Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kreivitar

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Missä kohtaa täällä kysyttiin miesten (paitsi isorintaisten) kommentteja. Aidosti olisi kinnostanut ne naisen kokemukset, joiden perään kyselinkin ja varsin selkeästi esitin toiveeni.
gullible

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja gullible »

Kreivitar kirjoitti:Missä kohtaa täällä kysyttiin miesten (paitsi isorintaisten) kommentteja. Aidosti olisi kinnostanut ne naisen kokemukset, joiden perään kyselinkin ja varsin selkeästi esitin toiveeni.
Olisit pistänyt tämä tähdellisen keskustelun "Asiakeskusteluihin" sitten.
AarneAnkka

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Isorintaiset naiset, missä te olette? Huhuu? Tulkaa tänne kommentoimaan.

Niin siis kommenttejanne mä vaan haluan kuulla. *puhdistaa silmälasinsa*
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja mozart »

Eipä ole kohdalle osunut herraa, joka monologia olisi ryhtynyt pitämään. Saattaisi mennä nauruksi, vaikka eihän seksin tai erotiikkan mitään vakavaa aina pidä ollakaan.
Kreivitar

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Joo ja kontekstilla ei ole mitään merkitystä. Sanomaansa voi muuttaa, koska se pitää tulkita irrallaan ympäristöstä, jolloin sen yhteys itse asiaankin on toisinaan varsin epäymmärrettävä.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Kreivitar kirjoitti:Sen sijaan sukupuolesta riippumatta minua etoo asioiden yksisilmäinen tarkastelu ja etenkin ”sukupuolisodat”, joissa ilmeisesti ainoana tavoitteena on esittää mahdollisimman epämieluisia argumentteja vastakkaisesta sukupuolesta. Mitä järkeä?
Ja neljän minuutin päästä toisessa ketjussa:
Kreivitar kirjoitti:Ei kasva, se on miesten toiveajattelua ja todennäköisesti miesten uusi ase naisia vastaan, kun jäävät kiinni pettämisestä. Syy on selkeä ja mahdollisesti jopa ihan geeneissä: pitää panna kaikkea mikä liikkuu (ja miksei liikkumattomiakin), koska se on suotuisaa peeniksen kehitykselle ja kasvulle. Tätä ei voi mieheltä kieltää tai muuten on nainen itsekäs. Peenis kasvaa lisäksi paremmin, jos se käy erikokoisissa rei'issä. Siksi on perusteltua heiluttaa patonkia naapurin Lissunkin B-rapussa.
Olihan toi jälkimmäinen kirjoitettu vain provo silmäkulmassa, olihan? Sori vaan OT:sta.
Kreivitar

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Sleazoid kirjoitti: Olihan toi jälkimmäinen kirjoitettu vain provo silmäkulmassa, olihan? Sori vaan OT:sta.
No mitäs luulisit? Ihan tosissaanhan mä kaikki tänne kirjoitan. Kity on mun raamattu.
Kreivitar

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

AarneAnkka kirjoitti:Isorintaiset naiset, missä te olette? Huhuu? Tulkaa tänne kommentoimaan.

Niin siis kommenttejanne mä vaan haluan kuulla. *puhdistaa silmälasinsa*
Voi kuinka jalo ja kaunis ele sinulta, että autat minua oikein kommenttien saannissa. Voi että sinä olet mukava ihminen!
HellBell

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja HellBell »

mozart kirjoitti:Eipä ole kohdalle osunut herraa, joka monologia olisi ryhtynyt pitämään. Saattaisi mennä nauruksi, vaikka eihän seksin tai erotiikkan mitään vakavaa aina pidä ollakaan.
Hetkonen vaan. Tarkoituksena tässä lienee ollut (aloitusviestin perusteella) keskustelun herättäminen siitä, miltä rinnoille puhuminen tuntuu naisesta ja miten siihen suhtaudutaan.
Ketjussa on esiintynyt sellaista 'omimme tissiaiheen tänne päin'-mentaliteettia tahoilta jotka eivät voi tietää miltä rinnoille puhutuksi tuleminen tuntuu. Keskustelu poukkoilee aina, totta.. mutta tässä siis voisi olla syytä siihen, miksi alk.per.viestin tarkoituksesta näin ehkä huomautettiin.
AarneAnkka

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kreivitar kirjoitti:Voi kuinka jalo ja kaunis ele sinulta, että autat minua oikein kommenttien saannissa. Voi että sinä olet mukava ihminen!
Heei, ei itseironiaan saa vastata sarkasmilla, se on moraalitonta. :P
HellBell

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ja vielä tuosta rintoihin tuijottelusta keskustelun aikana..

Okei, jos ajatellaan että siihen voi suhtautua huvittuneesti ja 'hällä väliä'-tyylillä, niin eikö kuitenkin toisen harjoittama pelkkä rinnoille puheleminen aiheuta huvittuneenkin mielessä rinnoille puhujan henkilöstä saadun vaikutelman huononemista (mänttipäisyys)? Minulla vaikuttaa, miten muilla?
AarneAnkka

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

HellBell kirjoitti:Okei, jos ajatellaan että siihen voi suhtautua huvittuneesti ja 'hällä väliä'-tyylillä, niin eikö kuitenkin toisen harjoittama pelkkä rinnoille puheleminen aiheuta huvittuneenkin mielessä rinnoille puhujan henkilöstä saadun vaikutelman huononemista (mänttipäisyys)? Minulla vaikuttaa, miten muilla?
Minulla ei ole vastaavanlaisia kokemuksia koska en omaa tissejä, mutta haluan jakaa erään toisen kokemuksen. Juttelin eräälle ihmiselle ollessani tietokoneen äärellä. Minulla oli sähköposti auki ja esillä. Henkilökohtainen sellainen. Koko sen ajan kun juttelimme, tämän ihmisen katse oli liimaantuneena kuvaruudulle, minun yksityisasioihini, vaikka niistä ei juteltu vaan jostain ihan muusta. Suututti.
HellBell

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja HellBell »

AarneAnkka kirjoitti: Minulla ei ole vastaavanlaisia kokemuksia koska en omaa tissejä, mutta haluan jakaa erään toisen kokemuksen. Juttelin eräälle ihmiselle ollessani tietokoneen äärellä. Minulla oli sähköposti auki ja esillä. Henkilökohtainen sellainen. Koko sen ajan kun juttelimme, tämän ihmisen katse oli liimaantuneena kuvaruudulle, minun yksityisasioihini, vaikka niistä ei juteltu vaan jostain ihan muusta. Suututti.
Yksityisille alueille kajoaminen, tavalla tai toisella, niinpä. Osoittaa siitä toisesta, sähköpostin lukijasta, kait kunnioittamattomuutta toisen yksityisyyttä kohden, joskin hän tietenkin sanoisi tähän että " siinähän se oli näkyvillä,niin miksen olisi katsonut.."
Puhumattomat säännöt..
MGandhi

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Yhteenveto: Silloin kun naiset haluavat puhua rinnoista, ei miesten sovi tulla väliin sekoilemaan. Tulee kiukku muuten... vaikka topikki olisikin paskanjauhanta osastossa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja aasi »

Sitä minä vaan mietin että mitäs niille vieraille rinnoille yleensä jutellaan? "Kuinkas pomppii?"
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Hebuli

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Naiset, nokat tukkoon. Tissien tuijotukselle on edelleen samat WANHA!t validit syyt:

http://tinyurl.com/9k9q9
HoundDog

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Sanotaanpa sitten näin; nainen on kokolailla fiksu. Ulkoisesti hyvänmuotoinen niin alakerran kääntöpuolelta, kuin yläkerran etupuolelta, kauniit hiukset … Mutta että on jumalaiset huulet! Niin seksikkäät että pistää mies poloisen pään sekaisin. Ja koskapa on kevättä ilmassa ja etten sanoisi jopa rinnoissa, niin miehen katse eksyy tuon tuosta seuraamaan noiden jumalaisten huulten liikettä. Pienempi pahako? Tahtoo sanoa, että tuijottaminen ylipäätään on pahasta, ei silti pidä ottaa itseensä jos vaikka on ulkoisesti edustava ja näin aiheuttaa lieveilmiöitä. Ja huomauttaa voi aina. Tiedättekös; Jou man, I'm up here! No silmät on tietenkin vaikeaa aluetta. Sitä kun luonnostaan tulee katsottua keskustelukumppania silmiin. Noin pääsääntöisesti, siis. Ja jos silmät on eritoten kauniit, on niihin helppo jäädä jumiin. Eihän se kuitenkaan loukkaa?
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja mozart »

HellBell kirjoitti:
mozart kirjoitti:Eipä ole kohdalle osunut herraa, joka monologia olisi ryhtynyt pitämään. Saattaisi mennä nauruksi, vaikka eihän seksin tai erotiikkan mitään vakavaa aina pidä ollakaan.
Hetkonen vaan. Tarkoituksena tässä lienee ollut (aloitusviestin perusteella) keskustelun herättäminen siitä, miltä rinnoille puhuminen tuntuu naisesta ja miten siihen suhtaudutaan.
Ketjussa on esiintynyt sellaista 'omimme tissiaiheen tänne päin'-mentaliteettia tahoilta jotka eivät voi tietää miltä rinnoille puhutuksi tuleminen tuntuu. Keskustelu poukkoilee aina, totta.. mutta tässä siis voisi olla syytä siihen, miksi alk.per.viestin tarkoituksesta näin ehkä huomautettiin.
Nyt en aivan ymmärtänyt tämän viestisi pointtia? Miksi en naisena voi kuvitella tilannetta, jossa rinnoilleni puhutaan? Ja itseni tuntien todeta, etten taatusti pystyisi pokerinaamalla tätä puhetta katselemaan/kuuntelemaan. Olen joskus harrastanut miehen elimelle jutustelua ja sekin jo itsessään hyvin koominen tilanne, mutta itse kohteena/"uhrina" oleminen on aivan jotain muuta.

Olen helvetin pahoillani, jos nyt satuin kommentoimaan mielestäsi väärään aiheeseen ja väärällä tavalla.

LISÄYS

Ja ei, en muokkaa rintojani mihinkään muotoon. Tuntuu niin monien miesten katseet puhuvat etumukselleni ilmankin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

mozart kirjoitti:Tuntuu niin monien miesten katseet puhuvat etumukselleni ilmankin.
Naiset taas tapaavat puhua takamukselleni. Se johtuu tosin ainoastaan siitä, että sitä on huonossa valaistuksessa vaikea erottaa kasvoistani.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
HellBell

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja HellBell »

mozart kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
mozart kirjoitti:Eipä ole kohdalle osunut herraa, joka monologia olisi ryhtynyt pitämään. Saattaisi mennä nauruksi, vaikka eihän seksin tai erotiikkan mitään vakavaa aina pidä ollakaan.
Hetkonen vaan. Tarkoituksena tässä lienee ollut (aloitusviestin perusteella) keskustelun herättäminen siitä, miltä rinnoille puhuminen tuntuu naisesta ja miten siihen suhtaudutaan.
Ketjussa on esiintynyt sellaista 'omimme tissiaiheen tänne päin'-mentaliteettia tahoilta jotka eivät voi tietää miltä rinnoille puhutuksi tuleminen tuntuu. Keskustelu poukkoilee aina, totta.. mutta tässä siis voisi olla syytä siihen, miksi alk.per.viestin tarkoituksesta näin ehkä huomautettiin.
Nyt en aivan ymmärtänyt tämän viestisi pointtia? Miksi en naisena voi kuvitella tilannetta, jossa rinnoilleni puhutaan? Ja itseni tuntien todeta, etten taatusti pystyisi pokerinaamalla tätä puhetta katselemaan/kuuntelemaan. .
Olen pahoillani, käsitin viestisi aivan toisin ja nyt tämän viestisi jälkeen ymmärrän että näköjään täysin väärin.

Olet aivan oikeassa ja olen samaa mieltä siinä, että naisena voi kuvitella/tuntea tilanteen siten kuin sen tuntee, pokerinaamalla tai miten vain.
Olen helvetin pahoillani, jos nyt satuin kommentoimaan mielestäsi väärään aiheeseen ja väärällä tavalla..
Ei, kerrassaan asiaankuuluvasti kommentoit alunperinkin, minä kommentoin 'väärin'. Apologies on my behalf.
..Ja ei, en muokkaa rintojani mihinkään muotoon. Tuntuu niin monien miesten katseet puhuvat etumukselleni ilmankin.
En minäkään aio muokata, olivat katseet sitten suuntautuneena rintoihini tai eivät, mutta Minä pidän niistä.
ninnithequeen

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti: Naiset taas tapaavat puhua takamukselleni. Se johtuu tosin ainoastaan siitä, että sitä on huonossa valaistuksessa vaikea erottaa kasvoistani.
Hupsan, pitänee katsoa seuraavan kerran että teipataan siut oikein päin tolppaan kiinni...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Jos joku tulee juttelemaan tisseilleni, on siitä pakko huomauttaa jotenkin. Tyyliin näin:
Mies:Hei läheks sä tanssiin? *tissituijotus*
Minä:No näillä kahdella on nyt kyllä vähän kiire ja parempaa seuraa... Kysy jonkun toisen tisseiltä.

Ei se minua mainitsevasti haittaa, jos joku tuijottaa, mutta jos tulee juttelemaan, niin sitten voi kyllä puhua minulle eikä rinnoilleni.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
DeliriumTremens

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

nonni oikee ketju...

riippuu miehestä! :P
oon itte välillä töissä klubilla jossa on yks todella kuvottava mies! Se aina AINA tuijottaa mun rintoja, ja se jos joku on todella ahdistavaa, koska se mies todella kuvottaa mua hyi ja yök
hermine

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja hermine »

Minusta tuntuu että aika moni on tuijottanut, että "tuossa kohdassa kuuluisi olla tissit, mutta eipä näy mitään" :roll:
Edith

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Edith »

killkill kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:hänen olemuksensa joka on sellainen 'siveä' että moni mies menee hämilleen eikä kehtaa tuijottaa koska pelkää vaikuttavansa härskiltä ja loukkaavalta
Varmaan juurikin näin. Yhden tapaamisen perusteella olen itse jäävi arvioimaan.
Mikähän kirja se oli, jossa vanhempi herra neuvoi nuorempaa tyyliin "Kuules poika, ne kiltit ja hiljaiset tytöt ovat sitten niitä kaikista kiukkusempia petipuuhissa"
Onneks en, kuulkaa, kehtaa tosta ittelleni allekirjotusta poimia.
Vastaa Viestiin