Voi vitun tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Pojat on ihan tymii! :kele:
(no ne niinku ei vaan tajuu. X:t on saatanasta)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^Etkö vieläkään oo ostanut?

Kuva
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^laitan saman tien tilaukseen :evil:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

^ Mulla on tollanen melkein samanlainen vaaleanpunanen. Se ei ihan toimi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Työpäivään tuli viihdykettä yllättävältä suunnalta. Arvostan ja kopioin myöhempään käyttöön.
küllküll

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Mirkku kirjoitti:Pojat on ihan tymii! :kele:
Suosittelen lämpimästi miehiä. Ymmärtävät asioista ja naisistakin yleensä hieman enemmän kuin pojat.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

küllküll kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Pojat on ihan tymii! :kele:
Suosittelen lämpimästi miehiä. Ymmärtävät asioista ja naisistakin yleensä hieman enemmän kuin pojat.
Ei välttämättä menestysresepti. Mulla ainakin kiinnostus lopahtaa siinä vaiheessa, kun ymmärrän.
küllküll

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ No mä taas en ole ollut koskaan miehistä sillä tavalla kiinnostunut...
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
küllküll kirjoitti:^ No mä taas en ole ollut koskaan miehistä sillä tavalla kiinnostunut...
*rumpusoolo* :)
Tarkoitat varmaan:

Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:
küllküll kirjoitti:^ No mä taas en ole ollut koskaan miehistä sillä tavalla kiinnostunut...
*rumpusoolo* :)
Se ei ole rumpusoolo, vaan lienee koitit hakea suomennosta lontoon versioon " drumroll" joka kääntyy ehkäpä parhaiten muotoon " rumpufilli". Kyseinen iskusarja tunnetaan myös nimellä rimshot, joka itseasiassa on yhtäaikainen isku rummun metalliseen reunaan ja itse kalvoon.

T: Patinoitunut Runomies kun pilkuista on kyse.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
RP

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mirkku kirjoitti:Pojat on ihan tymii! :kele:
(no ne niinku ei vaan tajuu. X:t on saatanasta)
Karu totuus on että sun pitää nyt muuttua bitchiksi ja pompotella niitä pojuja omien mielihalujesi mukaan. Kokemuksesta, ne tykkää tovin siitä kun niitä viedään vikisten, sitten ne ei enää tykkää, mutta silloin siirryt sitten seuraavaan.

Helppoa kuin heinänteko. Tietty, jos jotain parisuhdetta haluat, niin siihen mulla ei kyllä ole neuvoja.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

RP kirjoitti: Helppoa kuin heinänteko.
Heinää tehdessä tulee hiki ja oljet raapivat ikävästi.
RP

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriDaavid kirjoitti:
RP kirjoitti: Helppoa kuin heinänteko.
Heinää tehdessä tulee hiki ja oljet raapivat ikävästi.
Rakkauden työn arpia. Hyväksyttävissä.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

RP kirjoitti:Tietty, jos jotain parisuhdetta haluat.....
en välttämättä haluukaan. Enkä varsinkaan ton viimeisen jälkeen :?. Tottahan sitä välillä kaipaisi hellyyttä jne, mut just nyt on oikein hyvä.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
RP

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mirkku kirjoitti:
RP kirjoitti:Tietty, jos jotain parisuhdetta haluat.....
en välttämättä haluukaan. Enkä varsinkaan ton viimeisen jälkeen :?. Tottahan sitä välillä kaipaisi hellyyttä jne, mut just nyt on oikein hyvä.
Kyllä niiltä leikkipojilta sitä hellyyttä saa tarvittaessa. Ja se parisuhdehan tulee yleensä kun vähiten sitä odottaa. Kannattaa nauttia, eikä möllötellä siellä.

Urpsulla oli varmaan joku todella hyvä neuvo, mutta sen itsesensuuri iski.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Urpsu vain halusi tietää, ootko nykyään sinkkuäiti, mutta sitten itsesetsuuri iski.
RP

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriDaavid kirjoitti:Urpsu vain halusi tietää, ootko nykyään sinkkuäiti, mutta sitten itsesetsuuri iski.
Joo en ole, mä olen mennyttä kalua sen osilta. Valitettava työtapaturma jota rakkaudeksi kutsutaan sattui silloin kun vielä olin nuori ja villi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Niba kirjoitti:Hei kuule jos ei parempia aloituksia tule? Niin tuppaa tumppuun! Jos ei teini misut tee muuta kun dissaa sun stondin niin tervetuloa joukkoon harmaaseen!
Metroa kun odotin niin 17v mimmi keimaili ihan kunnolla vaunun oven edessä kun juna pysähtyi, mutta tyydyin hymyilemään kun päästi minut ensin vaunuun istumaan, tuli eroottinen olo silleen vaikka olin varmaan 2,5 kertaa niin vanha kun tuo tyttönen, olen varmasti ainakin isänsä ikäinen,..
Kesätoihin tuli Pomon 16v tytär, juttelin pari sanaa jostain laitteen toiminnasta ja ou tsiisus, häneen en voi edes ajatella yhtään mitään..
Maailma on kaikkea täynnä..
Niin en ilmeisesti käsitä sitä kuinka vitun vanha raato olen..
musta muumio kirjoitti:Miten musta tuntuu, että Pasilan aseman K-kaupan nuori poika hymyili mulle niin ältsyn nätisti. Musta on tulossa Gattis, kun aattelen, että se on kaivannut mua, kun en kahteen viikkoon käynyt tossa mestassa sekä töihin mennessä että kotiin palatessa.
Tuohon se menee. Miehistä tulee vanhoja likaisia miehiä kuten minä, joiden ainoa hupi on kuvitella että jos nuori nainen edes hymyilee, se haluaa sillai.. ja naisista tulee puumia, mikä on jostain syystä hyväksyttävämpää.

Olen taas Varkaudessa käymässä, ja olen satavarma että Siwan yksi kassatyttö haluaa minua sillai. On aina niin ilahtunut kun näkee minut kuukausienkin tauolla.Isäni oli mukana ja vahvisti nyt uskovansa. Mutta misulla on sormus, joten voin vaaratta minäkin suvereenisti hölpöttää ylimääräistä. Muuten en voisi.

Orimattilassa minulla on taas uusi suosikkikassa, Aisakello-marketissa. Nimeltään Reetta, kuten vuosien takainen edeltäjäsuosikkinikin. Polkkeuksellisesti blondi. Kivat tisut, luulen, hoikka. Stalkkaan niitä vain sillai, että vaikka olisi jonoa, käytän suosikkikassaani. Ja toivon huomaamatta syrjäsilmin tsekkailen.

Er asiaan, että vastikään kävin eka kertaa kiinalaisessa ravintolassa. Tänään eka kertaa tilasin pizzaa kotiin toimitettuna. Aika ylellistä. Tosin äiti maksoi kaikkien pizzat :D
Viimeksi muokannut Gat, 07.06.2011 12:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti: Er asiaan, että vastikään kävin eka kertaa kiinalaisessa ravintolassa. Tänään eka kertaa tilasin pizzaa kotiin toimitettuna. Aika ylellistä. Tosin äiti maksoi kaikkien pizzat :D
küllküll

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

On sitä keljumpiakin päikkäreitä pidetty. Istun auringonpaisteessa lukemassa hyvää kirjaa ja grillaan atleetinvartaloani. Tai ennen se oli atleetti, nyttemmin kotletti.

Kuva

Oikeasti mielenkiintoinen tutkielma siitä, miten rotuaatteeseen hurahtaneet nazit pyrkivät luomaan omaa vinoutunutta pseudotiedettään tukemaan Aatun ja SS-Heinin kansallissosialistisia haihatuksia. With nazis and sunshine, you cant go wrong!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
Niba kirjoitti:Hei kuule jos ei parempia aloituksia tule? Niin tuppaa tumppuun! Jos ei teini misut tee muuta kun dissaa sun stondin niin tervetuloa joukkoon harmaaseen!
Metroa kun odotin niin 17v mimmi keimaili ihan kunnolla vaunun oven edessä kun juna pysähtyi, mutta tyydyin hymyilemään kun päästi minut ensin vaunuun istumaan, tuli eroottinen olo silleen vaikka olin varmaan 2,5 kertaa niin vanha kun tuo tyttönen, olen varmasti ainakin isänsä ikäinen,..
Kesätoihin tuli Pomon 16v tytär, juttelin pari sanaa jostain laitteen toiminnasta ja ou tsiisus, häneen en voi edes ajatella yhtään mitään..
Maailma on kaikkea täynnä..
Niin en ilmeisesti käsitä sitä kuinka vitun vanha raato olen..
musta muumio kirjoitti:Miten musta tuntuu, että Pasilan aseman K-kaupan nuori poika hymyili mulle niin ältsyn nätisti. Musta on tulossa Gattis, kun aattelen, että se on kaivannut mua, kun en kahteen viikkoon käynyt tossa mestassa sekä töihin mennessä että kotiin palatessa.
Tuohon se menee. Miehistä tulee vanhoja likaisia miehiä kuten minä, joiden ainoa hupi on kuvitella että jos nuori nainen edes hymyilee, se haluaa sillai..
Vitsi:

- Dirty old men need love too.
- Ai että vanhat likaiset miehet tarvitsee myös lovee? :) :pimp:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla on taas ensi viikko lomaa, josta puolet kitinämatkalla Kaunasissa ja puolet Jyväskylässä. Veikkaan, että viimeistään jälkimmäisen "loman" jälkeen olen oikeasti loman tarpeessa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kaikki on kaupan jos hinnasta sovitaan. :wink:
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kitinän lukijamatka Thaimaaseen olisi menestys. Mr. Pattijoki aka Sika Mika escoteeraa paikallistuntemuksellaan vakuuttaen seurueen lady boy kortteleihin, KK vetää sukellussafareja, Vesper kokkauskursseja ja allekiroillut piikittää kaikille joka aamu kankkuun penisilliiniä.

Ohjelmassa myös karaokea, painia ja pallogrillausta.

Pertti ja Urpiainen vetävät paneelikeskustelun Kepulaisuus - uhka vai mahdollisuus.
ninnithequeen

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jos kaikki menee niinku pitäs...mul on kohta The Avaimet. Tää on niin showta ja vastoinkäymisiä ollu tää vatun muutto, et nyt sois jo vähän helpotusta...

Nimimerkillä ROJUT VITTUUN TIELTÄ, tääl pitäs pystyä asumaan 3 ihmistä ja 3 kissaa jätesäkkien ja pahvilaatikoiden keskellä...
Vastaa Viestiin