Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
HellBell

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Edith kirjoitti:..
Edith Södergranin upeasta runosta allekirjoitus? "Etsit kukkaa ja löysit hedelmän.." Jäin joskus miettimään juuri sitä loppusäettä, vaikuttava loppusäe, kerrassaan.
Edith

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Edith »

HellBell kirjoitti:
Edith kirjoitti:..
Edith Södergranin upeasta runosta allekirjoitus? "Etsit kukkaa ja löysit hedelmän.." Jäin joskus miettimään juuri sitä loppusäettä, vaikuttava loppusäe, kerrassaan.
Ja loppusanat "och du är besviken". On kyllä vähän osoittelevaa että allekirjoitus on nimimerkkikaimalta. Ehkä pitäis vaihtaa "sievä peppu" -teksti takas.
HellBell

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Edith kirjoitti: Ja loppusanat "och du är besviken". On kyllä vähän osoittelevaa että allekirjoitus on nimimerkkikaimalta. Ehkä pitäis vaihtaa "sievä peppu" -teksti takas.
Eeei, kun juuri ihastuttava idea, elee vaihda..!

Loppusanat siinä säkeessä niittasivat idean paikoilleen aika hyvin, vaikuttavaa.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Minulla on pienet tisut. Push-uppeja käytän että vaatteet näyttäisivät paremmilta päälläni.
Myös nännini ovat sotaisan pystyt, joten ilman rintsikoita "osoittelisin" muita vaakasuoraan kylmemmällä ilmalla, ja osoittelu on rumaa.
nami nami
Hilpi
Kitinä paheena
Viestit: 47
Liittynyt: 15.08.2005 13:08

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Hilpi »

En ole vielä vaivautunut tissieni tuijottelusta. Tämä kertoo ehkä vain kyvystäni sivuuttaa ikävät asiat. Tai sitten tissini vain eivät ole tuijottamisen arvoiset?
Muutoinkin tissit ovat iloinen asia. Jos tulee kiire baariin, eikä ole aikaa meikata kunnolla, niin sen kuin laittaa sopivan tissiliivi-paita yhdistelmän niin saa ei-niin-kaunis naama olla rauhassa tuijottelulta.

Uskon että imetyskokemukseni vaikuttaa tavallaan esineellistävään suhtautumiseeni omien rintojeni suhteen.

Niin ja koetan olla liian selvästi tuijottelematta muiden tissejä, tai toljottamasta mitään muutakaan liian tungettelevasti. Häpeillen tunnustan silti toljottavani liian usein.
Runkkis

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Tissien tuijoittelusta:

Ex:lläni oli sellainen kiva Minni paita, jos Minni oli kädet levällään (vilkutti kai Mikille). Sain aina sormilleni, kun katsoin liian pitkään Minnin käsiä...

...mutku mua vaan häiritsi se, kun Minnillä on vaan neljä sormea...
Hebuli

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Jos mun exä hermostuisi siitä että tuijottelen hänen rintojaan liian pitkään, siitä tulisi kovinkin pikaisesti mun ex-exä!
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja alja »

huoooh
joskus sellanen pikkuvilkasu on jees , jos mulla ja mun utareilla on hyvä päivä. ja joskus on ihana saada kehuja ja huomiota, joskus näistäkin tisseistä on jotain hyötyä siis.
jos on huono päivä, niin voi että se ärsyttää. joku hyvä miespuolinen ystävä voi joskus humalassa eksyä silminensä liian alas, ja silloin tulee omituinen olo, toiset taas kysyy suoraan että saako hiplata. paras/kauhein tilanne oli yhden ranskalaisen miehen seurassa, joka oli mielestäni todella tyly kun ei puhunut minulle sanaankaan yksissä bileissä. jälkeenpäin kuulin syyn - se ei voinut puhua mulle ollenkaan kun mulla on niin isot tissit. :shock:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Nimitz

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

alja kirjoitti:huoooh
joskus sellanen pikkuvilkasu on jees , jos mulla ja mun utareilla on hyvä päivä. ja joskus on ihana saada kehuja ja huomiota, joskus näistäkin tisseistä on jotain hyötyä siis.
jos on huono päivä, niin voi että se ärsyttää. joku hyvä miespuolinen ystävä voi joskus humalassa eksyä silminensä liian alas, ja silloin tulee omituinen olo, toiset taas kysyy suoraan että saako hiplata. paras/kauhein tilanne oli yhden ranskalaisen miehen seurassa, joka oli mielestäni todella tyly kun ei puhunut minulle sanaankaan yksissä bileissä. jälkeenpäin kuulin syyn - se ei voinut puhua mulle ollenkaan kun mulla on niin isot tissit. :shock:
Se ei uskaltanu. :wink:
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja alja »

Nimitz kirjoitti:
Se ei uskaltanu. :wink:
niin mutta miksei? oon kuullu monesti olevani pelottava - siis minä täh - mutta enpä ookaan ennen ajatellu että mun tissit ois se syy miksi oon pelottava......hmmmm :roll:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
killkill

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja killkill »

Edith kirjoitti:Onneks en, kuulkaa, kehtaa tosta ittelleni allekirjotusta poimia.
Hehee. Ehkä tosiaan joku ylevämpi värssy sopisi paremmin kun meikäläisen ripatut maalais"viisaudet" - joita ei missään nimessä ollut muuten tarkoitettu halventavaksi tai tungettelevaksi tms.
AarneAnkka

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

alja kirjoitti:paras/kauhein tilanne oli yhden ranskalaisen miehen seurassa ... jälkeenpäin kuulin syyn - se ei voinut puhua mulle ollenkaan kun mulla on niin isot tissit.
Hulluja nuo gallialaiset. *tok tok tok tok tok* :nuts:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ei mua taida haitata ihan kauheesti. Jos tunnen vetoa mieheen, saatan vähän kiusata sitä tuijottelusta, tavalla tai toisella. Tosin ne miehet, joihin yleensä olen tuntenut vetoa, eivät ole tainneet olla tissien tuijottelijoita, ovat ehkä vaivihkaa (siis niin, että nainen tietenkin huomaa) vilaisseet näitä rasvakumpareitani. Jos joku ei-niin-kiva katsoo, niin siitä vaan. Saatan mennä pois tai sanoa jotain osuvaa, kuten "ne eivät osaa vielä puhua" tai jotain sellaista.
Kikkelis kokkelis.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Keikaus kirjoitti:Tosin ne miehet, joihin yleensä olen tuntenut vetoa, eivät ole tainneet olla tissien tuijottelijoita, ovat ehkä vaivihkaa (siis niin, että nainen tietenkin huomaa) vilaisseet näitä rasvakumpareitani.
Osa meistä on peppumiehiä.
Patz

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Tiedoksi: rinnoille puhuminen on varma tapa antaa itsestään juntti ja typerä mielikuva.
Ei haittaa! jos tulet miittiin, jossa minä olen, tulen varmasti tuijottamaan tissejäsi. Prkl. Enkä edes vaivaudu juttelemaan. Kunhan toljotan ja kuolaan! :D
SLÄP!

Sulla on oikeus tuijottaa tasan tarkkaan yhtä tissiparia ja se pari on kiinnitetty minuun.
Patz

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Patz »

AarneAnkka kirjoitti:Isorintaiset naiset, missä te olette? Huhuu? Tulkaa tänne kommentoimaan.

Niin siis kommenttejanne mä vaan haluan kuulla. *puhdistaa silmälasinsa*
Kutsuitte?

Mutta asiaan: jos tissini tyrkylle laitan, niille saa puolestani lausua vaikka runoja.
AarneAnkka

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

HellBell kirjoitti:Yksityisille alueille kajoaminen, tavalla tai toisella, niinpä. Osoittaa siitä toisesta, sähköpostin lukijasta, kait kunnioittamattomuutta toisen yksityisyyttä kohden, joskin hän tietenkin sanoisi tähän että " siinähän se oli näkyvillä,niin miksen olisi katsonut.."
Puhumattomat säännöt..
Toisaalta, ovatko tissit enemmän yksityisasia kuin sähköposti, varsinkin jos ne on vielä pistetty tyrkylle silmämagneeteiksi? :)

Enhän minäkään sähköpostiani "tyrkylle" laittanut, jätin vain sulkematta ikkunan, ja oletin että juttelija kunnioittaa yksityisyyttäni. Vaan ei. Mutta kai siinä oli hieman eri asiasta kyse kuin tisseistä.
AarneAnkka

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:Mutta asiaan: jos tissini tyrkylle laitan, niille saa puolestani lausua vaikka runoja.
Tosin sinun ongelmanasi taitaa olla se että jos et pukeudu paksuun talvitakkiin, miehet olettavat aina niiden olevan tyrkyllä. :)

*alkaa laatia runoa*
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja mozart »

HellBell kirjoitti:Ei, kerrassaan asiaankuuluvasti kommentoit alunperinkin, minä kommentoin 'väärin'. Apologies on my behalf.
Sujut ollaan :D
DeliriumTremens kirjoitti:riippuu miehestä! :P oon itte välillä töissä klubilla jossa on yks todella kuvottava mies! Se aina AINA tuijottaa mun rintoja, ja se jos joku on todella ahdistavaa, koska se mies todella kuvottaa mua hyi ja yök
Itselläni on samoja tuntemuksia työpaikalla. Eräs 40-vuotias äidin ja isän helmoissa asusteleva aikamiespoika, joka ei tiedä mikä on suihku tai sitten ei omista kuin yhden T-paidan, tuijottaa ja tuijottaa ja tuijottaa ja tuijottaa.. Ei edes vaivihkaa tai satunnaisesti vaan aina. Ainoa ihminen, jota olen työmaallani oppinut inhoamaan kirjaimellisesti :( Ehkä minä vielä viimeisenä työpäivänäni tökkään parilla C-kupposella päin naamaa, kiitän ja kumarran :lol:
Viimeksi muokannut mozart, 09.11.2005 11:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ei kukaan juttele mun tisseille, kukaan mies siis.
The great club outshines the individual, always and forever.
MGandhi

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Elppis kirjoitti:Ei kukaan juttele mun tisseille, kukaan mies siis.
Mutta haluaisitko miesten juttelevan tisseillesi ja miltä uskoisit sen sinusta tuntuvan?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Elppis »

MGandhi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ei kukaan juttele mun tisseille, kukaan mies siis.
Mutta haluaisitko miesten juttelevan tisseillesi ja miltä uskoisit sen sinusta tuntuvan?
Kyllä mä uskoisin että tytöt tykkäis, varsinkin jos puhe olisi kaunista ja ylistävää. Pilkkaavat ja loukkaavat puheet voi kohdistaa muiden tisseille, kiitos.
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mozart kirjoitti: Ehkä minä vielä viimeisenä työpäivänäni tökkään parilla C-kupposella päin naamaa, kiitän ja kumarran :lol:
Kannattais ehkä sitä ennen pyytää ihan selväkielisesti häntä lopettamaan? Muuten voi olla että hän ei käsitä asiaa oikein edes tuona viimeisenä työpäivänä..
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja mozart »

AarneAnkka kirjoitti:
mozart kirjoitti: Ehkä minä vielä viimeisenä työpäivänäni tökkään parilla C-kupposella päin naamaa, kiitän ja kumarran :lol:
Kannattais ehkä sitä ennen pyytää ihan selväkielisesti häntä lopettamaan? Muuten voi olla että hän ei käsitä asiaa oikein edes tuona viimeisenä työpäivänä..
Heha! Ei ole työsuhdetta enää pitkään jäljellä, joten säästän sen viimetinkaan ;)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sivustahuutaja kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tosin ne miehet, joihin yleensä olen tuntenut vetoa, eivät ole tainneet olla tissien tuijottelijoita, ovat ehkä vaivihkaa (siis niin, että nainen tietenkin huomaa) vilaisseet näitä rasvakumpareitani.
Osa meistä on peppumiehiä.

No itse asiassa enemmistö miehistäni on kyllä ollut enemmänkin tissimiehiä tai sitten näitä kaikki ruumiinosat ovat kivoja -miehiä ja heistä itse asiassa pidänkin. Koen peppumiehet jotenkin vieraaksi lajiksi, vaikka pebatsuani ei pidä laiminlyödä sitäkään. Pidän rinnoistani ja siitä, että niitä palvotaan, joten täysverinen peppumies, jota tissit eivät yhtään kiinnosta (ensimmäinen poikaystäväni oli sitä mieltä, että tissit ovat oikeastaan vaan tiellä...), ei kyllä ole minua varten.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin