Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kreivitar

Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Tämä kysymys on oikeastaan naisille, mutta myös isorintaiset miehet voivat vastata.

Minulle sellainen ajatus, että mies ”puhuu naisen rinnoille” on hyvin kaukainen. Johtuen kaiketi siitä, etten omaa sellaisia rintoja, joille voisi jutella. Normaalivaatetuksen läpi kun ei edes erota, onko rintoja lainkaan. En silti käytä push Up –liivejä enkä ollenkaan mitään muitakaan rintaliivejä.

En siis tiedä, miltä tuntuu kun miehen huomio on rinnoissa ja katsekontakti siellä keskusteltaessa. Millaisia kokemuksia ja tuntemuksia teillä armailla naisilla tästä on? Olenko missannut jotain? Ja tapahtuuko tuollaista todella vai onko se vain elokuvamaailman luoma illuusio miesten yksinkertaisuudesta ja alapää(llä)ajattelusta?

Entä korostatteko tarkoituksellisesti rintojanne jostain syystä ja jos kyllä, niin miksi? Itselläni on kyllä muutamia Push Up –liivejä ja kerran olinkin laittaa päälleni ulkoilemaan mennessäni sellaiset, mutta peiliin katsoessani en voinut, koska en nähnyt muuta kuin rintani ja tuli identiteettikriisi. Oli pakko riisua liivit.
Kreivitar

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Otsikko ei mahtunut, vai?! :evil: Viimeinen sana on siis rinnoilLESI.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ei minua ole koskaan miehenä haitannut oikeastaan mikään toljottelu. Jos joku saa kiksejä miun tuijottamisesta niin go right ahead. Tosin epäilen sitä kyllä vahvasti, mikäli kyseessä ei ole vahvan mielialalääkityksen vaikutuksen alla olevasta ihmisestä.
Naisena olemisesta en taas juuri mitään tiedä, kerran pukeuduin - oli perseestä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Kreivitar

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Mylwin kirjoitti:Ei minua ole koskaan miehenä haitannut oikeastaan mikään toljottelu. Jos joku saa kiksejä ...
Mikä kuppikoko sulla olikaan? ;-)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kreivitar kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Ei minua ole koskaan miehenä haitannut oikeastaan mikään toljottelu. Jos joku saa kiksejä ...
Mikä kuppikoko sulla olikaan? ;-)
0,5l. En tykkää nollanelosista.

Mie puhuin ihan vaan yleisesti tuijottamisesta .. Vaikkapa pyllyn tai kikkeleiden.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Kreivitar

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Mylwin kirjoitti:
Mie puhuin ihan vaan yleisesti tuijottamisesta .. Vaikkapa pyllyn tai kikkeleiden.
Joo, mutta nyt on tarkoitus puhua nimenomaan TISSIEN tuijottelusta ja niille juttelemisesta. Nih!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kreivitar kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Mie puhuin ihan vaan yleisesti tuijottamisesta .. Vaikkapa pyllyn tai kikkeleiden.
Joo, mutta nyt on tarkoitus puhua nimenomaan TISSIEN tuijottelusta ja niille juttelemisesta. Nih!
Ja mie laajensin hieman perspektiiviä, jottei tässä aleta sukupuolisyrjimään!

Hmpf. Perustan kohta oman ketjun.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Kreivitar

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Mylwin kirjoitti:
Ja mie laajensin hieman perspektiiviä, jottei tässä aleta sukupuolisyrjimään!

Hmpf. Perustan kohta oman ketjun.
Tuijottavatko naiset miehen miehuutta keskustellessa? Jos pullottaa, niin miksei, vastaisin itse. Muutenhan se ei oikein näy, kun ymmärtääkseni pili pannaan jompaan kumpaan lahkeeseen. Oliko se nyt niin, että herramies pitää vehjettä vasemmassa lahkeessa?

Miehuuden kyllä voi tuntea, vaikkei se näkyisikään jos onnistuu pääsemään kikkelinkantajaa tarpeeksi intiimille etäisyydelle.
Turbohaltija

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Niin, ota tuostakin nyt sitten selvää. Jos naisen rinnat ovat näyttävästi esillä, miehen on kai tarkoitus huomioida ne? Mutta jos tekee niin, nainen saattaa loukkaantua...??? Tässähän on se pirullinen juttu, että ne rinnat haluaisi tietenkin nähdä kokonaan; se että vaatetus verhoaa osan niistä, on varsinainen silmämagneetti. Entäpä jos palattaisiin ranskalaiseen salonkimuotiin 1700-luvulta, johon kuului tietyssä vaiheessa että naisen rinnat olivat kokonaan paljastettuina? Kun näin olisi, miehellä olisi paljon vähemmän syytä toljottaa demystifioituja rintoja ja hän voisi keskittyä tutustumaan naisen persoonallisuuteen. Mitä tietysti kaikki naiset pohjimmiltaan haluavatkin...? :)
Edith

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rin

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kreivitar kirjoitti: Entä korostatteko tarkoituksellisesti rintojanne jostain syystä ja jos kyllä, niin miksi? Itselläni on kyllä muutamia Push Up –liivejä ja kerran olinkin laittaa päälleni ulkoilemaan mennessäni sellaiset, mutta peiliin katsoessani en voinut, koska en nähnyt muuta kuin rintani ja tuli identiteettikriisi. Oli pakko riisua liivit.
Mulla on yhdet push-upit, tissimekon kanssa käytettävät. Ja mun mielestäni näky itsestäni noissa varusteissa on hulvaton. Siis tissit! Minulla! Herreguudenduudelis! Ja oikeasti kun ne tissit ei ole muuhun kokoon nähden läheskään edes keskikokoset edes silloin. Elijoo, ei mun tisseillekään juuri jutella, havaittaakseni ei ole koskaan juteltu. Joten voisi olla kiva kokea joskus sitäkin. Jännää jollain lailla. Mielenkiinnosta kokisin. Mutta uskon kyllä, että jos sitä kokisi jatkuvasti, se voisi olla aidosti ärsyttävää.
Viimeksi muokannut Edith, 08.11.2005 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kreivitar kirjoitti:Tuijottavatko naiset miehen miehuutta keskustellessa? Jos pullottaa, niin miksei, vastaisin itse. Muutenhan se ei oikein näy, kun ymmärtääkseni pili pannaan jompaan kumpaan lahkeeseen.
Lahkeeseen?! =D
Kyllä se 90%:sti löytyy somalta kerältä tuosta keskeltä. Joillain miehillä pipu on toki nukku-asennossakin tarpeeksi pitkä ulottuakseen lahkeeseen asti, mutta aika harvalla - veikkaan ma.
Mutta kyllä jotkut naiset harrastavat samanlaista ruumiinskannausta silmillään keskustellessaan kuin miehetkin. Miehillä se skannaus vain jostain syystä keskittyy maitorauhasten tienoille.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Käytän kyllä push up-liivejä ja muutenkin sellaisia vaatteita, joissa rinnat yleensä korostuu. Isot nämä eivät todella ole mutta silloin tällöin joku erehtyy niille kyllä juttelemaan. Mitään kadulla tuijottelua harvoin saavat osakseen ja ihan hyvä niin. :] En usko, että kovasti häiriintyisin jos enemmänkin saisivat huomiota? Mutta en tiedä, tyytyväinen näin. Pienissä tisseissä on sekin etu, että ne saa halutessaan jemmattua. Joskus on päiviä kun ei toivo kenenkään katsovan mitään osaa kropasta.
Geetzu

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Turbohaltija kirjoitti:-- Mitä tietysti kaikki naiset pohjimmiltaan haluavatkin...? :)
Tissit vaan jotenkin kruunaavat muun vartalon. Yhdessä pyllyn kanssa. Ja hiuksien! Itse kun katselen naisia niin aikalailla koko kroppa tulee skannattua ennen toteamista "nam" tai "no joo". Tissejä en mitenkään erikoisesti ihannoi (tai tuo esille niiden itsensä takia) vaan tasapainottamaan muuta kroppaa. :]
Leilah

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Varsinaisesti rinnoilleni ei ole juteltu, mutta kyllä niitä on tuijotettu huolimatta siitä, että ne ovat A-kuppia. Se on vaan huvittavaa huomata, että sopivassa tilanteessa pienetkin rinnat voivat olla niin kiinnostavat. Joskus on tullut myös aika vaivautunut olo.
Jokin aika sitten olimme puolisoni kanssa neuvottelemassa pankissa lainasta. Pois lähdettyämme mieheni sanoi pankinjohtajan tuijottaneen tissejäni. Taisi olla pystytisufani. Mulla oli vielä kunnon vaatteetkin päällä, villatakki, jonka alta vilahti (olemattomia) kurveja myötäilevä trikoopaita.
Filovirus

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Kyllä tuota tisseille puhumista on suhteellisen usein tapahtunut, onneksi useimmiten kyseessä kuitenkin humalaiset miehet.
Joskus se ärsytti, joskus norasin asian kokonaan.

Ärsytyksen sattuessa saatoin kommentoida, että joo mä olen täällä ylempänä, polvistua hieman ja todeta että kivempi olla samalla tasolla taikka ottaa tisseistäni kiinni ja puhua niillä, vähän niinQ ace ventura perseellään.

Enemmän häiritsee se, että muka salaa puhutaan mun tisseistä tai niitä kommentoidaan, siis tuntemattomien tekemänä.

Omasta mielestäni en tuo näitä ainakaan tietoisesti esiin, rintaliiveistä pidän niitä, jotka parhaimmalta tuntuu, oli ne sitten vaikka push upit tai tavalliset kaariliivit, en juurikaan huomaa eroa näyssä. Mutta ei näitä piilottaakkaan mitenkään voi.
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Onko ehkä pukeutumiseni syy että ihmiset puhuvat rinnoilleni? Kenties, mutta ulos lähtiessäni pyrin luomaan kokonaisuuden, enkä niinkään pistämään mitään tyrkylle. Rinnat nyt vain sattuu olemaan siinä sopivasti kaiken tiellä. Joskus tuijottaminen aiheuttaa ahdistusta ja halun juosta vaihtamaan vaatteita ja vetämään peittävimmän villapaidan päälle. Mutta suurimman osan ajasta katseet pysyvät siedettävän soveliaina, eikä ihmiset käy röyhkeiksi.

Eri asia on sitten se, kun esimerkiksi työpaikalla esimies keskittyy tuijottamaan hyvin verhottuja rintojasi. Varsinkin jos keskustelu on jostain hyvin tärkeästä asiasta, tuntuu että arvoasi älyllisenä olentona lasketaan pelkän ruumiinmuotojen takia...
Be a good animal, true to your animal instincts.
Turbohaltija

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Geetzu kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:-- Mitä tietysti kaikki naiset pohjimmiltaan haluavatkin...? :)
Tissit vaan jotenkin kruunaavat muun vartalon. Yhdessä pyllyn kanssa. Ja hiuksien! Itse kun katselen naisia niin aikalailla koko kroppa tulee skannattua ennen toteamista "nam" tai "no joo". Tissejä en mitenkään erikoisesti ihannoi (tai tuo esille niiden itsensä takia) vaan tasapainottamaan muuta kroppaa. :]
Tarkoitin persoonallisuudella naista henkisenä olentona, tai sanotaanko vaikkapa "psykofyysisenä kokonaisuutena", kuten nykyään on tapana hienosti mainita. Eikös jokainen ihminen salaa haluaisi tulla tunnetuksi ja pidetyksi omana itsenään, eikä osiensa summana? Mitä tuohon miehuuden pullotukseen tulee, en oikein jaksa innostua naisista, joiden mielestä se on tärkein ominaisuuteni.
gullible

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja gullible »

Diibadaaba, lukemisen ymmärtämättömyys.
Viimeksi muokannut gullible, 08.11.2005 11:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Filovirus

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

gullible kirjoitti:
Filovirus kirjoitti: Enemmän häiritsee se, että muka salaa puhutaan mun tisseistä tai niitä kommentoidaan, siis tuntemattomien tekemänä.
Siis mitvit? Mikä siinä voi häiritä, jos tuntemattomat puhuvat salaa tisseistäsi tai mistä tahansa? *äimä*

Onko tämä nyt niin, että naiset pukeutuvat vain itseään varten?
Huomaa sana "muka" tekstissäni.
ninnithequeen

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllähän noita tuijottelijoita on ollut. Viimeisenä tuntematon, irstas setä tuijotti tissejäni töissä todella törkeästi. Mun oli pakko sanoa sille että kun teet tilausta, katso mua silmiin kiitos. Yyh.
MGandhi

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Suvinen kirjoitti: Tiedoksi: rinnoille puhuminen on varma tapa antaa itsestään juntti ja typerä mielikuva.
Ei haittaa! jos tulet miittiin, jossa minä olen, tulen varmasti tuijottamaan tissejäsi. Prkl. Enkä edes vaivaudu juttelemaan. Kunhan toljotan ja kuolaan! :D
ninnithequeen

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MGandhi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Tiedoksi: rinnoille puhuminen on varma tapa antaa itsestään juntti ja typerä mielikuva.
Ei haittaa! jos tulet miittiin, jossa minä olen, tulen varmasti tuijottamaan tissejäsi. Prkl. Enkä edes vaivaudu juttelemaan. Kunhan toljotan ja kuolaan! :D
Niin tästä tulikin mieleen, että Gattacan ensimmäiset sanat mulle siellä Espoon miitissä olivat "näytä tissit" :lol:

Oma mies on ainakin tissimiehiä, se voisi tuijottaa tissejäni loputtomasti...Ja unissaan pitää aina toisesta tissistäni kiinni :D
gullible

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja gullible »

MGandhi kirjoitti: Ei haittaa! jos tulet miittiin, jossa minä olen, tulen varmasti tuijottamaan tissejäsi. Prkl. Enkä edes vaivaudu juttelemaan. Kunhan toljotan ja kuolaan! :D
Minä sitävastoin juttelen - siis tisseillesi.
SingleMalt

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

MGandhi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Tiedoksi: rinnoille puhuminen on varma tapa antaa itsestään juntti ja typerä mielikuva.
Ei haittaa! jos tulet miittiin, jossa minä olen, tulen varmasti tuijottamaan tissejäsi.
Minä myös! Suvisen gallerian kuvasta päätellen, minä osoittaudun myös juntiksi.
WanhaPervo

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Suvinen kirjoitti:Isot tissit omaavana annatan nyt: voi vittu ei niitä pakko ole tuijottaa!!!!!
Ne ovat kiinni minussa; en saa niitä irti ja tämän pakon edessä käytän rintaliivejä, jotka on tarkoitettu siis tukemaan isoja tissejä ( alunperin ainakin ) eikä tuomaan niitä tarjottimelle tuijotettavaksi.
Onneksi suoraan tuijottamiseen ei ihan hirveän usein törmää, mutta tässä baarityössä kyllä valitettavasti asiakkailta joskus karkaa tuo itsekontrolli.. joskus tosiaan tekisi mieli kouluttaa!
Ja yleensä tuijottelijat ovat vanhempia miehiä. Nuoremman ovat sitten ilmeisesti jo niin turtuneita, tai sitten tyttöystäviensä hyvin kouluttamia, eivätkä tuijottele avoimesti.

Tiedoksi: rinnoille puhuminen on varma tapa antaa itsestään juntti ja typerä mielikuva.
Miksi koet tissiesi tuijottamisen niin ikävänä? Miehethän katsovat niitä, koska pitävät niitä kiihottavina. Miksi et ole iloinen siitä, että sinussa on vastakkaista sukupuolta kiinnostavia ominaisuuksia?
Vastaa Viestiin