Tosikko-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ihme porukkaa, kun ei edes viikonpäiväketjua avata ajoissa!

Täällä voi jatkaa pätemistä, jos ei muualla onnistunut tai kukaan ei jaksanut kuunnella.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MIKS mun pitää herätä joka yö 10 vaille neljä, HÄH? Jätkät nukkuu, kissat ei riehu, mut mä oon tikkana pystyssä taas. RÄYH. Pelaan parit FB-pelit, nappaan unimuslääkkeen ja meen takas koisiin. Mulle on luvattu et saan nukkua piiiiitkään vaiks poika heräis :]

(I wish, ihan ku pystyisin nukkumaan enää sit)
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ttu tääl mitään saa nukkuu :evil:
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

ninnithequeen kirjoitti:MIKS mun pitää herätä joka yö 10 vaille neljä, HÄH?
Tohon aikaan on hyvä lähteä ulos juoksemaan kun ilma on puhtaimmillaan, eli siksi.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Munkkiniemeen käypi tieni, joku seminaari siellä. Jos poikkeis ensin salilla rinnallevetoa ja sillee...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Työnteko ei kiinnosta tänään(kään) pennin vertaa ja päätäkin meinaa alkaa särkemään. Mä tartteisin kokovartalohieronnan :) ... lauantain maailmanloppua odotellessa sitten, jos ei muuta.
Dumis

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei saanut huomiseksikaan shoppailuvapaata, kiva kun on heitetty jengiä pihalle. Noh, pitää mennä sit dyynin jälkeen. Tänään vois zygäillä hertsikaan kattomaan Kallion Stallionsin matsia, se on meidän paikalliskilpailija ja samalla siellä pelaa meidän ex-jätkiä joku nelisen kipaletta.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja scarface »

Vapaapäivä. Painelen kohtsilleen kamun luo kaffelle ja sit ois salitreenausta ja sit koiratreffit. KOIRALLANIKIN siis on treffit muttei mulla.. Snif. :D
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vietin eilen illalla lähemmäs neljä tuntia ompelukoneen ääressä. Voin kertoa, että lopputulos oli sen näköinen, että ei tarvitse ihan heti vaihtaa alaa ainakaan tuonne tekstiilipuolelle. Tilauksessa oli alpakka-naamiaisasu. Lopputulos on jotain jäniksen ja ponin väliltä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Vietin eilen illalla lähemmäs neljä tuntia ompelukoneen ääressä. Voin kertoa, että lopputulos oli sen näköinen, että ei tarvitse ihan heti vaihtaa alaa ainakaan tuonne tekstiilipuolelle. Tilauksessa oli alpakka-naamiaisasu. Lopputulos on jotain jäniksen ja ponin väliltä.
*kiihottuu*
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä itseasiassa puin sen päälleni ja ehdotin miehelle alpakkaseksiä. Ilmeisesti miehillä on joku juttu jänöihin ja poneihin.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

exsu kirjoitti:alpakka-naamiaisasu.
Pics or it never happened.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exsu kirjoitti:Mä itseasiassa puin sen päälleni ja ehdotin miehelle alpakkaseksiä. Ilmeisesti miehillä on joku juttu jänöihin ja poneihin.
:D
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exsu kirjoitti:Vietin eilen illalla lähemmäs neljä tuntia ompelukoneen ääressä. Voin kertoa, että lopputulos oli sen näköinen, että ei tarvitse ihan heti vaihtaa alaa ainakaan tuonne tekstiilipuolelle. Tilauksessa oli alpakka-naamiaisasu. Lopputulos on jotain jäniksen ja ponin väliltä.
Totalreps :D Mutta eikös alpakka ole aika paljolti jäniksen ja ponin sekoitus?

Voi jumanvita tätä pölyn määrää! Neljä lähes TÄYTTÄ komerollista tyhjennetty omiin laatikoihin ja roskiin, 4 kg pölyä ja muuta mukavaa leijuu ilmassa, nenä ihan tukossa. Huvittavinta oli että sen verran kovalla kädellä heitän tavaraa menemään, että neljästä komerollisesta tuli noin 3 pahvilaatikollista uuteen mestaan menevää kamaa sekä pari siellä jo ollutta astialaatikkoa viime muutosta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:
exsu kirjoitti:Vietin eilen illalla lähemmäs neljä tuntia ompelukoneen ääressä. Voin kertoa, että lopputulos oli sen näköinen, että ei tarvitse ihan heti vaihtaa alaa ainakaan tuonne tekstiilipuolelle. Tilauksessa oli alpakka-naamiaisasu. Lopputulos on jotain jäniksen ja ponin väliltä.
Totalreps :D Mutta eikös alpakka ole aika paljolti jäniksen ja ponin sekoitus?
:D

No näinhän se on:



Kuva

Eli sehän onnistui hyvin, jos näyttää jäniksen ja ponin risteytykseltä.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Uuuhh. Duunipaikan läheisellä "korjaamolla" on melkoisen hyvännäköisiä poikia töissä, jokunen ihan mieskin. Kävin siellä sitten toistamiseen tällä viikolla korjuuttamassa Minin ikkunaa :lol:
AngryBird

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

I'll be back.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Matkasuunnitelman hyväksymisen vetkuttaminen on maksanut jo yli 300€. Tää on naurettavaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bhven kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:MIKS mun pitää herätä joka yö 10 vaille neljä, HÄH?
Tohon aikaan on hyvä lähteä ulos juoksemaan kun ilma on puhtaimmillaan, eli siksi.
Joo, ja jättää poika yksin kotiin?
Dumis

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voihan keijo kun se pankki/visa-kortti meni kappaleiksi. Tilasin maanantaina uuden, mutta siinä kait kestää VIIKKO!
Eikä mulla ole lasten visaakaan, ainoastaan toinen luottokortti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt menee aivan mahottomaksi. Klemmaritkin meinaa loppua ja nurtsikin pitäis leikata.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt menee aivan mahottomaksi. Klemmaritkin meinaa loppua ja nurtsikin pitäis leikata.
Ootko kitkenyt voikukat?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt menee aivan mahottomaksi. Klemmaritkin meinaa loppua ja nurtsikin pitäis leikata.
Ootko kitkenyt voikukat?
Ei kuulu mun vastuualueeseen ja nurtsikin oli märkä, ei voi leikata :dream:
Bruce Willisika

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Vuoden tärkein tentti takana. Se meni hyvin.

Kirja- ja opiskelumateriaalinivaska näyttää huvenneelta, jäljellä on enää rippeet valtaosan tultua jo arkistoiduksi. Kävin äsken tankkaamassa koulun kirjastolla, nyt olisi taas muutama tuhatta sivua kepeätä kesälukemista.
Vastaa Viestiin