Tosikko-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:Ninnillä on ollut kognitiivisä kykyjä joskus kyllä ymmärtää asioita
Jotain tunne-elämään liittyviäkin?
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

On mulla tunne-elämä. Lapset tulee ensin, sitten UK, sitten kissat. Sit vasta kaikki hairahdukset. Kuten myönnettyä, oma mokaahan koko elämä on ollu.

Luojan kiitos se loppuu NYT.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:On mulla tunne-elämä. Lapset tulee ensin, sitten UK, sitten kissat. Sit vasta kaikki hairahdukset. Kuten myönnettyä, oma mokaahan koko elämä on ollu.

Luojan kiitos se loppuu NYT.
Kui?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun lintu oli kuollut salitreenin aikana. :(

Ihan odotettavissa tuo on tietysti ollut, kun jätkä veteli jo ties monettako vuotta yli odotetun elinajan, mutta surku silti. Ei tule varmaan ihan heti uusia lintuja tähän talouteen, joten edessä on ensimmäistä kertaa aikuisiällä linnuton elämä. Outoa. Pitäisi siivota häkki ja kerätä rojut pois.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Kui?
"Susi!"
Manaaja

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:On mulla tunne-elämä.
Tottakai sulla on. Sä et vaan ymmärrä sitä.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:On mulla tunne-elämä.
Tottakai sulla on. Sä et vaan ymmärrä sitä.
Ainakin mä tiedän ja olen oppinu mikä elämässä on tärkeintä.
Manaaja

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

:facepalm: Omat kateuden-, katkeruuden- ja hylätyksitulemisentunteet?
AngryBird

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

RRrrrRRrakastan Manaajan uutta sigua :mrgreen:
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Voisko Gattaca vielä kertoa tuoreimmat kuulumiset vatsantoiminnastaan, suolistostaan ym ja yleensä hygieniastaan, niin sittenhän tämä päiväketju olisi lähes täydellinen.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

BrianW kirjoitti:Voisko Gattaca vielä kertoa tuoreimmat kuulumiset vatsantoiminnastaan, suolistostaan ym ja yleensä hygieniastaan, niin sittenhän tämä päiväketju olisi lähes täydellinen.
Justiinsa!!! :lollero: . Mä en viitti sanoo mitään, kaikki mahdollinen on kai jo sanottu. Lapsiin on niin helppo vaikuttaa, hyvässä ja pahassa. Katkera ero kapsahtaa vaan omaa nilkkaan ennemmin tai myöhemmin.... :(
AngryBird

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Jos lapsen nimeksi on annettu Henry Taisto Allan (paikallislehden "Kastettuja" -osastossa) niin mahtaako kuulua tiettyyn vähemmistöryhmään...? :D
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti::facepalm: Omat kateuden-, katkeruuden- ja hylätyksitulemisentunteet?
Sinähän et ikinä ole kateellinen, katkera, tai kaipaa hyväksymistä?


Tää on taas tätä. Mut hei, ainakin mun tragikoominen elämä viihdyttää teitä.

Viimeisin: spolli on teholla itsemurhayrityksen jölkeen. Ku taas pistin pihalle.

Tyhmä ja myötätuntoinen kun olen, soitin sairaalaan ja kysyin vointia, jätin soittopyynnön.

Minäkö oon sekasin vai nää miehet minusta?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

BrianW kirjoitti:Voisko Gattaca vielä kertoa tuoreimmat kuulumiset vatsantoiminnastaan, suolistostaan ym ja yleensä hygieniastaan, niin sittenhän tämä päiväketju olisi lähes täydellinen.
Yhdista kirjoittajat ja tarina:

1) Prosessi
2) xSpede
3) Pupu
4) urpiainen
5) Niba
6) Sikamika

a) Päivittelyä siitä kuinka diiselin hinnan nosto on helsinkiläisten salajuoni Persejönsesterin kurjistamiseksi entisestään, vaikka kurjistamisen kivipohjaan on hakattu vitullinen kuoppa jo aiemminkin.
b) norattu
c) Polki 48km munamankelilla edestakaisin ympyrää
d) 1200 sanaa aiheesta "Mukelo pöräytti ja ulkona näyttäisi tuulevan"
e) dildo savuaa
f) Päivittelyä ajoista ja tavoista ja presuppositioiden puutteesta
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mirkku kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Voisko Gattaca vielä kertoa tuoreimmat kuulumiset vatsantoiminnastaan, suolistostaan ym ja yleensä hygieniastaan, niin sittenhän tämä päiväketju olisi lähes täydellinen.
Justiinsa!!! :lollero: . Mä en viitti sanoo mitään, kaikki mahdollinen on kai jo sanottu. Lapsiin on niin helppo vaikuttaa, hyvässä ja pahassa. Katkera ero kapsahtaa vaan omaa nilkkaan ennemmin tai myöhemmin.... :(
Kröhöm. Kun tyttö haukkuu isiä tyhmäksi mä kyllä sanon heti että isi ei ole tyhmä, vaan maailman paras isi. Ja piste.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Jaahas, kai sitä pitäis alkaa suunnitteleen uutta tatskaa. Sais pari pientä räpellystä yhdistettyä paremmaksi kokonaisuudeksi siron köynnöksen avulla. Tässä parisen viikkoa aikaa, ku ei ennen ensi viikon reissua kuitenkaan mitään viitsi ottaa. Täytyy vaan keksiä myös joku kiva lahja mun tatskaajalle, se kun ei ota vielä tänä vuonna rahaa, vaikka lahjoja ja taitoja onkin monta pidempään tehnyttä enemmän... Ainoa, mistä tiedän varmaksi pitävän on Kiroileva siili, mut ei viitsisi mitään mukia ostaa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^Osta Kiroileva Siili lakanat? Vai meneeks liian intiimiksi?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Toi onkin hyvä, kiitos vinkistä! Täytyykin alkaa heti katseleen!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^Oleppa hyvä :) Tuli vaan mieleen kun ite just vaihdoin lakanat ja systeri oli ostanut mulle semmosen setin. Mä rrrrrakastan Kiroilevaa Siiliä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Sola kirjoitti:^Oleppa hyvä :) Tuli vaan mieleen kun ite just vaihdoin lakanat ja systeri oli ostanut mulle semmosen setin. Mä rrrrrakastan Kiroilevaa Siiliä.
Se on kyl ihan loistava! Tulee oma mies mieleen, se osaa välillä olla yhtä pohjalainen, vaikka savolainen onkin... :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:No mut tätä tää nyt on ollu ku uus nainen hälle löytyi.. musta tuntuu että mut on syrjäytetty kokonaan - paitsi tytär, joka soittelee jatkuvasti itkien että haluu äitin luo. Jokainen äiti ymmärtää mun fiilikset.
Kyllä. Myös minun miehelläni on uusi nainen, vaikka avioeroon meidät voidaankin tuomita vasta lokakuussa!! Ja ei, minulla ei siltikään ole mitään syytä olla kiukkuinen sille naiselle, mustamaalata sitä lapsilleni tai yhtään mitään muutakaan. Täytyy osata olla aikuinen. Anteeksi.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mä sanon et eikä ole tyhmä, mut joskus kyllä saattaa sanoa tai tehdä jotain vähä tyhmää, niinku me kaikki.
Emmä ny voi lapsen mielipidettä täysin jyrätäkään, jos kokee tulleensa jotenkin kaltoinkohdelluks tmv. Mä olen vallan hämmästyny, miten paljon jo nelivuotiaskin ymmärtää ja osaa keskustella asioista!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

mustaenkeli kirjoitti:Täytyy osata olla aikuinen.
No näinpä.

Melkoista kaksinaismoralismia tuomita exän uusi dooris, kun on itse vielä parisuhteessa ollessaankin nussinut ties ketä ja ihan omalla toiminnallaan aiheuttanut eron.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Äh. Sanaton.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Täytyy osata olla aikuinen.
No näinpä.

Melkoista kaksinaismoralismia tuomita exän uusi dooris, kun on itse vielä parisuhteessa ollessaankin nussinut ties ketä ja ihan omalla toiminnallaan aiheuttanut eron.
Kyl se olin minä ku itse päätin häipyä suhteesta. Jälkeenpäin kaduin/kadun.
Vastaa Viestiin