Kekkilä-Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No kyllähän noi ton naisen esittelemät mömmöt kieltämättä jäi mieleen ehkä tavallista paremmin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Mirkku kirjoitti: No juma. Meillä ainakin toimari osti sellaiselta pitkätukkaiselta blondilta, jolla oli avonainen kaula-aukko, 500 paria sukkia ja useamman sata t-paitaa... vaikkei olisi ihan tarttennu.
Fantastista! Just noin pitääkin menetellä.
Manaaja

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Koska ne meisten ilmeet on niiiiiinnnn koomisia. Ja sitten kun vielä toteaa: "HAA! Sä katot mun TISSEJÄ! Busted!"... se pikkupoikamainen punastus... EHEH!
Mä lupaan etten punastu vaan vastaan röyhkeän itsetietoisesti että "niin katsonkin, ja nyt saat narttu jou zap rubiininpunaista".
Tuskin.
Nyt hämmennyin. Pitäisikö tässä kohtaa niinku todistaa väitteensä vai paijata?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Mä lupaan etten punastu vaan vastaan röyhkeän itsetietoisesti että "niin katsonkin, ja nyt saat narttu jou zap rubiininpunaista".
Tuskin.
Nyt hämmennyin. Pitäisikö tässä kohtaa niinku todistaa väitteensä vai paijata?
Tästä kohta kuuluu sanoa "tuu meille niin katotaan"

(joo mä oon internet tough guy)
Manaaja

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Nyt hämmennyin. Pitäisikö tässä kohtaa niinku todistaa väitteensä vai paijata?
Tästä kohta kuuluu sanoa "tuu meille niin katotaan"

(joo mä oon internet tough guy)
Okei. Tuun teille niin katotaan.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

exsu kirjoitti:Voi kurjuus Annepa. Toivottavasti löytyisi sellainen paikka, jossa ei tarvii koko ajan stressata.
Niin, toivottavasti ja meille molemmille. Hellu oli laittanut kuukausiraportin kohtaan "mitä teet ensi kuussa" että "haen töitä".

Jotain hyvääkin, kaveri oli löytänyt hyvän, edulliset vuokrakämpän ja muutto on jo kohta :cheer: Jos vaikka saisivat sen avioeronsa (joka on saanut osittain jo koomisia piirteitä ulkopuolisen silmissä, asianosaisella ei kyllä ole mukavaa) historiaan, tämä kyllä edistää toipumista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

küllküll kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Monelta tuun?
Minuuttia ennen Elcoa.
:h:

Tulinkin jo kotiin ja vaihdoin vielä vähän anteliaampaan mekkoon. Helle ja silleen. Nyt taidan korkata kuohuvan ja painua tohon terassille nauttimaan sushista. Joskus mun elämä on melko :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meinasin astua kieleni päälle äskettäin kun ryömin kotipesää kohden, vaimonhakkaajassa kunnon utareilla varustettu ei-miesihminen tuli sopivasti vastaan.

No voi se kielen roikkuminen aiheutua kelin tuomasta läähätyksestäkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bruce Willisika

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Ensin 6 tuntia töissä ja sitten muutama tunti Hietsussa hikoilua yhdistettynä hietsuun+terassillementävään keliin ja huomiseen vapaapäivään oli yhdistelmänä liikaa: keissi-1 keskiketterää kaappiin kylmenemään ja yksi käsi-suu-koordinoitavaksi pahimpaan janoon. Torilla nähdään, nyt rillataan, poika saunoo!

Tuli myös kutsu kuppakorkian pääsykoevalvojaksi. Tavoitteenani on silkalla vittumaisuudella saada edes muutama reputtamaan kuset ja paskat housussa kokeensa. Silloin tuntisin olevani mies ja hoitaneeni tehtäväni hyvin. Ehkä mä käyn itse kilauttamassa sen palohälyttimen sisään saadakseni hieman lisää äksöniä ja palkallisia työtunteja.
Viimeksi muokannut Bruce Willisika, 01.06.2011 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

No voi perkele! Koirat oli irrallaan tossa omalla/naapurin pihalla ja samalla kuului haukahdus viereisestä talosta. 2 Paskahäntää salamana nurkan ympäri ja kimppuun :evil: . Naapurin russelilla silmä veressä, onneksi ei ollut muuta kuin alaluomessa 2 naarmua. Lupasin maksaa mahdolliset elukkalääkärikulut, mun koirathan ne "irti" oli. Voi perkele! :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

NUUUH kuinka pihlajat ja tuomet tuoksuu, mun sielu huutaa kaipuutaan luontoon! No onneks ylihuomenna voin olla yhtä sen kanssa taas.

Vuosipäiväpäivällisellä ravintelissa. <3
Kekara sai lähtiessä tarjoilijalta bonustikkarin kun oli niin kauniskäytöksinen. Helppoohan se tietty ihmistaimelle kun on näin loistavia roolimalleja.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Tirina

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Kekkiviikkona kivaa kun käytössä kimmeltävä Kitinä.
Kaikkea kivaa käynyt kokemassa.
Kertomus kovin kapeutuu katve katveelta kun kertoo kaiken koolla, kohta kuolo korjaa keskiviikkon kun kolme kertaa kellon kiertää kakkos kruunu.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Mitä kamaa toi on vetänyt?

Fillari korjattu, saunottu ja syöty. Tää on saatanasta touhuta yksin...jos katsoin Rango leffan pois ja mutustelis porkkanoita.

EDIT: Viimenkin se on tullut (tai no kuukauden päästä), tätä on odotettu.
http://www.discshop.fi/elokuvat/bluray/ ... dvd/P81450
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lupaavan synkät pilvet herwoodin suunnalla ja pari pikku jyrähdystäkin! Wohoo kiits luonto tätä just kaipasinkin, en helv ite jaksa mennä kasteleen viljelyspalstaa. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Tirina

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tirina »

^^
Jaa mää vai?

En mitään kamaa, pidän tätä Kitinäkanavaa sellaisena vapaana temmellyskenttänä.

Pyörässäni takapyörä on vinkura, ostanko uuden vai väännänkö vanhan. Uuden ostaminen tuntuu hakalalta, miten saa ne vaihteet kytkettyä uuteen takapyörään.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nergal kirjoitti: Rango
Onks se se ihku lisko?! Onhan?! Mäkin haluan!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vesper kirjoitti:Onks se se ihku lisko?! Onhan?! Mäkin haluan!
No on! Vaikuttaa hyvältä, nauranut on ainakin saanut.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Okei! Nyt ahdistaa naapurin koiraparan puolesta. Ei sillä näyttänyt olevan pahasti narmuja, mut joutuu kyllä käydä huomenna vointia kyselemässä... :cry:. Kohta unten maille, huomenna rento vapaa.... mitähän sitä tekis? :wink:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mirkku kirjoitti: huomenna rento vapaa.... mitähän sitä tekis? :wink:
Ei mitään?

Mie aattelin tehä pihahommia. Marjapuskaosaston kitkeminen ja perään LISÄÄ katetta, voikukkasavotta, kasvilaatikoitten verkotus ja huppujen teko ja ööööö ei sit muuta. Jätetään tuo savotta viimiseksi. Perjantaina sit taimet laatikoihin.

Saatiin kauppaan kyyti ja jääkaappi näyttää siltä ko ois isotki pileet tulossa. Säilykeosasto on kans ihan turvoksissa. Kaupassa ei tarvi käyä ihan heti. Kivaa :)

EDIT: Olet kyllä vastuullinen koiranomistaja :h: Kaveri kertoi juttua jossa 3 afgaania kävi hänen koiransa kimppuun oikein porukalla. Lopputuloksena olo ainakin 1 irtonainen korva, yhellä niistä afgaaneista. Ja kaverin ois pitäny maksaa lääkärikulut. Kun hänen koiransa ei käyny kenenkään kimppuun vaan puolusti vain itseään. Ja hänen koiransa tottelee (on erittäin hyvin koulutettu palveluskoira). Niin tottakai hänen ois pitäny maksaa lääkärikulut!!111
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^^ Onksul silmänvaihtoviikot?
Tirina

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Elävämmät ja parempi suuntaus, Mirkku. Toisin kuin jos elelisi vain lakanoissa ja niiden vaihtoviikkoja,
Tsaari

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

küllküll kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:The Chauffeur-video
Huomattavasti esteettisempi, kuin edellisen levyn "Girls On Film"-video, joka esitettiin sensuroimattomana Ylellä eräässä uuden vuoden spessussa, olisiko ollut 1980 tai 1981. Oli puberteetin kynnykselle astuneelle pikku-Killerille melko mullistava (lue: jäykistävä) kokemus. Sen jälkeen aloin katsella hameenhelmojen perään ihan eri silmin - "ai tuollaisiako siellä alla on!"

Taisipa olla vuoden 1981 spesiaali joka tuli ulos uuden vuoden aattona. Girls on film näytettiin kyllä sensuroimattomana mutta lopetettiin kesken, koska sellaista ei saanut Suomen televisiossa silloin näyttää.
Olihan melkoisen järsyttävä ohjelma kun parikin vanhaa käyrää muistaa sen niin elävästi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Huonompi suuntaus. Näkee jo et on läski.

Mä ilahdutan ("") itseeni lukemalla vanhoja kitinähöpöjä... khehe jestas sentäs... jaa kuutisen vuotta menny? Huhhui. =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Väsyttää, panettaa ja vituttaa.

Vielä kaksi päivää ja kaikki korjaantuu :P
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivän askareet tehty. Nuq.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin