Kekkilä-Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jopas nyt helteen heitti. Oikein pahaa tekee olla sorvin ääressä, kun ei ole ilmastointia ja ikkunat etelään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lamaantuminen on hiukan hellittänyt, hain just taas töitä. Nyt oli kyllä semmoinen paikka kyseessä että osu just, ainakin ilmotuksen perusteella, että ei tarvinu miettiä että haenko vai en.

Koko paska (ei siis tämä työpaikkahaku vaan ihan koko paska työelämässä) näkyy jo kotona :( Molemmat on pinna kireellä ja äsähtelyjä tulee molemmin puolin. Ilmeisesti olemme kuitenkin kypsiä aikuisia ja annamme mennä kärähtämiset toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kilahtamiset ei siis (ainakaan toistaiseksi ole) verbaalisia puukkohippoja tai muita vakavampia tappeluita. Tästä on puhuttu ja puhutaan jatkossakin tarpeen mukaan.

Myös oma kroppa alkaa oireilla. Unen tarve on isontunut, makeanhimo jokapäiväistä (en anna periksi läheskään aina) ja naama on kuin perunapelto. Onneksi melkein joka päivä on pakko raahautua lenkille koiran kans.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kauhea määrä hyttysiä :x Yks pisti mua sisäreiteen ja nyt pitää rapsuttaa kokoajan. Härskiä touhua! Muutenkin tuolla pihalla on niin paljon puita ja varjoa, että hyttyset oikein HYÖKKÄSIVÄT mun kimppuun.

Oon vaan niin herkku.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Voi kurjuus Annepa. Toivottavasti löytyisi sellainen paikka, jossa ei tarvii koko ajan stressata.

Kohtutulehdusta ei koiralta löytynyt ultrassa, joten vaihtoehtoina ovat joko muuten oireeton valeraskaus tai oudosti oireileva virtsis. Nyt vaan seuraillaan ja katsotaan mihin tuo kehittyy.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lääke-esittelijällä oli tänään erittäin antava kaula-aukko. Oli kiusallista. En kyllä tajua, minkä takia laittaa tuollainen paita töihin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Lääke-esittelijällä oli tänään erittäin antava kaula-aukko. Oli kiusallista.
Otikko eteen?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Lääke-esittelijällä oli tänään erittäin antava kaula-aukko. Oli kiusallista.
Otikko eteen?
Ei. Musta on kiusallista, että joku tulee mun työpaikalle tuossa asussa. Yritin pitää katseen tiukasti silmissä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Musta on kiusallista, että joku tulee mun työpaikalle tuossa asussa.
Se oli siis uhka eikä mahdollisuus?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Musta on kiusallista, että joku tulee mun työpaikalle tuossa asussa.
Se oli siis uhka eikä mahdollisuus?
No kait se meni jotenkin niin, että pelkäsin olevani sarvikuono, jos olisin tuijottanut hänen tissejään.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ei. Musta on kiusallista, että joku tulee mun työpaikalle tuossa asussa. Yritin pitää katseen tiukasti silmissä.
Sä olet kyllä maailman homoin mies. Minusta olisi täydellisen mahtavaa, jos tänne tulisi joku anteliaskaula-aukkoinen naisenpuolikas oli se sitten lääke-esittelijä eli ei.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ei. Musta on kiusallista, että joku tulee mun työpaikalle tuossa asussa. Yritin pitää katseen tiukasti silmissä.
Sä olet kyllä maailman homoin mies. Minusta olisi täydellisen mahtavaa, jos tänne tulisi joku anteliaskaula-aukkoinen naisenpuolikas oli se sitten lääke-esittelijä eli ei.
Mä olen liian PC.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Sä olet kyllä maailman homoin mies. Minusta olisi täydellisen mahtavaa, jos tänne tulisi joku anteliaskaula-aukkoinen naisenpuolikas oli se sitten lääke-esittelijä eli ei.
Sattuipas sopivasti, mulla olis tänään tooosi antelias. Monelta tuun?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

IIIK ! Ne ovat täälläkin! Pelastukoon ken voi!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Sattuipas sopivasti, mulla olis tänään tooosi antelias. Monelta tuun?
Älä kiusaa!!!
küllküll

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriDaavid kirjoitti:En kyllä tajua, minkä takia laittaa tuollainen paita töihin.
Etkö oikeasti?

Loppuviikko onkin sitten vapaata! Taidan pistää kännykkään sihteerin päälle eli kaikki muut kuin kaverien puhelut torpataan kylmästi ja keskityn vaihteeksi perheeniskän rooliin - siis lojun sohvalla juomassa kaljaa kun vaimo pyörittää taloutta :P
Vesper kirjoitti:Monelta tuun?
Minuuttia ennen Elcoa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

küllküll kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En kyllä tajua, minkä takia laittaa tuollainen paita töihin.
Etkö oikeasti?

.
Ööö. En.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mä pidän joskus töissä ihan kettuillessani avokaula-aukkoista paitaa tai "vahingossa" turhan monta nappia auki tms :lol:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:Mä pidän joskus töissä ihan kettuillessani avokaula-aukkoista paitaa tai "vahingossa" turhan monta nappia auki tms :lol:
Haa! Syyllinen saatiin kiinni! Nyt kerrot, miksi teet niin!
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Koska ne meisten ilmeet on niiiiiinnnn koomisia. Ja sitten kun vielä toteaa: "HAA! Sä katot mun TISSEJÄ! Busted!"... se pikkupoikamainen punastus... EHEH!
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Ööö. En.
Dorka. Jos mä olisin lekuri niin totta meisselissä ostaisin ennemmin tuollaiselta naikkoselta kuin joltain hessuhopomaiselta miehimykseltä.
Manaaja

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Lääke-esittelijällä oli tänään erittäin antava kaula-aukko. Oli kiusallista. En kyllä tajua, minkä takia laittaa tuollainen paita töihin.
Sä et ole nyt ymmärtänyt työelämän host2host ja peer2peer -dynamiikkaa täysin oikein. Työpaikallahan kuuluu flirttailla kaikille pantaville mimmeille kybällä, tuijottaa suoran itsetietoisesti niihin avoinaisiin kaula-aukkoihin ja tehdä vihjailevia ja härskejä ehdotuksia. Kiristynyt tilanne laukaistaan (pun intended) sitten kerran vuodessa pikkujouluissa.

Sitäpaitsi varmasti ostit siltä tonneittain lääkkeitä jos se susta oli kiinni, vai mitä?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kannoin juuri ainakin 20 ämpärillistä kuumaa vettä takapihan "uima-altaaseen". Kamalan kuuma! Kummasti kakarat lisääntyy, kun jossain repäistään uima-allas esille. Nyt kelpaisi lasillinen, pari kylmää valkoviiniä & kunnollinen niska/hartia/selkä (kokovartalo??) hieronta. AAAhhh! :]
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Manaaja

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:Koska ne meisten ilmeet on niiiiiinnnn koomisia. Ja sitten kun vielä toteaa: "HAA! Sä katot mun TISSEJÄ! Busted!"... se pikkupoikamainen punastus... EHEH!
Mä lupaan etten punastu vaan vastaan röyhkeän itsetietoisesti että "niin katsonkin, ja nyt saat narttu jou zap rubiininpunaista".
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

NuoriDaavid kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En kyllä tajua, minkä takia laittaa tuollainen paita töihin.
Etkö oikeasti?
Ööö. En.
No juma. Meillä ainakin toimari osti sellaiselta pitkätukkaiselta blondilta, jolla oli avonainen kaula-aukko, 500 paria sukkia ja useamman sata t-paitaa... vaikkei olisi ihan tarttennu. Yksi ylimääräinen nappi auki ja kauppa lisääntyy 40%. Miehet on joskus niin helppoja :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kekkilä-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Manaaja kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Koska ne meisten ilmeet on niiiiiinnnn koomisia. Ja sitten kun vielä toteaa: "HAA! Sä katot mun TISSEJÄ! Busted!"... se pikkupoikamainen punastus... EHEH!
Mä lupaan etten punastu vaan vastaan röyhkeän itsetietoisesti että "niin katsonkin, ja nyt saat narttu jou zap rubiininpunaista".
Tuskin.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin