmin sovitun asian noudattamisessa on sulle niin vaikeaa ja epäselvää?
Mistäs kustas sinä HEPPU numero 2 tuollaisista sopimuksen tekemisistä voisit tietää? Mitä ihmeenkummaa oletusta nämä sinulta ovat? Eiköhän ne ole, jos sellaisia on, minun ja sen muun sopijan keskeisiä, enkä niitä toki kerro oikeita sanomisia vaikka olisikin.
Selventäisiköhän vaikka nämä lainaukset hämikseltä asiaa näin aluksi?
Haemaeraemies 10.3.2011 kirjoitti:Kuten YV:llä sovin myös arskan kanssa, että ne värit ja boldit pysyy siellä omassa ketjussa, mutta nyt on linja vähän lipsunut.
Haemaeraemies 10.3.2011 kirjoitti:No, kerta käyttäjät tahtovat pitää oman uskiksensa, niin tarjosin Petrille samaa diiliä kuin arskalle, on tervetullut jäämään jos paska pysyy yhdessä paikassa.
Haemaeraemies 10.3.2011 kirjoitti:Tosin tulin sen verran vastaan, että ehdotin samaa järjestelyä kun SA:n kanssa,että sonta yhdessä ketjussa niin antaa palaa vaan.
Haemaeraemies 10.3.2011 kirjoitti:Anna palaa vaan, mutta pidä yhdessä topikissa, kuten Raija oman psykoonsinsa ja Arska oman psykoosinsa.

EDIT: Vielä selvennyksenä: Olet tervetullut jatkamaan julistustasi, jos sovitaan että se pysyy yhdessä topikissa? myös ne uudet aiheet. Katso arskan kysymykset ja vastaukset ketjusta vaikka mallia.
Haemaeraemies 10.3.2011 kirjoitti:sama diili kuin muillekin, että avaa yhden blogi-henkisen ratkaisun
Mitä hämärämiehen kanssa sovitusta et siis ymmärrä? Kun ei kerran mene jakeluun ja miehestä ei ole edes sanojensa ja sopimisiensa taakse seisomaan, niin pakko sanoa että bannia vaan. Sä olet pelkkä erityiskohtelua vaativa häirikkö jota ei koske samat säännöt kuin muita, ja jonka ei tarvitse itse pysyä omien sanojensa takana.
Pitäisikö edes uskoa taas, mä juur ja juur jaksan....
Siis sinä se olet aikamoinen Jumala sinäkin. Etkö itse huomaa ihan OIKEAA tosiasiallista narsismia itsessäsi. Minä en milloinkaan oikeasti olisi tuollainen narsisti. Minusta ja ihan oikeasti sinulla on vakavaa paskaa ja sontaa paljon enemmän kuin minulla, joka olen paljon harmittomampi kuin sinä. Minun ongelmani on jaarittelu ja sinun ongelmasi on väkivallanomainen uhkaava epäystävällinen puhe. Valitse kumpi on vahingollisempi!

Eli pidä hyvä poika omat ajatuksesi siitä, että kirjoitan sontaa, ihan tasan tarkkaan itselläs sekä osta MIRRORi!

Varmistuksena voisin tässä vaatia, että kun puhut niin paljon täällä paskaa ja olet mm. minut tappanutkin sanoillasi ja uhannut niin vaadin sinulle bannia heti.

Ymmärrätkö edes mitä tarkoitan. ET OLE Jumala sanomaan kenen kirjoitukset ovat huonoja. ET SINÄ ainakaan, joka kirjoitat usein aivan kamalaa ja tuomittavaa epäkohtaliasta energiaavievää epäyhteiskunnallista.

Ja nyt jo kadun sinun haukkumistasi. Haukkuminen ei ole minua yhtään, mutta kun tämä varsin simppeli asia ei mene perille. Jos olet jotain mieltä, niin se ei ole yhtä kuin kaikki. En halua uskoa tätä toopeilua todeksi!! Mikä helskutin rotanpoika-tuomionjulistaja sinä haluat olla. Etkö huomaa, että sinun käytöksesi on oikean narsistin. No et todellakaan. Se kuuluu kuvaan.

Älä jatka tätä. Inhoan sotaa. Olet aivan varmasti lopulta väärässä. Älä, Jumala, jakele tervetuliaisia etkä tervemenoja. Minä en ole ansainnut sitäpaitsi keneltäkään Jumalalta, enkä oikealtakaan taivaanisältä todellakaan ennen sinua yhtäkään rangaistusta.

Ystävällisin terveisin kuitenkin. Ehdotan sopua kun EN jaksa tyhmyyttä enää. Koetetaan elää yhdessä. Miksi "rakastat" minua, muuten? Kerro sekin. "Rakastat" minut kuolleeksi, heh Miksi ärsytän sinua? Minä en nimittäin lopultakaan ihan tarkkaan ymmärrä!! Koeta selittää!! :)

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toistan kysymyksen: Mitä hämärämiehen kanssa sovitusta et siis ymmärrä?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bannannaan bannaan bannia boskeen

Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja scarface »

Facebookin vois hyvin bannata. Siitä aiheudu ku turhaa kitinää ja eripuraa :D
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Haemaeraemies 10.3.2011 kirjoitti:Kuten YV:llä sovin myös arskan kanssa, että ne värit ja boldit pysyy siellä omassa ketjussa, mutta nyt on linja vähän lipsunut.
Haemaeraemies 10.3.2011 kirjoitti:No, kerta käyttäjät tahtovat pitää oman uskiksensa, niin tarjosin Petrille samaa diiliä kuin arskalle, on tervetullut jäämään jos paska pysyy yhdessä paikassa.
Haemaeraemies 10.3.2011 kirjoitti:Tosin tulin sen verran vastaan, että ehdotin samaa järjestelyä kun SA:n kanssa, että sonta yhdessä ketjussa niin antaa palaa vaan.
Haemaeraemies 10.3.2011 kirjoitti:Anna palaa vaan, mutta pidä yhdessä topikissa, kuten Raija oman psykoonsinsa ja Arska oman psykoosinsa.

EDIT: Vielä selvennyksenä: Olet tervetullut jatkamaan julistustasi, jos sovitaan että se pysyy yhdessä topikissa? myös ne uudet aiheet. Katso arskan kysymykset ja vastaukset ketjusta vaikka mallia.
Haemaeraemies 10.3.2011 kirjoitti:sama diili kuin muillekin, että avaa yhden blogi-henkisen ratkaisun
Sanomanvahvistajaa kovemmalle ja lihavoidulla vielä ne ydinkohdat. Eikö arska ihan oikeasti mene selvällä suomella sanotut, yksinkertaiset asiat jakeluun? Lue vaikka hi-taas-ti noi lihavoidut kohdat.

Petri on kunnioittanut sääntöjä, sinä taas et ole eli vaadit erityiskohtelua (DSM-IV:n kriteeri numero 5).
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tarvitsisin kai banniä kun välillä on tuhmat mielessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vähän epäselväksi on jäänyt että m i t ä ne värit & erilaiset fontit oikein haittaa? Ihan lukukelpoista tekstiähän SA suoltaa...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:Ihan lukukelpoista tekstiähän SA suoltaa...
Tosiaan.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Homeboy65 kirjoitti:Vähän epäselväksi on jäänyt että m i t ä ne värit & erilaiset fontit oikein haittaa? Ihan lukukelpoista tekstiähän SA suoltaa...
Eikä suolla, vaan kamalaa paskaa. Miksi arska on oikeutettu erityiskohteluun? Banaani moiselle paskalle.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bannia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

par-sky kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Vähän epäselväksi on jäänyt että m i t ä ne värit & erilaiset fontit oikein haittaa? Ihan lukukelpoista tekstiähän SA suoltaa...
Eikä suolla, vaan kamalaa paskaa. Miksi arska on oikeutettu erityiskohteluun? Banaani moiselle paskalle.
No ennen kaikkea tarkoitin tuollaista t e k n i s t ä lukukelpoisuutta. Mutta kyllä SA:n tekstejä lukee muutenkin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin