Tosikko-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

ninnithequeen kirjoitti:
saira kirjoitti:^Tossa se sit taas tuli. Sä pidät oman pääs ja mietit miksi tyttösi ei pidä UK:n uudesta. Ja sit vituttaa. Jos sä valitset vitutuksen sen sijaan, et tyttäres olis onnellinen, ni oma on valintas. Mut silloin sä teet samalla helvetin huonon päätöksen myös tyttäres puolesta.
Minähän sen päätöksen teen juu, ku tyttö itkien soittaa. Joo.

Nyt pääs UK:n uus ämmäki jo palstalle, loistavaa!
Sä teet sen päätöksen ihan muina aikoina. Ja itse asiassa mä en IKINÄ tekis tuollaista karhunpalvelusta lapselleni. Mä olen nähnyt liian monta ihmistä, jotka kärsii siitä etteivät vanhemmat ja niiden uudet puolisot edes yritä tulla toimeen. Ja kyllä, mua vituttaa se, että sulla olis mahdollisuus tehdä asiat toisin tyttärelles, mut silti sä et anna asioille mahdollisuutta.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Dumis

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voi morjens.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Awing kirjoitti::D heh en ole uk. Vaan Uk:n Lapsen uuden kämppiksen isä enkä tykkää että tämä Queen vetää hänet keskusteluun mukaan..
T. Awing Ps. en jaksa enempää kirjoitella tänne. pitäkää hauskaa..
Ok. Koko perhe koolla! Voi että on herttaista! :)

Ninni: Millä tavalla huoltajuusasioista tappeleminen on sitä juuri mainitsemaasi lapsen parhaan ajattelua?
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^En anna en. Mun lapsillani on vain yksi äiti.

Edelleen naurattaa tuo UK:n uuden naisen isän tänne tulo. Voi hyvä jumala sentään :rofl:
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exsu kirjoitti:
Ninni: Millä tavalla huoltajuusasioista tappeleminen on sitä juuri mainitsemaasi lapsen parhaan ajattelua?
Mä en koskaan tekisi sitä Nitalle tai UK:lle, oikeasti. En ikinä.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 19.05.2011 18:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Awing
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 19.05.2011 18:00

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Awing »

ninnithequeen kirjoitti:^En anna en. Mun lapsillani on vain yksi äiti.

Edelleen naurattaa tuo UK:n uuden naisen isän tänne tulo. Voi hyvä jumala sentään :rofl:
Hmm et nyt tajua olen Sun lapsesi "siskon" isä :roll:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Ei se ymmärrä kun ei sen HALUA ymmärtää. Ihan turha selittää mitään näköjään...

Mä pidän nyt lakisääteisen ja poltan muutaman röökin putkeen. Ei täs muuta, mut nyt mä olen ihan hämmentynyt, kun luulis osaavani puhua ja kirjoittaa ymmärrettävää suomea. Täytyypä miettiä mitä mä sit suollan kun en kerran mitään selkeää näköjään...
Viimeksi muokannut saira, 19.05.2011 18:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

ninnithequeen kirjoitti: Edelleen naurattaa tuo UK:n uuden naisen isän tänne tulo. Voi hyvä jumala sentään :rofl:
Mä luulen, että siitä UK:n uudesta puolisosta ei puhuta "kämppiksenä".
Awing
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 19.05.2011 18:00

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Awing »

Awing kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:^En anna en. Mun lapsillani on vain yksi äiti.

Edelleen naurattaa tuo UK:n uuden naisen isän tänne tulo. Voi hyvä jumala sentään :rofl:
Hmm et nyt tajua olen Sun lapsesi "siskon" isä :roll:
Ja pitää sanoa ettei sulla hyvin mene onnea tulevaisuudelle. Älä enää koskaan vedä puolisiskoa keskusteluun mukaan..
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Awing kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:^En anna en. Mun lapsillani on vain yksi äiti.

Edelleen naurattaa tuo UK:n uuden naisen isän tänne tulo. Voi hyvä jumala sentään :rofl:
Hmm et nyt tajua olen Sun lapsesi "siskon" isä :roll:
Jaahas, päivää ny sit. En mä paha ole, vihanen vaan UK:lle aika monestakin asiasta tällä hetkellä. Mä asuin sen kans kuitenkin 10 vuotta. Tiiiiiedän tuntevani hänet aika hyvin. Joten se siitä. R on kaunis lapsi kuvista päätellen.
AngryBird

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exsu kirjoitti: Mä luulen, että siitä UK:n uudesta puolisosta ei puhuta "kämppiksenä".
Eihän se niin sanonutkaan :)
Awing kirjoitti: Uk:n Lapsen uuden kämppiksen isä
edit. Joo. Ymmärsin vähän hitaasti mitä exsu tarkoitti. Syytän kuumetta :P
Viimeksi muokannut AngryBird, 19.05.2011 18:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ninnithequeen kirjoitti:Luuletko sä että UK antaa mun tavata uutta tyttöystäväänsä? Sen verran järkeä sillä on päässä. Tiedätkö miltä tuntuu, kun oma rakas lapsi asuu toisen naisen kanssa?

Ja se kihlasormus pysyy hautaan asti.
Oukki. No jos ei pysty asiallisesti käyttäytymään, niin eihän sitä sitten kannata edes yrittää.
Täällä kyllä vierähteli kiviä jos toisiakin sydämiltä sitä mukaa mitä paremmin lapsen äidin kanssa tutustuttiin (voin melko varmuudella sanoa tän myös hänen puolestaan), että sillä suosittelin.

Ja vaikka nyt en itse äiti olekaan, niin nimenomaan siltä pohjalta asian suhteen aikanaan valaistuin, kun mietin miltä mahtaa äidistä tuntua kun lapsi lähtee asumaan itselle vieraan ihmisen kanssa.
Meillä nyt on kuitenkin lapsen äidin kanssa sama tavoite - lapsen hyvinvointi - et ollaan silleen periaatteessa samaa tiimiä. Ihan sama mitä mieltä toisistamme oltais - tässä tapauksessa tosin kävi niin hyvä säkä että (hieman möykkyisen alun jälkeen) tullaan juttuun noin muutenkin ihan jees.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

AngryBird kirjoitti:
exsu kirjoitti: Mä luulen, että siitä UK:n uudesta puolisosta ei puhuta "kämppiksenä".
Eihän se niin sanonutkaan :)
Awing kirjoitti: Uk:n Lapsen uuden kämppiksen isä
Kommentoin siis Ninnin tulkintaa siitä, että kämppiksen isä on puolison isä. Mutta siellähän mainittiin se lapsikin joo. Menin kyllä itsekin hämyyn ekan kuvailun kohdalla, en arvannut, että Ninnin maine kiirii näin nopeasti.
AngryBird

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Luultavasti vieläkin nopeammin :roll:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Kyl mun täytyy varmaan lopettaa tää "keskustelu" omalta osaltani. Ei se pään seinään hakkaaminen tosiaan kovin hyvää päälle tee, alkaa pian särkeä... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tiedätkö miltä tuntuu, kun oma rakas lapsi asuu toisen naisen kanssa?.
Miltäs mahtoi UK:sta tuntua esim silloin, kun tytön äidin uusi miesystävä laittoi tytön äitiä turpaan 1.5 vuoden vankeustuomion edestä? Tai toinen äidin uusi miesystävä varasti tyttären XBoxin?
Puhumattakaan seksin harrastamisesta ehkäisyasennossa...
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oiskohan rakkainpani UK asialla.

Ja joo, kyllä mua häiritsee etten tiedä MITÄÄN tytsän äitipuolesta kun mulle ei edes Nita saa kertoa. Paitsi kuullut sen nauravan mulle puhelimen taustalla kun oon UK:n kanssa tapellu jostain vitun pöydästä (joka komistaa mun olkkaria nyt, kiitos UK, I missed him)

Eiku tiedän mä yhen asian. Se on lihavampi ku minä.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tiedätkö miltä tuntuu, kun oma rakas lapsi asuu toisen naisen kanssa?.
Miltäs mahtoi UK:sta tuntua esim silloin, kun tytön äidin uusi miesystävä laittoi tytön äitiä turpaan 1.5 vuoden vankeustuomion edestä? Tai toinen äidin uusi miesystävä varasti tyttären XBoxin?
Puhumattakaan seksin harrastamisesta ehkäisyasennossa...
Jep.

Uskomatonta että naistennielijä Maniskaan ei ole kuullut suuseksistä.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lapitii kirjoitti:
Ja vaikka nyt en itse äiti olekaan, niin nimenomaan siltä pohjalta asian suhteen aikanaan valaistuin, kun mietin miltä mahtaa äidistä tuntua kun lapsi lähtee asumaan itselle vieraan ihmisen kanssa.
Vihdoinkin joku tajusi!!!!!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

:stfu: :tiistai: :apuva:

Ei kykene, pakko vielä kysyä: kenen helvetin kanssa mun tyttäreni sit asuu isällään ollessaan jos tällä uusi avovaimo? Ei uuden naisen kanssa?!?!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Jännä miten eri kohdissa ihmisillä tulee raja vastaan. Mulle kun nolostuminen on ujona miehenä jotenkin arka asia ja komedialeffojen nolojen kohtausten katsominen on jotenkin epämiellyttävää, niin tän ketjun sisältö ylitti oman mittarini siinä vaiheessa kun siipimies liittyi kirjoitteluun. Yleinen keskustelupalsta ei mielestäni ole oikein järkevä paikka ratkoa perheasioita. Vastaavasti Gattis ja SA on tällä viikolla astunut muutaman muun rajan yli, mutta, no SA on norattu, gattiksen juttu lähinnä nauratti. Mä oon vissiin ilonpilaaja tässä ketjussa.

Tai enhän mä mitään pysty pilaamaan, kun asianomaisia ei tunnu yhtään häiritsevän minkä kuvan itsestään täällä antaa. Tai ei suostu ymmärtämään, että omassa ajatusmallissaan ja käytöstavoissaan on jotain rakenteellisesti pielessä, vaikka kaikki jotka enää vaivautuu kommentoimaan sitä yrittää rautalangasta vääntää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Manaaja

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Miltäs mahtoi UK:sta tuntua esim silloin, kun tytön äidin uusi miesystävä laittoi tytön äitiä turpaan 1.5 vuoden vankeustuomion edestä? Tai toinen äidin uusi miesystävä varasti tyttären XBoxin?
Puhumattakaan seksin harrastamisesta ehkäisyasennossa...
Jep.

Uskomatonta että naistennielijä Maniskaan ei ole kuullut suuseksistä.
Tuloksesta päätellen ruuansulatuselimistöstä on suora kanava kohtuun.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vagabondo kirjoitti:asianomaisia ei tunnu yhtään häiritsevän minkä kuvan itsestään täällä antaa. Tai ei suostu ymmärtämään, että omassa ajatusmallissaan ja käytöstavoissaan on jotain rakenteellisesti pielessä, vaikka kaikki jotka enää vaivautuu kommentoimaan sitä yrittää rautalangasta vääntää.
Tässähän se on ninnin ongelma kiteytettynä. Ja kuten Gattacalle, hänelle on vuosien saatossa useat ihmiset kärsivällisesti antaneet neuvoja, tsemppiä ja ymmärrystä, mutta gattacamaisesti mikään ei koskaan muutu.
Loppuiko data & argumentit?
Manaaja

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:^En anna en. Mun lapsillani on vain yksi äiti.
Kyllä sun nyt kannattaa pikkuhiljaa alkaa totuttautua ajatukseen, että kun vanhemmat eroaa ja siirtyy elämään uusia elämiään, niin omille lapsille silloin syntyy niitä isä- ja äitipuolia. Et sä voi vaatia ettei kukaan saisi olla sun lapsesi äitipuoli, et varsinkaan kun olet ihan itse ne avaimet käteesi ottanut ja teot tehnyt jotka on sun ja UK:n välit korjaamiskelvottomaan tilaan ajanut.

Sulla ei siis ole mitään moraalista oikeutta vaatia sitä että sun lapsillasi on vain yksi äiti, paitsi tietenkin biologisesti. Ymmärrätkö?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti: Äh. Tiesinhän mä että ette ymmärrä taaskaan.
Tarkoitit varmaan että ei olla samaa mieltä. Ei tällä ymmärtämisen saatikka empatian kanssa ole mitään tekemistä.
ninnithequeen kirjoitti:Se on muuten viimenen kerta kun huudat MUN tyttärelle sitte, tajuatko lehmä?
ninnithequeen kirjoitti:Nyt pääs UK:n uus ämmäki jo palstalle, loistavaa!
ninnithequeen kirjoitti:Eiku tiedän mä yhen asian. Se on lihavampi ku minä.
Ketäs sä tässä taannoin syyttelitkään katkeruudesta? Ettei nyt vaan olisi se perinteinen padat ja kattilat...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin