Viimeinen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CeDell Davis

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Vittuakos muuten tänne kirjoittelette?? Nyt on torstai! Vai onko?
Manaaja

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko Niba ihmis- vai eläinhahmo?
Oisko salaatilla täytetty pallogrilli lähempänä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Niba kirjoitti:Naiset ovat purreet, lyöneet. haukkuneet, vittuilleet minulle, en tiedä miksi naiset minua millään tavoin enää kiinostaisivat? Jos joskus olen naisilta rakkautta, hellyyttä tai huomiota saanut niin häipyneet ovat nuo asiat kuin kevään lumi..
Olisiko vika sussa vai naisissa?
Niin no, jos maksu on suoritettu niin mitä siihen sen enempiä jäädä lässyttämään, palkatonta duunia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
Niba kirjoitti:Naiset ovat purreet, lyöneet. haukkuneet, vittuilleet minulle, en tiedä miksi naiset minua millään tavoin enää kiinostaisivat? Jos joskus olen naisilta rakkautta, hellyyttä tai huomiota saanut niin häipyneet ovat nuo asiat kuin kevään lumi..
Olisiko vika sussa vai naisissa?
Olen yleensä kaiken suunnilleen tehnyt, en ole koskaan naisilta mitään vaatinut, ehkä siinä vika, naiset ovat kuvitelleet sitten olevansa hienompia kuin ovatkaan? Täydellistä ihmistä ei olekaan, paitsi ND? Joka tapauksessa olen aina samanlainen, ehkä naiset kuvittelee muuttavansa minut kun eivät ymmärrä sen olevan mahdotonta? ;) Olen kuitenkin onnistunut sinnittelemään melkein 15v asuen naisen kanssa. Kaksi kertaa olen maksanut seksistä ja silloinkin joutunut lähinnä itse hommiin.
Viimeksi muokannut Niba, 26.05.2011 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Niba kirjoitti:ehkä naiset kuvittelee muuttavansa minut
No, enpä voi heitä moittia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Niba kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Niba kirjoitti:Naiset ovat purreet, lyöneet. haukkuneet, vittuilleet minulle, en tiedä miksi naiset minua millään tavoin enää kiinostaisivat? Jos joskus olen naisilta rakkautta, hellyyttä tai huomiota saanut niin häipyneet ovat nuo asiat kuin kevään lumi..
Olisiko vika sussa vai naisissa?
Olen yleensä kaiken suunnilleen tehnyt, en ole koskaan naisilta mitään vaatinut, ehkä siinä vika, naiset ovat kuvitelleet sitten olevansa hienompia kuin ovatkaan? Täydellistä ihmistä ei olekaan, paitsi ND? Joka tapauksessa olen aina samanlainen, ehkä naiset kuvittelee muuttavansa minut kun eivät ymmärrä sen olevan mahdotonta? ;)
Noo.. Mä lähinnä meinasin, että jos joku nainen esim. sanoo, että oon seukannut kymmenen miehen kanssa ja kaikki ovat ollet väkivaltaisia alkoholisteja, niiin on siinä naisessakin jotain häikkää. Ei toki välttämättä sen naisen vika, että sitä leivotaan turpaan, mutta jotain häikkää sielläkin päässä on.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei toki välttämättä sen naisen vika, että sitä leivotaan turpaan, mutta jotain häikkää sielläkin päässä on.
Mä voin kuvitella, kun toteat tämän jollekin juuri henkihieveriin mysötylle naiselle vastaanotollasi 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
Noo.. Mä lähinnä meinasin, että jos joku nainen esim. sanoo, että oon seukannut kymmenen miehen kanssa ja kaikki ovat ollet väkivaltaisia alkoholisteja, niiin on siinä naisessakin jotain häikkää. Ei toki välttämättä sen naisen vika, että sitä leivotaan turpaan, mutta jotain häikkää sielläkin päässä on.
Jos noin on niin muutosta ei liene sitten odotettavaissa?
En minä naisia seksiorjiksi kaipaa, pikemminkin päin vastoin.
Niin taitaa olla että kun kerran haen itsenäisiä naisia niin niitä löydän, toisaalta en siedä sellaisia naisia jotka eivät itse osaa eivätkä tiedä mitään, mulla ei ole energiaa päättää kahden ihmisen olemisesta.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oon edelleen sitä mieltä että ntq on ainoa nainen maailmassa joka saisi rauhallisen puoleni murenemaan ja tehtyä minustakin säälittävänsurkean naistenhakkaajan kaikissa turhautuneisuuksissani, joten allekirjoitan Daven sanoman ainakin osittain.

Tosin ehkä mä sittenkin nielisin jonkin jauhesammuttimen sitä ennen, emmä tiedä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pakko selittää: tottakai se on väärin, että hakataan, mutta jos joku toistuvasti päätyy suhteeseen, jossa saa turpiinsa, niin jotain vikaa on turpaan saajassakin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Pakko selittää
Ei sun ois tarvinnut. Kyllä jokainen ymmärsi, että viittaisit aiemmin Ninniin ja koit samantyyppisten naisten ansaitsevan tulla hakatuksi :perse:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:Pakko selittää: tottakai se on väärin, että hakataan, mutta jos joku toistuvasti päätyy suhteeseen, jossa saa turpiinsa, niin jotain vikaa on turpaan saajassakin.
Väkivalta ei ole vastaus. Pitää tietysti hyväksyä jos vähän kuohahtaa? ;)
Tuo nyt oli yksi pitkä turpaanpanosuhde, sittemmin ainakaan partnerini eivät ole nyrkillä mätkineet(valitsen pienempiä) Eli ND loisto toistoteoria ei pure..

Tänään onkin Makkaraa ja Olutta(ostettuina jo valmiiksi). ja Saunaa illalla tiedossa mutta sitä odotellessa kitinäkin käy
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niin no, voisihan asian esittää kysymyksenäkin, että kuinka montaa loppupeleissä yllätti että juuri rekkis valittuna miesaineksena meni ja löi?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

elco kirjoitti:
Tämä on poikuuden tiketti kulttitähteyteen. Siinä kansakunta pysähtyy kun poikuus sanoo Arto Nybergissä, että "En ole ihminen. Vihaan teitä kaikkia. Toivon ihmiskunnan kuolemaa!"
Pitkään aikaan en olekaan nauranut ääneen Kitinässä. Tämän luettuani nauroin... :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Tänään oli elämäni kallein lääkärireissu, vähän reilu 500€. Mutta nyt voi postata naamakirjaan ultrakuvan tyhjästä kohdusta, sinne kaikkien voi ihkupihku kun meillä on tällanen muutaman sentin toukka nyt kasvamassa täällä-kuvien sekaan. So worth it!
Jaa eikse nyt mennyt pikemminkin niin, että nyt sun kohtu ei oo tyhjä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Jaa eikse nyt mennyt pikemminkin niin, että nyt sun kohtu ei oo tyhjä?
Ultrakuvat on ennen toimenpidettä :)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jaa eikse nyt mennyt pikemminkin niin, että nyt sun kohtu ei oo tyhjä?
Ultrakuvat on ennen toimenpidettä :)
Huijari!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jaa eikse nyt mennyt pikemminkin niin, että nyt sun kohtu ei oo tyhjä?
Ultrakuvat on ennen toimenpidettä :)
Huijari!
:(
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti: Mutta hyvä ettei Kesseli ole unohtunut..
harvinaisen miellyttävä ihminen homoksi.
Sanoo mies joka nukkui Kesselin kanssa 69-asennossa omassa sängyssään :D
Sä taisit nukkua siinä samassa kanssa tai sitten se oli joku kolmas muu? ;)
Myönnän :oops:

(mut oli meil kaikilla vaatteet päällä)
Manaaja

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jaa eikse nyt mennyt pikemminkin niin, että nyt sun kohtu ei oo tyhjä?
Ultrakuvat on ennen toimenpidettä :)
Saaks kysyä että miks sä moisen härpäkkeen ylipäätään halusit jos sulla ei ole edes kollia kiikarissa?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jaa eikse nyt mennyt pikemminkin niin, että nyt sun kohtu ei oo tyhjä?
Ultrakuvat on ennen toimenpidettä :)
Saaks kysyä että miks sä moisen härpäkkeen ylipäätään halusit jos sulla ei ole edes kollia kiikarissa?
No kuule, sillä on muitakin funktioita ja juuri siksi. Ja miten niin ei ole kiikarissa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Manaaja kirjoitti:Saaks kysyä että miks sä moisen härpäkkeen ylipäätään halusit jos sulla ei ole edes kollia kiikarissa?
Koska kaikenlaiset härpäkkeet ja hifi-digi-extrajutut on kivoja, sunhan se pitäisi tietää!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Saaks kysyä että miks sä moisen härpäkkeen ylipäätään halusit jos sulla ei ole edes kollia kiikarissa?
Koska kaikenlaiset härpäkkeet ja hifi-digi-extrajutut on kivoja, sunhan se pitäisi tietää!
Nii!

Mihin sä manalat tarvit 200+ hevosvoimaa, kun nopeusrajoitus on kuitenkin max 120 km/h?
Manaaja

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:No kuule, sillä on muitakin funktioita ja juuri siksi. Ja miten niin ei ole kiikarissa?
Kerro nyt äkkiä niitä funktioita, muuten niistä joutuu lukemaan kysymysmuodossa Poikuuden Mysteeriot -ketjusta. Tuon perusteella päättelin ettei olis.
NuoriDaavid kirjoitti:Mihin sä manalat tarvit 200+ hevosvoimaa, kun nopeusrajoitus on kuitenkin max 120 km/h?
En oikein osaa vastata näin heikkoa tulkintaa sisältävään kysymykseen. Tosiasiassahan tarviin 500+ hevosvoimaa, mutta jouduin köyhänä tyytymään vain 250:een. Ja vastaushan on että tietenkin siksi koska ohituskiihtyvyys autossa on tärkeä turvavaruste.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viimeinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Tosiasiassahan tarviin 500+ hevosvoimaa
Mutku onhan sulla iso muna ja kaikkee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin