Sunnuntai jona niba panee itseään ripuliperseeseen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Sunnuntai jona niba panee itseään ripuliperseeseen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

...vai miten se nyt meni.

Aiheeseen vahvasti liittyen ajattelin aloittaa huomenna (ts. kun herään) kuukauden mittaisen paaston, ja ajatuksena oli tehdä suolentyhjennys heti aamusta. Taisi vain päivälliseksi nautittu karvakäsisalaattikebab hoitaa tuon suolentyhjennyksen jo aika perusteellisesti. :?
ninnithequeen

Re: Sunnuntai jona niba panee itseään ripuliperseeseen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perhana mikä flunssa ja väsymys, kaktus kurkussa ja kuumetta...tietysti, ku pitäis pakata :tiistai:

Onneks nuo isommat lapset on auttamassa pojan kanssa ja pakkaamisessa...
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Sunnuntai jona niba panee itseään ripuliperseeseen

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mä tarviin uuden duunin. Pian.

Tänään äitille. Lupasin tarjota sille pitsan ja käyttää sitä kävelyllä kun se ei saa/uskalla/jaksa vielä yksin lähtee.
Ja koska oon niin ihana ja kiltti tytär niin lupasin myös imuroida ja pyyhkiä vähän pölyjä.
Ihanaa kun äiti on kotona :h:
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Sunnuntai jona niba panee itseään ripuliperseeseen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Jee, kiva että äityli voi paremmin :h:

Mukava reissu Israeliin takana - olisi voinut jäädä pidemmäksikin aikaa. Ehkä ensi kerralla sitten.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntai jona niba panee itseään ripuliperseeseen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kitinän vastakohtamaailma

Kysyn kohteliaimmin itse asiaa pohtineena ja päätöksen omakohtaisesti tehneenä, onko kyseinen sunnuntaipostaus mielestänne hyvän maun vastainen ja täyttä sitä itseänsä. Kyllä se on, vihjaan.

Allekirjoitettua on syytetty ties mistä, mutta miten Kitinän vastakohtamaailma selittäisi oikeutuksen tälle ketjun nimelle. Allekirjoitettu ei todellakaan ole syyllistynyt moiseen mauttomuuteen näin keskeisellä foorumilla ikinä.

Kertokaa allekirjoitetulle vihdoin onko tämä kaikki täällä unta ja tämä on vastakohtien maailma. Olisi mielenrauhalle hyvä. Allekirjoittanut lopettaa postauksensa tähän , koska vastakohtien maassa lienee turha jatkaa järkipuhetta.

Sen kysyn vielä kohteliaimmin, onko kenties värien käyttö ja isot fontit ja ystävällisyys ihan mahdotonta vastakohtien maassannekaan olla asettamatta synkäksi synniksi kun verrataan moisen törkeiden loukkaavien postausnimien ja tappamisuhkailujen ollessa ihan kivoja?

Please, nakuih ätnevihnejräj ...

Jatkan vastakohtaisuuksien maassa harmaana ja levollisena kun tiedän 100,1% miten asiat pitäisi olla.

Vastakohtien maailma on ihan kiva. Eihän se vastakohtien maailma olisikaan, jos kaikki tunnustaisivat, että tää on vastakohtien maailma ja vahingollinen totaalipaska on luvallista ja kiva on paskaa.

Mä en nyt vaan hallitse systeemiä, eikä täyspäiset tukijani näköjään.

ATSISPUH IONAS AKSRANIDTAS
Kesällä on aikaa ja kiva panna kaikki omat tavaransa järjestykseen.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Sunnuntai jona niba panee itseään ripuliperseeseen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

SA, painu vittuun siitä lätisemästä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntai jona niba panee itseään ripuliperseeseen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:SA, painu vittuun siitä lätisemästä.
En nyt osaa sanoa, mitä mieltä olen tästä vastauksesta. Miettikääpä muut. Onhan siinä hyviä puoliakin kuten elämän jatkomahdollisuuden suominen, mutta kyllä äänin 9-1 omassa päässäni arvelisin sen vastauksen olevan paskaa. Ainiin siis tämähän on vastakohtamaailma. MIKSI mä unohdan sen. Minun oma kommenttini ja arvostelunihan on täällä se paska. TAIVAS varjele mitä sieltä tulee seuraavaksi...

Taivas varjele, mutta sano Petri, miksi se ei kyllä oikeastaan varjele

AAVAKUM ATLAKSAP

Minä juon nyt kahvia ja menen sisälle Suveen!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai jona niba panee itseään ripuliperseeseen

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:SA, painu vittuun siitä lätisemästä.
En nyt osaa sanoa, mitä mieltä olen tästä vastauksesta. Miettikääpä muut.
Tyypillinen vastaus ko. henkilöltä. Kiva olisi myös kuulla miten hän määrittelee "lätinän".
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Bruce Willisika

Re: Sunnuntai jona niba panee itseään ripuliperseeseen

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Tuli sitten maisteltua eilenkin, kun perjantaina pakotettiin "vasten tahtoani" juopottelemaan. Onneksi nämä kesäkrapulat ovat normaalia hellempiä, olo on kaikin puolin siedettävä. Istuskelin muutaman tunnin kanavan varressa mukanani kirjanpidon ja vastuullisen matkailun kirja mukanani. Luin vastuullisen matkailun kirjan.

Baarielämä alkoi taas eilen syljettämään isolla kädellä, läksin himaan kesken illan kun ei kiinnostanut kahlata ihmismeressä. Täytyy keksiä jokin muu harrastus.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntai jona niba panee itseään ripuliperseeseen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäis pakata, mä VIHAAN sitä hommaa. Argh!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntai jona niba panee itseään ripuliperseeseen

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivä meni taas puuhastellessa kaikenlaista. Sisällä ja ulkona. Ja päikkärit teki hyvää. Nuq.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin