Tosikko-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti:
elco kirjoitti: 3) Pupu
e) dildo savuaa
Minulla on vaaleanpunainen vibraattori, ei dildoa! Ne on eri asioi, toimitus huomauttaa.
Osasit kuitenkin yhdistää langat oikein!
RP

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti:
elco kirjoitti: 3) Pupu
e) dildo savuaa
Minulla on vaaleanpunainen vibraattori, ei dildoa! Ne on eri asioi, toimitus huomauttaa.
Osasit kuitenkin yhdistää langat oikein!
Mulla on viksut hetkeni. Joskus.

Ninni, ehkä sun kannattais testailla hieman koneellista lempeä, ei tulis noita virhearviointeja niin pali, miesten suhteen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Ni, eikä tartte selittää mitään tahi pussailla jälkeenpäin. Ellei oo outo.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Joo, onhan se yliarvostettua opetella jakamaan ja tulemaan toimeen toisten kanssa. Whatever, tosiaan. :roll:
Mietihän nyt pari vuotta eteenpäin. Teinityttö ja uhmapoika samassa huoneessa?
Voi apua. Olenkohan nyt mennyt tekemään jonkun elämää suuremman virheen, kun menin vastaanottamaan kolmion ja aion sijoittaa ainakin ensalkuun molemmat lapseni (jotka eri sukupuolta!!) samaan huoneeseen? :shock:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Joo, onhan se yliarvostettua opetella jakamaan ja tulemaan toimeen toisten kanssa. Whatever, tosiaan. :roll:
Mietihän nyt pari vuotta eteenpäin. Teinityttö ja uhmapoika samassa huoneessa?
Voi apua. Olenkohan nyt mennyt tekemään jonkun elämää suuremman virheen, kun menin vastaanottamaan kolmion ja aion sijoittaa ainakin ensalkuun molemmat lapseni (jotka eri sukupuolta!!) samaan huoneeseen? :shock:
Kulta, sun lapsilla ei ole yli 7v ikäeroa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Kulta, sun lapsilla ei ole yli 7v ikäeroa.
Onko sillä ikäerolla merkitystä tässä kohti? Ymmärsin aiemmin, että suurin merkitys oli sukupuolilla... ehkä multa meni jotain ohi..

Kyllä, mielestäni kuitenkin siinä kouluiän tienoilla olisi kuitenkin jo syytä tarjota omille lapsilleni omat, henkilökohtaiset huoneensa. Nimenomaan, koska ovat eri sukupuolta.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Manaaja

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nää ninnin suoritukset on kyllä vähän jänniä.

Tää kämpänvaihtokin oli alkuunsa ennennäkemätön onnenpotku jonka ansiosta suhteiden kautta sattui naapurista vapautumaan otollinen isompi kämppä sivusta vedettäväksi, jonka vuokra oli vaan pikkusen suurempi kuin tän hetkisessä.

Näitä myöhemmän pään viestejä lukiessa taas saa kuvan missä ninni on rämpinyt läpi saharan ja kiivennyt Everestille, luovuttanut munuaisensa ja käyttänyt suunnatonta päättäväisyyttä ja tahtoa sydänverellään vain sen vuoksi että tyttärellä olisi oma huone nyt, aina ja ikuisesti, toisin kuin sen vähän heikommin asiat hoitavan vanhemman luona.

Melkoista supermutsiuhrautuvaisuutta lapsensa eteen tosiaan.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manis voi kristus.

Älä puhu asioista joista et tiedä mitään.

a) tämä on työsuhdeasunto
b) olen tehnyt tämän taloyhtiön omistajalle töitä 15-vuotiaasta, vaihto oli hyvin helppo
c) naapurini ilmoitti ensimmäisenä kun muuttaa
d) mun raha-asiat ei kuulu kellekään
e) söin tosiaan makaroonia pari kuukautta surkeena ja yksin - raskaana
f) olen antanut anteeksi ja sopinut asiat äitini kanssa ennenkun hän kuoli

Pidä ny vittu jo se pääs kiinni.
Manaaja

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sä et vaan näe itse sitä ristiriitaisuutta millä sä noita juttujasi raapustelet. Riippuu aina että mistä kulmasta katsoo, niin homman painotukset muuttuu täysin toisenlaisiksi.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Sä et vaan näe itse sitä ristiriitaisuutta millä sä noita juttujasi raapustelet. Riippuu aina että mistä kulmasta katsoo, niin homman painotukset muuttuu täysin toisenlaisiksi.
Ole ny jo hilijaa. Oikeesti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustaenkeli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kulta, sun lapsilla ei ole yli 7v ikäeroa.
Onko sillä ikäerolla merkitystä tässä kohti? Ymmärsin aiemmin, että suurin merkitys oli sukupuolilla... ehkä multa meni jotain ohi..

Kyllä, mielestäni kuitenkin siinä kouluiän tienoilla olisi kuitenkin jo syytä tarjota omille lapsilleni omat, henkilökohtaiset huoneensa. Nimenomaan, koska ovat eri sukupuolta.
Kyllä varmaan sulla on silloin jo sopivan kokoinen asunto?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Niba kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kulta, sun lapsilla ei ole yli 7v ikäeroa.
Onko sillä ikäerolla merkitystä tässä kohti? Ymmärsin aiemmin, että suurin merkitys oli sukupuolilla... ehkä multa meni jotain ohi..

Kyllä, mielestäni kuitenkin siinä kouluiän tienoilla olisi kuitenkin jo syytä tarjota omille lapsilleni omat, henkilökohtaiset huoneensa. Nimenomaan, koska ovat eri sukupuolta.
Kyllä varmaan sulla on silloin jo sopivan kokoinen asunto?
Tai olen muuttanut silloin oman sänkyni olohuoneeseen... :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin