perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:
elco kirjoitti:Nyt kannattaa vähän yrittää, että sinkkina kelpaat edes Ninnille.
Kuka sanoi että olen sinkku? Ja oikeasti en mie jaksa vääntää siun kanssa, niistä nokkaa joltakin muulta, mie en jaksa lukea nillitystäsi.
Numba on nykyään asiallinen mies.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta naiset tykkää miehistä, jotka osaa näyttää tunteensa.
Hassua, olen kerrankin samaa mieltä kanssasi. Niin ne tekee, osaatko sinä näyttää tunteesi?

Oma tyttöystävä kyllä kehunut siitä että osaan ja kunnioittaa sitä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Nergal kirjoitti:
elco kirjoitti:Nyt kannattaa vähän yrittää, että sinkkina kelpaat edes Ninnille.
Kuka sanoi että olen sinkku? Ja oikeasti en mie jaksa vääntää siun kanssa, niistä nokkaa joltakin muulta, mie en jaksa lukea nillitystäsi.
Numba on nykyään asiallinen mies.
Aina se on ollut. Paitsi palstoilla. Tai leikkiessään moottoriajoneuvovehkeillä jne.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

NuoriDaavid kirjoitti:Numba on nykyään asiallinen mies.
Niin olen, toivon että turha provo jäisi pois koska ajattelin niin ollakin. Kai sitä elämänkokemuksella kasvaa ja jos et sille sijaa anna niin vittuile jollekin muille, minua ei kiinnosta provosi.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No jos vähän valkkaria...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pitäkää mut ny jotenki hereillä viel pari tuntia :tiistai:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

nowaysis kirjoitti: Helvettiin nyt siitä pilaamasta mun täydellistä KC -fantasiaa...

Ja toivon ettei tää viesti koskaan eksy erään ex-kityläisen kc-kaverin silmiin. Tai eipä se mitään haittaa, vaikka vähän eksyiskin <3
Mietin et mitä ittua, ei aukee nyt mulle ollenkaan. En mä ole mikään ex-kitisijä ja mistä sä tiedät mun päätyneen kc:lle.

Sitten tajusin järkytyksekseni ettei tässä puhutakaan musta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Nergal kirjoitti: Kuka sanoi että olen sinkku?
On se kumma, että vaimo lähti kävelemään.

Mutta siis etköhän sä totta puhuen ole just yhtä ihana mies kuin ukkiskukkis, spollikolli ja rekkiskekkiskin!
Dumis

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Aikamoista vittuilua on täällä palstalla taas ilmassa.
Manaaja

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elcolla on kyllä loistava track record lyödyn lyömisessä ja vastoinkäymisien käyttämisessä aseena henkilökohtaisen vittuiluun. Täytyy nostaa hattua.

Mut ninni on kyllä täysin väärässä. Mies on tunteikkaimmillaan juurikin moottoroitujen ajoneuvojen kanssaan leikkiessä.
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Elcolla on kyllä loistava track record lyödyn lyömisessä ja vastoinkäymisien käyttämisessä aseena henkilökohtaisen vittuiluun. Täytyy nostaa hattua.

Mut ninni on kyllä täysin väärässä. Mies on tunteikkaimmillaan juurikin moottoroitujen ajoneuvojen kanssaan leikkiessä.
Sä oot vaan kateellinen hörökorvalle.
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 11:21

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Sattuu ja tapahtuu! :shock: Tsemppiä vaan kaikille... Elän mukavan tylsää kevättä nyt kun tajusin vihdoin lopettaa sen varatun ukon jyystämisen. Vaimonsakin lopetti ja oon friikisti siitä vähän mielissäni.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

elco kirjoitti:On se kumma, että vaimo lähti kävelemään.
Tämän kerran minä kysyn että kuinka hyvin tunnet minut ihmisenä että voit tuuppia tuon kaltaisia mielipidettä esiin? Kuis monta vuotta siitä olikaan kun tavattiin ja taidettiin vaihtaa ainoastaan muutama sana, jos sitäkään.

Kyllä "sinä" tunnet minut.

Ilmiselvä provo, eihän sinulta nyt muuta voinut odottaa.

Kysyn että onko sinusta hyvää että lyödään lyötyä ja mitä nautintoa siitä saat? Oikeasti kommenttisi satutti, kai oli tarkoituskin. Toivottavasti sait hyvän mielen jos toinen tunnusti että kommenttisi satutti, ole ylpeä itsestäsi.

Tämän jälkeen voin vain todeta että onnistuit. Taputa itsellesi.

End of this shit. En tarvitse palikkaan verrattavaa empatiatasolla olevaa ihmistä nillittään asiasta kuin asiasta itselleni kun olen ilmaissut kantani että ei tunnu hyvältä. Elco etsi itsellesi muuta tekemistä, etsi vaikka nainen (en tiedä on sinulla sellainen) ja tyydyttele sitä rauhassa ja hänen haluamillaan tavoilla.

Minen jaksa kiukuta, ne ajat on ohi.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

par-sky kirjoitti: En mä ole mikään ex-kitisijä ja mistä sä tiedät mun päätyneen kc:lle.

Sitten tajusin järkytyksekseni ettei tässä puhutakaan musta.
Siis sulla on kenialainen mies ja asutte Suomen Hämptonissa? :shock: Kai sillä jotain hottixii kavereita kotipuolesta käy kylässä aina toisinaan? Tällä ois sit vähän kiire, jotain BBQ:ta kesällä esim? ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

[quote="Nergal"][/quote] :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nergal kirjoitti:
elco kirjoitti:On se kumma, että vaimo lähti kävelemään.
Tämän kerran minä kysyn että kuinka hyvin tunnet minut ihmisenä että voit tuuppia tuon kaltaisia mielipidettä esiin? Kuis monta vuotta siitä olikaan kun tavattiin ja taidettiin vaihtaa ainoastaan muutama sana, jos sitäkään.

Kyllä "sinä" tunnet minut.

Ilmiselvä provo, eihän sinulta nyt muuta voinut odottaa.

Kysyn että onko sinusta hyvää että lyödään lyötyä ja mitä nautintoa siitä saat? Oikeasti kommenttisi satutti, kai oli tarkoituskin. Toivottavasti sait hyvän mielen jos toinen tunnusti että kommenttisi satutti, ole ylpeä itsestäsi.

Tämän jälkeen voin vain todeta että onnistuit. Taputa itsellesi.

End of this shit. En tarvitse palikkaan verrattavaa empatiatasolla olevaa ihmistä nillittään asiasta kuin asiasta itselleni kun olen ilmaissut kantani että ei tunnu hyvältä. Elco etsi itsellesi muuta tekemistä, etsi vaikka nainen (en tiedä on sinulla sellainen) ja tyydyttele sitä rauhassa ja hänen haluamillaan tavoilla.

Minen jaksa kiukuta, ne ajat on ohi.
:jee:

Sinä sanoit nyt sen, mikä aika monelle ois mun pitänyt jo sata kertaa sanoa.

Respect, darling.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nergal kirjoitti:Siistiä, tuli kutsu oikeuteen ex:n puolelta. Tässä vaadittais 12 800€ muijan lainojen maksuja tileille joihin mulla ole edes ollu käyttöoikeutta. Tää alkaa oleen niiin absurdia ja koomista että ei tosiaan.

Maanantaista hommaan asianajaja.
Kiva kun avasit aydäntäsi nyt voinkin paskoa syntyneeseen reikään? Sori ei se ollutkaan kuin retorinen vaan euforinen kysymys

Alkaa mun parinsadan sakot taas vaikuttaa entistä pienemmiltä, mutta mitäs säästin ja maksoin ja kiitos tästä, onneksi oot kovapalkkanen rekkak..eikun odotas rakennusministeri! :twisted: :lol: :rofl:

Onneksi olen vain tällainen smurffinnaurattaja ja puosuvaari..
---------------------------------------------------------------------------

Älä nyt viitti itkeä, naiset vaihtuu ja mutta kaverit pysyy, noin sanotaan ainakin viron puolella..
Viimeksi muokannut Niba, 20.05.2011 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:Elcolla on kyllä loistava track record lyödyn lyömisessä ja vastoinkäymisien käyttämisessä aseena henkilökohtaisen vittuiluun. Täytyy nostaa hattua.
Joo hei, sori, että mä nyt vittuilen empatia- ja teleskooppipamppumieheen parhaalle kamulle. Eiköhän sitä tarkoitushakuempatiaa alkaisi löytymään stadinarskallekin sillä sekunnilla, kun alkaisin sinne vittuilemaan.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ja kaikilla paha tahto...

Mitä järkeä roikkua jossain palstalla, jos ei siellä muuta tee kuin vittuile? Tai ehkä se onkin se pointti...
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

elco kirjoitti:Joo hei, sori, että mä nyt vittuilen empatia- ja teleskooppipamppumieheen parhaalle kamulle. Eiköhän sitä tarkoitushakuempatiaa alkaisi löytymään stadinarskallekin sillä sekunnilla, kun alkaisin sinne vittuilemaan.
Snif.

Eli elämään ei rakkautta heru ja kaikki pitää kostaa paskapalstalla kaikille muille olemalle ubervittupää jatkuvalla soitolla vaikka miehellä olisi parenpaakin ulosantia annettavana? Kasva nyt jo aikuiseksi ja lakkaa pitäytymässä noissa City ajoilta opituissa kaavoissasi.

Kumoat Darwin teorian puheillasi, et pysty kehittymään.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:Ja kaikilla paha tahto...

Mitä järkeä roikkua jossain palstalla, jos ei siellä muuta tee kuin vittuile? Tai ehkä se onkin se pointti...
Se on se sossupoke....

Paha tahto? Paha olla täällä näköjään monella on ku pitää aukoa. Olit sitten iloinen tai surullinen ni turpaan tulee. Ai nii, se on Kityn henki.
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin ja Numba, älä lähe pois noitten takia. Mäkään en lähtenyt.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Elcolla on kyllä loistava track record lyödyn lyömisessä ja vastoinkäymisien käyttämisessä aseena henkilökohtaisen vittuiluun. Täytyy nostaa hattua.
Joo hei, sori, että mä nyt vittuilen empatia- ja teleskooppipamppumieheen parhaalle kamulle. Eiköhän sitä tarkoitushakuempatiaa alkaisi löytymään stadinarskallekin sillä sekunnilla, kun alkaisin sinne vittuilemaan.
Tos on se virhe ettei Manalalla ole ystäviä.
Eikä sanat merkitse mitään ainoastaan teot.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Kreitsu kirjoitti:Ja kaikilla paha tahto...

Mitä järkeä roikkua jossain palstalla, jos ei siellä muuta tee kuin vittuile? Tai ehkä se onkin se pointti...
Nyt kun tarkemmin mietin niin ei tule ainuttakaan syytä olla vittuilematta 1108:lle, ninnille eikä ETM:lle.

Olen yhdistävä voima, jolla näistä saadaan parhaat kamut - ja ehkäpä vielä enemmän.
Manaaja

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:tarkoitushakuempatiaa
Oletko ihan tosissasi sitä mieltä että päänaukomisesi em. tilanteessa oli jotenkin kohtuullista?

Osaatko muuten ylipäätään nähdä mitään eroa käyttää vittuiluun työkaluna jotain sellaista sanottua mitä on itse fuckupannut vs. jotain sellaista mikä on sattunut huonosta mäihästä tai jonkun ulkopuolisen osapuolen vilpillisyydestä?

Toinen on ihan puhdasta, pikkusieluista vahingoniloa. Arvaa kumpi?
Vastaa Viestiin