SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

My fäivörit Asshole?

Nimeä ei saa koskaan mainita
1
20%
SA
1
20%
Mana
1
20%
Everyone has at least one! (Like opinion)
2
40%
 
Ääniä yhteensä: 5

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Näyttää siltä mutta tuntuuko?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitä sienii sä taas oot syöny?
Manaaja

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miksei näissä äänestysvaihtoehdoissa ole Nibaa? Menisi kärkeen humauttamalla.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Viikon kitinätauko teki hyvää. Löysin käyttöä jopa norenapille, kun luovutin Arskan ymmärtämisen suhteen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kampaaja :] Valmistautukaa siis kriisitilitykseen illalla!11

Ja aivan hulvattomia unia. Esim. heittäydyin valssaamaan erään asiallisissa yhteyksissä tapaamani naishenkilön kanssa, pyörähtelimme kikattaen ja lopussa tietty hieno taivutus kunnolla alas ja taakse. Tällä naishenkilöllä oli valkoinen korsettityyppinen toppi, joka sitten taivutuksessa valahti(jäi paikoilleen kun tissit aleni, naiset ehkä ymmärtää) niin, että *tissit näkyivät*. Valitettavasti emme olleetkaan heidän talonsa pihalla, vaan naapuritalon, ja isoista ikkunoista näkyi joukko pipopäisiä mieshenkilöitä jotka katsoivat urheilua ja söivät cheddartäytteisiä jalopenoja ihmetyksen kummastus kasvoillaan tästä yllättävästä yet arvatenkin tervetulleesta tissiepisodista johtuen. Juoksimme sitten sikana kikattaen sinne oman talon pihalle. Herätessäni olin taas WTF, mistä näitä unia oikein tulee. Tuo ois voinu olla jostain teinileffasta, vaikka tietty vahingossa tissien näyttäminen naapurinpojille on paljon lamempaa kuin vaikka oman pippelin liimautuminen nyrkkiin pikaliimalla.

Eikä tähänkään liittynyt erotiikkaa, eikä edes alkoholia.

Unen ekassa osassa broidini peruutti uudella jenkkiautolla islantilaista mäenrinnettä alaspäin aitaan törmäten, ja minä päätin siirtyä ohjaamaan. Harmitti, kun uuteen autoon tuli lommoja.
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exsu kirjoitti:Viikon kitinätauko teki hyvää. Löysin käyttöä jopa norenapille, kun luovutin Arskan ymmärtämisen suhteen.
Mä luulen että tarttisin pidemmänkin tauon.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Kampaaja :] Valmistautukaa siis kriisitilitykseen illalla!11

Ja aivan hulvattomia unia. Esim. heittäydyin valssaamaan erään asiallisissa yhteyksissä tapaamani naishenkilön kanssa, pyörähtelimme kikattaen ja lopussa tietty hieno taivutus kunnolla alas ja taakse. Tällä naishenkilöllä oli valkoinen korsettityyppinen toppi, joka sitten taivutuksessa valahti(jäi paikoilleen kun tissit aleni, naiset ehkä ymmärtää) niin, että *tissit näkyivät*. Valitettavasti emme olleetkaan heidän talonsa pihalla, vaan naapuritalon, ja isoista ikkunoista näkyi joukko pipopäisiä mieshenkilöitä jotka katsoivat urheilua ja söivät cheddartäytteisiä jalopenoja ihmetyksen kummastus kasvoillaan tästä yllättävästä yet arvatenkin tervetulleesta tissiepisodista johtuen. Juoksimme sitten sikana kikattaen sinne oman talon pihalle. Herätessäni olin taas WTF, mistä näitä unia oikein tulee. Tuo ois voinu olla jostain teinileffasta, vaikka tietty vahingossa tissien näyttäminen naapurinpojille on paljon lamempaa kuin vaikka oman pippelin liimautuminen nyrkkiin pikaliimalla.
Unen tulkinta: ruumiisi haluaa Manalaa. Mielesi myös, mutta super egosi vielä kieltää sen. Älä turhaan kamppaile väistämätöntä vastaan.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mä näin unta mun parhaasta ystävästäni, joka siis kuoli syöpään parikymppisenä. Kysyin häneltä, tekikö kuoleminen kipeää. Ystäväni vastasi naureskellen, että kirpaisi hieman, mutta ei muuten juuri :)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Unet ovat vain heijastus valveillaolosta, joten nuku nuku vaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mut hei! Mä keksin vallankumouksellisen idean! Jos oliskin niin, että ne unet on niinku se mikä on totta ja tää valveillaolo onkin niinku unta?!!1
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lääkkeet!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:Mut hei! Mä keksin vallankumouksellisen idean! Jos oliskin niin, että ne unet on niinku se mikä on totta ja tää valveillaolo onkin niinku unta?!!1
Uniminäsi on kerrassaan vittuuntunut siitä, että joutuu taas valveilla kituuttamaan 16 tuntia ja tuhlaamaan aikaa epäolennaisuuksiin ennen kun pääsee takaisin bylsimään hottiksia ja kamppailemaan zombeja vastaan - tai vaihtoehtoisesti kamppailemaan hottiksia vastaan ja bylsimään zombeja.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Mä näin sunnuntaipäikkäreillä unen siitä, että frendi oli asentanut joitain salakameroita duunipaikalleen ja bylsi raivolla tallenteella jotain teiniharjottelijaa. Tätä omakustannepokea katseltiin sitten mun himassa ko. gubben ja sen nykyisen ja entisten tyttöystävien kanssa.

Jotenkin jonkun selittämättömän juonenkäänteen jäljiltä päädyin itsekin bylsimään, ja pojat kuulkaa olisi siitäkin saanut aikamoiset videot.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla oli kans koko loman ajan aika guumaa energyä unimaailmassa. Laitoin miehelle sen verran tekstariraporttia, että luulen puoliskonkin saaneen uutta näkökulmaa rantalomailuun.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Mulla oli kans koko loman ajan aika guumaa energyä unimaailmassa. Laitoin miehelle sen verran tekstariraporttia, että luulen puoliskonkin saaneen uutta näkökulmaa rantalomailuun.
Kait muistit huomattaa, että kyse oli unimaailmasta?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Kait muistit huomattaa, että kyse oli unimaailmasta?
Kun tarpeeksi uskottelee itselleen, että bambisilmäinen kahvilan Jorgos oli vaan unta niin pystyy valehtelemaan uskottavasti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Kait muistit huomattaa, että kyse oli unimaailmasta?
Kun tarpeeksi uskottelee itselleen, että bambisilmäinen kahvilan Jorgos oli vaan unta niin pystyy valehtelemaan uskottavasti.
Jos uni on kovin eläväinen, niin seuraavana päivänä voi olla hankala kävellä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

:D

Alkoi tekemään kovasti mieli kahvia. Mut on ehdollistettu!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

exsu kirjoitti::D

Alkoi tekemään kovasti mieli kahvia. Mut on ehdollistettu!
Mikä koodisana toi kahvia on?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

huima kirjoitti:
Mikä koodisana toi kahvia on?
Sä et ole lukenut mun lomakertomusta :( Arska!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:
exsu kirjoitti::D

Alkoi tekemään kovasti mieli kahvia. Mut on ehdollistettu!
Mikä koodisana toi kahvia on?
Toimii vain kaurissilmäisillä turisteilla. Sun pitää tilata kermaa keittiön isolta kokilta.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo ei työpaikan keittiössä näkynyt Mehmediä. Eikä sen puoleen höyrytettyä maitoakaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti:Viikon kitinätauko teki hyvää. Löysin käyttöä jopa norenapille, kun luovutin Arskan ymmärtämisen suhteen.
Voi ja voi.
Ihan oikeasti,Exsu hyvä (aurinko joka tapauksessa) mikä minun ymmärtämisessäni on vaikeaa? Minähän kirjoitan kokonaisia lauseita ja ystävällisesti vailla väkivaltaa ja viinaa ja rivouksia! Kuten jo sata kertaa sanottu niin olen aloittanut niin kylmän asiallisen tyylin.

Hei, mutta oletko oikeasti sitä mieltä, että ymmärrät muita, usein törkykirjoittajia, ja sitten minua et.

Itkun paikka. Kirjaan tämän eittämättä yllättäväksi luottotappioksi.

Älä ole hassu ja ota se liian vanha vitsi eli nore pois! Ja laita se hyvä ihminen jollekin muulle. Nyt olen siis niin tosissani kuin ikinä pystyn!

SA :cry:

ps. hei jälkikirjoitus, huomaatko, ettei tämä ketju ole minun avaamani, varmuuden vuoksi,koska jos et katsonut kuka avasi.... enkä avaa enää selkeästi liian hassuja ketjuja!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
AngryBird

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Näppis kuoli. Maksimoidakseni tuhon, kippasin sen päälle puoli kupillista maitokahvia kun sovittelin sitä toiseen koneeseen testatakseni. Siistii.

PS. Vihaan voikukkia
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: SA ja Manan perseeseenveto Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lapsena kaverin isä soitti Miljoonasateessa. Sen jälkeen käytiin kaverin isoveljen keikalla. Vähän myöhemmin alkoi omilla kavereilla olla keikkoja. Huomenna kaverin lapsen bändi esiintyy Pakkahuoneella. Tätä on olla vanha.
Vastaa Viestiin