Kekkilä-Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nergal kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Onks se se ihku lisko?! Onhan?! Mäkin haluan!
No on! Vaikuttaa hyvältä, nauranut on ainakin saanut.
Menee vielä leffassa, wuhuu!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vesper kirjoitti:Menee vielä leffassa, wuhuu!
Suosittelen, oli riemastuttava leffa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

annepa kirjoitti:EDIT: Olet kyllä vastuullinen koiranomistaja...
Jaa-a. Jos olisin, ei mun koirat olisi olleet pihalla irti. Vituttaa ihan julmasti naapurin hauvan puolesta :cry:. Noiden koirien kaa on sama juttu kuin kakarankin. Jos ne mokaa, mä otan vastuun, koska ne on mun vastuulla. Toivottavasti haukulla ei ole kuin ne kaksi naarmua :( . Itellä repesi rytäkässä paita, vasen käsivarsi on sinipunainen & muutama muu värikäs mustelma/naarmu ympäriinsä. Kovasti nuo vihaiset russelit panee hanttiin, kun niistä nappaa kiinni tappelun tuoksinassa. Mutta nyt lähtee mun "tappelijalta" pallit. Sinetöi kohtalonsa eilen :evil:
Manaaja kirjoitti:^^ Onksul silmänvaihtoviikot?
On :wink:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mirkku kirjoitti:. Kovasti nuo vihaiset russelit panee hanttiin, kun niistä nappaa kiinni tappelun tuoksinassa. Mutta nyt lähtee mun "tappelijalta" pallit. Sinetöi kohtalonsa eilen :evil:
Joo. Mä pidän omalla taistelukoirallani valjaita yleensä esim. koirapuistoreissuilla, koska niistä se on kätevin ja turvallisin nostaa irti siinä kohtaa, kun tunteet kuumenee liian kanssa. Koirapuistossa tilanne on tietysti muutenkin sillä tavoin erilainen, että siellä ei yllätyshyökkäyksiä juuri tule, vaan tilannetta ehtii ennakoimaan ajoissa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mä otin koirasta kiinni tasan siitä, mistä kiinni sain. Pidin jalasta, hännästä & nahkasta. Ei se mua purru, mutta repi tassuilla/kynsillä, kun yritti päästä takas kehään. Voi että, harmittaa.... :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin