Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tänään vedetään Viinaa?

Äänestys päättyi 04.06.2011 0:11

Molemmin käsin
1
25%
Valkasen nenua
2
50%
EOS
1
25%
 
Ääniä yhteensä: 4

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Enpäs tehnyt eilen mitään!
Loistava päivä oli maata vaan sängyssä ja nauttia sohvasta ja kaffikupposista!
Tuleeko tästä päivästä työn vai onnen täyteinen?
EXTRAlomapäivä YESH!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Phoenix, Arizona
Friday, December the Eleventh
Two Forty-Three PM
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meinas aamu kriisiytyä kerrasta kun vaahdotin vahingossa mun aamucappuccinon maitovaahdon liian tynkyksi. Sain tilanteen kuitenkin pelastettua.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Väsyttää niiiiiinn sairaasti. Otin aamulla työpöydän ääressä jo pienet tirsat ennenkuin muut saapuivat sorvin ääreen. En taida olla ihan terävimmilläni tänään. Uni tuli vasta hieman ennen kahtatoista. Mulle 6h unia ei riitä :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
RP

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Molemmilla. Vapaus alkoi nyt.
ninnithequeen

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi kikkelinpää! Soitin vuokranantajalle, että millon kuntotarkastavat tuon naapurin että voin alkaa roudaa kamoja, (avaimet saan naapurilta itseltään ens viikolla) ja selvis että mun vuokrasopimus loppuu 16.6, mutta naapurin vasta 30.6. WTF?

No joku sekaannus siinä on, ja luonnollisesti asioista vastaava on lomalla tänään. Ei vittu et vituttaa tää touhu.
CeDell Davis

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:Molemmilla. Vapaus alkoi nyt.
:beer:

Minä siveästi toisella kädellä pikkaisen vain maun vuoksi saunan jälkeen - ei saata läträtä kun ollaan pojan kanssa kahden. Mökille lompsis!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ninni, vähänks joo..

Sain viikolla kirjatun kirjeen vuokranantajalta, siinä oli uusi vuokrasopimus, vuoden alusta alkaen pitäisi allekirjoittaa tässä kuussa ja toimittaa..
'Ainoa on että mukana kirje jossa kerrotaan asuntoni vuokran jääneen jälkeen yleisestä? vuokratasosta asuinalueellani, täällähän on esim. kaupungin vuokratalkoja. mitenhän niitten vuokrataso, onko se noussut, olivatpa painaneet uuden vuokran nimellisesti n. 75€ korkeammalla summalla, se merkitsisi että vuoksa hyppäisi n. 10% saavuttaaseen yleisen vuokratason.. Mutta etttä pitäisi uusi sopimuskin allekirjoittaa?
Eiemmin noussut melkein joka vuosi indeksin eli 1%-1,5%, jatkuu kuulemma edelleen indeksikorotukset mutta nyt pistetään sitten välillä 10% korotusta? Ei kuulosta mukavalta vaan vuokranantajan mielivallalta?
Vuokranantajani ei ole päässyt kunnolla korottamaan, muistan kun muutin tähän edelliset asukkaat olivat maksaneet 100€ pienempää vuokraa mutta koska olen asunut v. 2003 tässä lääävässä ei asuntoni vuokraa ole päästy ns. tarkistamaan ylöspäin, täytyy varmaan kysellä sellaisilta jotks tietääkseni ovat asuneet kauemmin täällä onko tullut tuollaista kirjettä? Kpska tämä on korkotuettu asunto niin vuokria ei voida korottaa mielettömästi, siksi varmaan tämä "vuokrasopimuspelleily"..
Täytyy nyt ottaa selvää voiko näin tehdä vai onko tällainen "hevosenpää" uhkaus ja vuokrankorotus laillinen ja jos on niin miksi? Löytyykö kitinästä apua?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töitä liikaa! Plääh.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nibsu, en kyl yhtään noista tiiä. Mut on sekin kummallista että yli 20 neliötä isompi naapuriasunto on 20e kalliimpi :shock:

Ihmettelivät sitä itsekin...vaan eivätpä voi nostaa ainakaan tänä vuonna...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jaahas, se on selkeästi juoksukausi avattu, sillä isovarpaiden kynsilakkojen alta löytyikin kaksi kunnon verenpurkaumaa. Niin nättiä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lähden kotio kaupan kautta. Imekää munaa, omaanne tai jonkun toisen, jos peniskateus on vaivana!
Paras päivä ikinä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Päivällisen rinnalla nautittu Bernard-Massard Rosé kihahti hattuun humps. Nyt olis kauhee menemisen meininki, mutta taitaa siirtyä menemiset huomiselle.
Bruce Willisika

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Paras kaveri saapui yllätysvierailulle suoraan laivalta, ja koska huomenna on vapaata, meni homma vahvasti kännin puolelle. Kaveri jo nukahtikin soffalle ennen siirtymää(?) takaisin Tambereelle, itse suunnittelen iltakuvioita tuliaisviskin seurassa. Tuon tyypin nähtyään tulee aina hyvä fiilis, niin nytkin.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Nunnunnuu! Juotin naapurin likan känniin. Ihana tyttönen, 10v mua nuorempi. Lupasin huomenna tehdä saman uudelleen 8)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Tirina

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Ei viinaa tänäänkään. Tislattuihin aineisiin olen kosketuksissa vain eteeristen öljyjen haihtuvassa muodossa.

Tiedän, että pitäisi siivota viestihistoriani, koin harvinaisen vapaaviikonlopun keskellä viikkoa, löysin uuden herkullisen foorumin, enkä muistanut käyttääntyä.

Mutta asiaan. Huomenna parit ylppärit. Välimatkaa 100 km näiden kohteiden välillä. En mie maalta oo, muut ovat.

Jos joku väittää ettei enkeleitä ole olemassa, niin kumoan uskonsa.
Olin jo ihan epätoivoinen ja mielessäni ajattelin, että olisi hieno saada johdatus hyvän asusteen luokse. Ajattelin heti perään, ettei näin maallisissa asioissa sovi apua pyytää, mutta vinkkasin kuitenkin.
Ja sitten alkoi löytyä. Eka muokkaavat sukkikset, sit taikamekko, ja lopuksi vielä bolero. Viimeisin ei meinannut mennä päälleni ja kiristi varsinkin vasemman käsivarren kohdalta, koska oikeakätisenä oikea käteni on trimmaantunut itsestään. Jännä, että sormet taas ovat kuitenkin vasemmassa kädessä kapeammat.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on nyt vähän tylsää. Oisko mitään?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Samppanjaa ja rasiallinen kovaa munaa !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tirina

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Täällä ei selkeestikään lueta toisten kirjoituksia.

Itselläni oli kahden melko selkeen mekkovaihtoehdon alla neljät parit kenkiä,
hämähäkille kengät.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
höpöhöpö !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Mekon alla 4 paria kenkiä?
Myymälävaras?!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tirina

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tirina »

^No näköjään luetaan ja innostetaankin vielä, että ihmisillä olisi vauhdikas elämä, mutta ei oo, on ihan vanhoja pareja vaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
kierrätyskeskusvaras !!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tirina

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tirina »

^ Ei, päin vastoin minulta on varastettu,
kirpputorilla myydessäni tavaroita, joita olisi saanut ilmaiseksi jos olisi vaan pyytänyt,
parit polkupyörät on viety,
tavaroita hukkunut ym.
mutta löytämäni olen aina palauttanut.

Nyt menen nukkumaan, että jaksan niihin huomisiin tilaisuuksiin.
Jos tuo mekko vielä huomennakin hymyilee minulle, niin se on piruilua.
Manaaja

Re: Vähemmän lukihäröinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tirina kirjoitti:ihan vanhoja pareja vaan.
Story of this site.
Vastaa Viestiin