SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

My fäivörit Asshole?

Nimeä ei saa koskaan mainita
1
20%
SA
1
20%
Mana
1
20%
Everyone has at least one! (Like opinion)
2
40%
 
Ääniä yhteensä: 5

Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exsu kirjoitti:Lapsena kaverin isä soitti Miljoonasateessa. Sen jälkeen käytiin kaverin isoveljen keikalla. Vähän myöhemmin alkoi omilla kavereilla olla keikkoja. Huomenna kaverin lapsen bändi esiintyy Pakkahuoneella. Tätä on olla vanha.
Mulla on serkku (Tampereella) joka soitti Sleepy Sleeperseissä 1983 - 1985. Nykyään vetää omaa blues-bändiä. Edessä mahdollisesti keikka Järvenpään puistobluesissa...parempi kuin Kyrvänpään poistoblues... :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

AngryBird kirjoitti:PS. Vihaan voikukkia
Rauta, myrkky ja kärsivällisyys.

t. nimim. voikukaton nurmikko
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

AngryBird kirjoitti:Näppis kuoli. Maksimoidakseni tuhon, kippasin sen päälle puoli kupillista maitokahvia kun sovittelin sitä toiseen koneeseen testatakseni. Siistii.

PS. Vihaan voikukkia
Siis tää tyttö tai siis nainen on hauska! Ja tiedätte ettei tämä ole yhtään mielistelyä! Kohde ei siitä perustaisi tipantippaa! Pitää vaan antaa hänelle palaute, että olet sinä hauska piristys täällä Kitinässä. On vaikka minut "noraisit" ja minua muka haukkuisit, hänkin tai sinäkin.

Sen tiedän, että lukee kuitenkin! ja minussa ja hänessä OLISI ihan mahdottomasti yhteistä, mutta kerron vain tämän hehheh vailla muuta tarkoitusta.

Luin ja nauroin taas aivan vedet silmissä!

Ja komediennemme, Angry-ärjyri-likkamme on kehittänyt mulle pastellia. Kiitos.
Sen hän nyt kuitenkin minulle teki! Se oli yllätys, mutta en kysy, miksi! Se olisi sekin kysymys turhaa!! Tuskin se tykkäämistä oli, ehkä halusi vain näyttää osaamisensa siinäkin!


STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
ninnithequeen

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Homeboy65 kirjoitti:
exsu kirjoitti:Lapsena kaverin isä soitti Miljoonasateessa. Sen jälkeen käytiin kaverin isoveljen keikalla. Vähän myöhemmin alkoi omilla kavereilla olla keikkoja. Huomenna kaverin lapsen bändi esiintyy Pakkahuoneella. Tätä on olla vanha.
Mulla on serkku (Tampereella) joka soitti Sleepy Sleeperseissä 1983 - 1985. Nykyään vetää omaa blues-bändiä. Edessä mahdollisesti keikka Järvenpään puistobluesissa...parempi kuin Kyrvänpään poistoblues... :oops:
Kuka mitä häh on tehty mun Eero-enostani, kun aikanaan pyöri sliippareiden mukana :roll:
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Stadinarska kirjoitti:...
Kuva
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Josko taas tunniksi paukuttamaan kumivasaraa laattoja laittaessa.
Sitten voisi jatkaa etätöitä, jos wlan suostuu toimimaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bruce Willisika

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Väsyttää. Duunit alkoi onneksi vasta puolilta päivin, joten aamulla sai hieman toipua viikonlopusta. Töissä tuli kehuja, mikä on lähinnä huolestuttavaa; Toteuttaminen on jäänyt pahasti päälle. Pyrin aktiivisesti laiskistumaan tästä etiäpäin.

Koska n. parvekkeeni alla lipuu kanaali ja aurinkokin paistoi, painelin puron varteen kirja kainalossani. Paitsi että törmäsin heti kättelyssä Eskoon&Martinaan, niin jäädytin myös piukan pikku perseeni (tuota ei töissä kehuttu, toim.huom.) sen betonisille portaille pudotettuani. Perseenlämmitykseen olisi tarjolla pesuhuoneen siivoamista, mikä pitäisi hoitaa pois alta vielä tässä kuussa. Eli siis nyt.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aika vähällä selvisivät? Olis voinu koko lehden laittaa koipussiin?
Pyyhin Netikettiin..
AngryBird

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vesper kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:PS. Vihaan voikukkia
Rauta, myrkky ja kärsivällisyys.
Odotan, että joku keksii täsmämyrkyn, joka tehoaa vain voikukkiin. Aika ei riitä parintuhannen neliön jatkuvaan kitkemiseen, varsinkaan kun tien toisella puolella kasvaa kokonainen pellollinen niitä.

Yritän saada itseni ajattelemaan, että ne ovat ihan nättejä....
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Olen ruiskuttanut voikukkien kohdalle jotain myrkkyä, jonka ostin K-Raudasta viime vuonna. varsinainen pumppupullo menee nopeasti, mutta täyttöpullo tiiviste maksaa jokseenkin saman verran mutta riittää todella moneen täyttöön. Tuntuu tehoavan leveälehtisiin tms kasveihin, mutta ikävä kyllä apilaankin. Siksipä täsmäruiskuttelen.

Sviddu. Ilta mennyt wlanin kanssa tapellessa, josko nyt toimisi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

AngryBird kirjoitti:Odotan, että joku keksii täsmämyrkyn, joka tehoaa vain voikukkiin.
Mulla on just sellasta, tai no, tappaa se muutkin leveälehtiset rikkakasvit nurmikosta. Tai olla nimeltään Toxan. Saa tiivisteenä ja on helppo levittää tyynellä kelillä paineruiskupullolla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Njaa... Tarttee katsoa kaupoilta huomenna.
Varsinkin se kohta ohjeesta, että mitäs sitten kun pihassa on voikukkien lisäksi lapsia ja eläimiä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Odotan, että joku keksii täsmämyrkyn, joka tehoaa vain voikukkiin.
Mulla on just sellasta, tai no, tappaa se muutkin leveälehtiset rikkakasvit nurmikosta. Tai olla nimeltään Toxan. Saa tiivisteenä ja on helppo levittää tyynellä kelillä paineruiskupullolla.
Öö.. tarkoitit Botox?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Oikeastihan voikukkiin tepsii rakkaus ja suvaitsevaisuus. Antaa kaikkien kukkien kukkia. junous px zäp. Miksi vihata voikukkia?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voikukat on nättejä, ei niitä saa tappaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Odotan, että joku keksii täsmämyrkyn, joka tehoaa vain voikukkiin.
ja on helppo levittää paineruiskupullolla.
Kaeuetaettekoehaen te smörblommien kitkemiseen oikeata VEHJETTÄ?

Ahaa. Opimme muuten ruotsia: Tiesittekö, että Smörblomma ei kyllä olekaan se voikukka, se jota te haluatte kitkeä. Mutta mikä helkutti se onkaan suomeksi... yhtä tavallinen kasvi, äähhh

Oletan, että likat käyttää oikeata putkea (oho, siis NIIN usein menee tahattomasti kaksimieliseksi. Ja tiedossahan on, että siinä asiassa putki on usein väärä kun katsoo tuloksia)

Tämä seuraava on oikea putki ja jos ärjylintu tosiaan siivoaa lähes parituhatta ha (hän on aika mahtailija, mutta mua ei ikinä haittaa, siinäkin on huumoria aina!)
NIIN hän tietää kyllä pakosti tämän oikean voisten kukkien poistoraudan:

Kuva

Minä muuten tässä oikeassa yhteydessä kerron, että olen pikkupojasta asti pitänyt voikukista. Se on niin kevään merkki ja sitten se haalistuu valkoiseksi ..apua siis se tuulen mukana menevä) Minua henkilökohtaisesti ei koskaa mitkään (sana katosi , se joka pölyttyy tuulen mukana, haittaa kun ei ole allergiaa. Olen vanhan ajan mies, joka ei horju siemenistä.
PITKÄSTÄ aikaa tuli Suomen hienon kielen täydellinen blackout... No siis ruotsiksi frömjöl.... mieleen tulee vain siemensyöksy.
Yleensä mulla on suomen ja ruotsin kielet ihan yhtä hyviä ja ja..
Se EI ole siemenpöly, eikä ainakaan siemenjauho...APUAAAAA

Pakko on katsoa, hetkinen, äh!
SIITEPÖLY tietysti!!! Ja tuo smörblomma oli NIITTYLEINIKKI. Sitä en olisi muistanut ääh, olikos se se kasvi, joka oli kasvitieteen kirjassa , siinä oli muuten smörblomma...

No piti googlata niittyleinikkikin. On se ihan tavallinen, jos niittyjä ylipäänsä on...

Siis tää blackout oli eri asia kun se, että joskus sanat katoaa muuten. Nyt en nimenomaisesti muistanut heti oikeaa sanaa ja englanniksi en yhtään muista siitepölyä (ENKÄ tarkista) enkä saksaksikaan vaikka olen saksassa pentuna pienenä asunutkin oppimiskautena jopa kahteen otteeseen, ja se kieli sen takia taittuu hyvinkin hautaan asti mahdollisesti kunhan vaan käyttäisi.
Jotain Samen + ..tai sitten ei... Staub... Pitää tarkistaa kohta, alkoi vaivata.

Niin, piti vain laittaa oikea voikukkarauta. Mulle voikukka merkitsee aika paljonkin elmämänkulussa. JA SE ON pysyvää! Ja luotettavaa! Ja pysyvää maapallolla tarvitaan!

Kirjoitukseni lopuksi toteaisin, että tämä kirjoitus sisältää:

- Asiaa täysin oikeaan kysymykseen ja ketjuun
- Mielenkiintoisia havaintoja esim. kielistä (niin, jos vain lukisitte :cry: )
- Minunmielestäni mukavaa huumoria ja sanailua
- Ei ärsyttävää materiaalia (ei ainakaan pitäisi). Ehkä nämä ranskalaiset
viivat voivat olla ärsyttäviä, mutta en näitä laittaisi ilman arvostelijoita
- Ei suuria fontteja eikä väriä, muuta kuin varmaan allekirjoituksessa
- Asiallinen apu, jos vaikka voirauta olisi ei-tuttu

MASKROS"ÄLSKAREN" SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
exsu kirjoitti:Lapsena kaverin isä soitti Miljoonasateessa. Sen jälkeen käytiin kaverin isoveljen keikalla. Vähän myöhemmin alkoi omilla kavereilla olla keikkoja. Huomenna kaverin lapsen bändi esiintyy Pakkahuoneella. Tätä on olla vanha.
Mulla on serkku (Tampereella) joka soitti Sleepy Sleeperseissä 1983 - 1985. Nykyään vetää omaa blues-bändiä. Edessä mahdollisesti keikka Järvenpään puistobluesissa...parempi kuin Kyrvänpään poistoblues... :oops:
Kuka mitä häh on tehty mun Eero-enostani, kun aikanaan pyöri sliippareiden mukana :roll:
Minäkin olen eno kahdelle mukulalle. *putoaa veneestä* :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis TAAS mulla olisi kysyttävä yksi asia, jota en OIKEASTI ymmärrä.

mana laittanee tämän kysymyksen ivallisesti taas "Saminarskun sanomiin ja varmoihin päiviin" (voi hitto kun nauroin TAAS, tuo ketju on pidentänyt elämääni naurun tähden ainakin about vuoden!)

MUTTA IN CASE:Mikä on SA:n tai manan "perseeseenveto"? Eipä ole kyselyyn vastaajiakaan enkä ihmettele.

Onko se takapuoliyhdyntä? Miksi se sitä olisi? (Voin kertoa, ettei ole kiinnostanut ja jos miehelle se tehdään niin eikös siinä pidä olla homo..?)

Joku sanoi että olen homofobioinen. En nyt sitä ole koska hyväksyn homot. He ovat ihan hauskoja ja siistejä miehiä, mutta ehkä siitä olen ahdistunut, jos minua katsotaan tai ajatellaan niin. Se vaan tekee inhottavaa.
Jos tää on sitä eikä tappamista niin NIBA, saat varoituksen!!

Joskus olisi siis hyvä tietää paitsi kuka täällä on nainen ja kuka mies, mutta mysl ihan listattuna homot ja lebsot ja biit ja transsut, ainakin ne, jotka sen ovat avoimesti tunnustaneet. Minullekin, joka en ole ikävän sisäpiirin rakastama.

SA
Oliivinen taas
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miksi sä et vaan hirttäytyisi verkkojohtoosi? Tekisit monta ihmistä onnellisemmaksi kuin mihin muutoin tulet koko loppuikänäsi pystymään.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Miksi sä et vaan hirttäytyisi verkkojohtoosi? Tekisit monta ihmistä onnellisemmaksi kuin mihin muutoin tulet koko loppuikänäsi pystymään.
Wlanin avulla on vaikeuksia saavuttaa tavoitetta? Mutta nördenä sulta varmaan onnnistuu..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Miksi sä et vaan hirttäytyisi verkkojohtoosi? Tekisit monta ihmistä onnellisemmaksi kuin mihin muutoin tulet koko loppuikänäsi pystymään.
Wlanin avulla on vaikeuksia saavuttaa tavoitetta? Mutta nördenä sulta varmaan onnnistuu..
Ohoh, milloin tuo hullu on alkanut sinuakin tappaa? Mua ei nyt vähään aikaan.
Olen miettinyt sitä, että paljonko hullujen päässä oleviin asioihin voi edes luottaa. Nehän voisivat realisoitua. Itse asiassa on kummallista kuinka luotamme aivomme aina olevan samanlaiset, joko lahjattomat tai lahjalliset. Ja aina kun heräämme voimme luottaa että ajattelemme samalla tavalla ja olemme yhtä bimboja tai viisaita kuin eilen.

In topic, tuo mellastajaidiootti kyllä PITÄISI lahdata täältä pois, mutta tämä Kitinämaailma nimenomaa arvostaa tällaista total mauttomuutta.

Niba, siis sinäkin nyt tappolistalla! ja sinäkään et muistaakseni pidä minusta enää? Muistatko Keikauksen keikan silloin joskus? Olit minulle silloin kuitenkin hyvin ystävällinen! Mikset ole enää! Minkälainen minä mielestäsi olin?

Ja mitä tämä päivän aihe tarkoittaa?? Minä en ikinä ole ollut perseistä kiinnostunut, miesten, enkä omastanikaan, ikinä ja se yrjöttää! Naisilla on pehmeä takapuoli ja se kiinnostaa aina.

Stadin oliivinen ja pastellinen

Kukas tuollainen tyyppi oikein on? Emmä oo kuullutkaan ikinä enkä välitä tietää mutta kaikki on sitä mieltä että....

No Arskahan se on! Niin kaikki tosiaan on sitä mieltä että...
Noraaminen on vain vissiin teknisesti vaativaa kun se epäonnistuu kaikille!!!

Ainiin, joo siis ihan kaikki me ollaan parempia kuin tuo mutta eihän me edes tiedetä sitä kun se kerran on norattu!

Niin niin se olikin hitto vie!!

Norattu se on ja pysyy!
Viimeksi muokannut Stadinarska, 31.05.2011 23:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Onnea SA, voitit juuri palkinnon äärimmäisessä vihjeettömyydessä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Onnea SA, voitit juuri palkinnon äärimmäisessä vihjeettömyydessä.
Manaaja kirjoitti:Onnea SA, voitit juuri palkinnon äärimmäisessä vihjeettömyydessä.
1.6 aamulla täysin uusittu postaus:


Kustas kuljit kulkuri kulkustesi kurimuksessa, kunnoton kurjake kumminkin kuumalla kuulla?

KUSSA KUUSSA KULTAISESSA, KUSTA KUUSESTA, KUULEN KUNTOISUUSPALKINTONI?

KUVANKAUNIS KUNNOLLINEN KULTAINEN KUKKASYDÄMINEN KUNDIARSKAINEN KUITENKIN KUULUU KUOSISSAAN KULKEVAN KUNNOLLISESTI KUIN KUMIPALLO KUJEILLEN


---

(Pitänee muutamalle (:facepalm:)-hemmolle ja hemmottarellekin ikävä kyllä täällä Kitinässä käsittämättömän kokemani vuoksi, ihan rautalangasta sanoa, että edelläoleva oli lähinnä taidetta eikä todellakaan mitätöntä asiaa, jota jopa paskaksi on kutsuttu.)

Tarkoitus on kyllä myös kysyä, mitä manaaja tarkoittaa edellisessä? Äärimmäinen vihjeettömyys? Mitä se on? Ja nyt en haluaisi mitään muitten arvailuja koska ei muutkaan tästä voi olla varmoja! Mitä tarkoitat manaaja? Ja onko palkinto joku muu kuin hirttoköysi? Jos on köysi, niin katsoisitko nyt peiliin, jos olet ihminen. Jos et ole niin asia on vain silloin "kunnossa".

STADIN KEVÄINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin