Voi vitun tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

exsu kirjoitti:Kävin puistozumbaamassa. Jaloissa on nyt uusi "rusketus" pölystä. Saatiin oikein yleisöä, jotkut jätkät tuli eväiden kanssa toljottamaan. Aiheuttivat paheksuvaa supinaa zumbaajissa.
Oliko siellä joukossa sellaista sekavaa vanhaa kaljupäistä gubbea, joka horisi jotain lintujen laulusta, mansikoiden maistumisesta, kauniista ilmasta tänään ja joup poks zäpistä? EDIT: siis toljottajissa, ei zumbaajissa.

Mäpäs kuulkaa olen nähnyt sellaisia kerralla kaksi! Joskus jossain baarissa jouska ja jouskan sensei pisteli menemään - ettei peräti olisi ollut kaivohuoneella. Se ei ollut pojat ja tytöt kuulkaa kaunis näky se.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Jou-miestä ei näkynyt. Olisin ehkä tunnistanut, koska olen tavannut ko. henkilön joskus aika helvetin kauan sitten. Tuntomerkit eivät todennäköisesti ole kuitenkaan muuttuneet (kalju, lyhyt, omituisen värinen, pukeutuu valkoiseen), joten olisin tunnistanut.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

exsu kirjoitti:Tuntomerkit eivät todennäköisesti ole kuitenkaan muuttuneet (kalju, lyhyt, omituisen värinen, pukeutuu valkoiseen), joten olisin tunnistanut.
Tismalleen samat tuntomerkit sopivat myös senseihin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suomi-Ruotsi -1
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Te ootte niin saatanan kateellisia mulle nyt.

Mul on meinaan n. 200 neliötä, 3 vessaa, 2 saunaa, 2 keittiötä (ja ihan vitusti muuttolaatikoita)

Länsisiipi kuittaa :D
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti:Te ootte niin saatanan kateellisia mulle nyt.

Mul on meinaan n. 200 neliötä...
Pulkannarulla on enemmän ("yli 250 neliöiselle ja 880 kuutioiselle talolle") eikä edes mikään kerrostalo ole käsittääkseni kyseessä!!!1
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

luin tätä viikonpäiväketjua.

Tulin iiihanasta kesästäni äsken.

Pari huomiota:

1) Ketjun aloitusnimi oli todella harmaatakin harmaampi. Niin tylsä, että se on jo taidetta. Jokatapauksessa tällaiset asiat saisivat minut helpoiten lopettamaan lukemisen. Ei aina sitä vittua, please, ellei ole kysymys oikeasta sellaisesta, joka on toooooosi kiva jutitsukkainen :oops:

2) Miksi ihmeessä miehetkin hörisevät "vanhoista likaisista miehistä"? Lopettakaa nyt pöllöt puhumasta tällaista olematonta. Eikö tosiaan riitä, että kukkahattutädit paheksuu sitä TÄYSIN luonnollista asiaa, että seksuaalisuus kuuluu kaikille ja kaikkiin ikiin. Tädeillä on tietenkin motivaatio paheksua kun on kade.
Tämä tietenkin, jos ei rikota järkeviä rajoja. Ihminen kehittyy ja vain sen vuoksi on ihan oikein keksitty suojella lapsia seksiltä.
Mutta on tosi ääliömäistä, että miehet itse haukkuvat itseään. Lopettakaa ja harrastakaa seksiä, joka on vain luonnollinen tapa toimia.
Siis vapaat miehet. Varattujen ihmisten petturuus toisia rakkaitaan, vaimoja ja miehiään kohtaan ja tosiaan lasten hyväksikäyttö ovat erittäin julmia ja itsekkäitä toimintatapoja ja niistä toinen vahvasti rikos myös.

Mutta jos miehellä ei viisari värähdä kun kesäiset puolipukeiset nuoret neidot vilahtelee ihanine säärineen ja ihanine rintoineen, niin MIES ON SAIRAS , niin, tai homo. Mies on luotu haluamaan ja jos rautalangasta väännetään niin luoja on luonut miehet panemaan koko ikänsä, ja nuoret naiset on ihanan seksikkäitä! Kaikki sen tietävät.

3) Suomi on muuten totaalisesti paska jalkapallomaa.


STADIN MUKAVAMPI KESÄARSKA :)
Eikä se muuten ole Ninnille kateellinen, pyydämme syvästi anteeksi :P
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Tirina

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Mirkku kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
Mirkku kirjoitti: Thaimaaseen
:evil:
Sorry! ThaimaaHAN :lol:. Taivutetaan sanan "maa"-mukaan. (ihan sama, miten kirjoitan. Pääasia, että tulen ymmärretyksi :wink: )
Taivaaseen tai maahan. Riippuu asenteesta.

Minulla lähti taas normi työviikkonen käyntiin, viisi päivää putkeen pelkkää kunnollisuutta.
Viime viikkossa, tutustumisjaksossamme, oli neljä vapaata ja kaksi työpäivää, siksi luulen sen olleen omalta puoleltani ulkoapäin katsottaessa vähän liian tuttavallista heti alkuunsa.
Manaaja

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:STADIN MUKAVAMPI KESÄARSKA
Sun viesteistäsi ei ole muuten välittynyt oikeen minkäänlaista mukavuutta enää vähään aikaan. Se taisi olla vähän liiankin selvästi päälleliimattua. Sieltä se oikea arskalainen alkaa pikkuhiljaa kaivautua esiin!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Te ootte niin saatanan kateellisia mulle nyt.

Mul on meinaan n. 200 neliötä, 3 vessaa, 2 saunaa, 2 keittiötä (ja ihan vitusti muuttolaatikoita)

Länsisiipi kuittaa :D
No jos sen joutuu siivoamaan niin mitä suurin nautinto?
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:
elco kirjoitti:Thaimaaseen on suunnilleen yhtä paha rikos ihmiskuntaa vastaan kuin jättää tyhjä vessapaperirullan hylsy telineeseen.
Tai ottaa se paperi rullan edestä.
Sä se et kanssa koskaan opi.
Bruce Willisika

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Nimeän keskiviikkoketjun jo etukäteen "voi vitun homo-Arskan keskiviikoksi". Sitä ennen ehdin tavaamaan kirjanpidot loppuun ja pääsen taas Ellroyn pariin, vuorossa "The Big Nowhere".
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suomi ruotsi -4
Pyyhin Netikettiin..
Tirina

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Jokaisella näyttää olevan jtn omia horinoitaan.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Lähetin eilen yhden työhakemuksen vähän niinkun kokeilumielellä. No perkele, tänään tuli kutsu haastatteluun. Sen verran soitto yllätti ja koska olin duunissa, en oikeen kehdannut kysellä tiettyjä juttuja. Pakko soittaa huomenna vielä sinne ja tarkistaa pari juttua ettei tarvii tuhlata mun tai haastattelijan aikaa jos tietyt hommat ei musta tunnu oikeelta..

Tiettyihin hommiin liittyy ainakin palkka. Kerran kävi nimittäin niin, että kun oli pyydetty palkkatoivetta ja toki laitoin summan mikä musta ois ollut kohtuullista, niin haastattelussa tarjosivat 400€ pienempää palkkaa. Siinä vaiheessa oli sanottava kiitos mutta ei kiitos. Jos se ois edes sinnepäin tullut ilmi haastattelussa, niin ei ois tarvinnut haastatteluun ees mennä..

Nyt vähän jopa jänskättää.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:STADIN MUKAVAMPI KESÄARSKA
Sun viesteistäsi ei ole muuten välittynyt oikeen minkäänlaista mukavuutta enää vähään aikaan. Se taisi olla vähän liiankin selvästi päälleliimattua. Sieltä se oikea arskalainen alkaa pikkuhiljaa kaivautua esiin!
1. Miten niin ei ole ollut nyt mukavuutta? Miksei. olet mielstäni väärässä.

2. Siis sinun mielestäsi joskus on ollut kuitenkin mukavuutta! Olet mielestäni oikeassa.

3. Arskalainen on aina oikea. Olet mielestäni väärässä.

4. Mitä merkitsee päälleliimattu? Olet varmuuden vuokis kuitenkin väärässä.

5. Uskon, että muut ovat nyt olleet kevät- ja kesäarskaan tyytyväisempiä kuin ennen! En avaa varmuuden vuoksi ketjujakaan ollenkaan etten ärsyttäisi! Vai onko se muuten juuri ärsyttävää kun olen vain "hiljaa ja harmaa" viherpeipponen? Toden sanottuna olen ollut kiireinen ja paras ketju on jo keksitty! Arvaapa Kuolemala, mikä se ketju on!! :P

6. Kyllä minä ainakin sinua mukavampi olen! Mitä mieltä muut ovat?

7. Kauhea kun säikähdin, kun tuo "kaivautua" viittasi siihen, että Stadinarska-rukka olisi haudassa! Rauhoittukaa. SA on iloinen ja virkeä kuin aikainen kukonpoika valmiina kaikenlaiseen kivaan Kukkokiekuu! :P

KESÄINEN KAIVAUTUVA AIDOIN ASIA- STADINARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 07.06.2011 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Onnea työpaikan metsästyksellesi !

Jäi kyllä otsikon mukainen puuttumaan, ei ois tarvinnut jäädä :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kitinän lukijamatka Thaimaaseen...
Minne?

:bitchslap:

Jaahas, se olis sitten töitä loppuilta, muut lähti shoppaamaan. Ei menny nallekarkit taaskaan ihan tasan.

Edit: AB ehtikin jo :]
Tolla menolla ette pääse mukaan!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kuunnelkaa Stadinarskaa!
Omat vittuiluni Sialle lopussa.
Stadinarska kirjoitti:2) Miksi ihmeessä miehetkin hörisevät "vanhoista likaisista miehistä"? Lopettakaa nyt pöllöt puhumasta tällaista olematonta. Eikö tosiaan riitä, että kukkahattutädit paheksuu sitä TÄYSIN luonnollista asiaa, että seksuaalisuus kuuluu kaikille ja kaikkiin ikiin. Tädeillä on tietenkin motivaatio paheksua kun on kade.
Tämä tietenkin, jos ei rikota järkeviä rajoja. Ihminen kehittyy ja vain sen vuoksi on ihan oikein keksitty suojella lapsia seksiltä.
Mutta on tosi ääliömäistä, että miehet itse haukkuvat itseään. Lopettakaa ja harrastakaa seksiä, joka on vain luonnollinen tapa toimia.
Siis vapaat miehet. Varattujen ihmisten petturuus toisia rakkaitaan, vaimoja ja miehiään kohtaan ja tosiaan lasten hyväksikäyttö ovat erittäin julmia ja itsekkäitä toimintatapoja ja niistä toinen vahvasti rikos myös.

Mutta jos miehellä ei viisari värähdä kun kesäiset puolipukeiset nuoret neidot vilahtelee ihanine säärineen ja ihanine rintoineen, niin MIES ON SAIRAS , niin, tai homo. Mies on luotu haluamaan ja jos rautalangasta väännetään niin luoja on luonut miehet panemaan koko ikänsä, ja nuoret naiset on ihanan seksikkäitä! Kaikki sen tietävät.

3) Suomi on muuten totaalisesti paska jalkapallomaa
Nillle jotka ovat noranneet Stadinarskan: Katsokaa miten Arska kerrankin puhuu Asiaa! Varsinkin lopuksi.
Bruce Willisika kirjoitti:Nimeän keskiviikkoketjun jo etukäteen "voi vitun homo-Arskan keskiviikoksi". Sitä ennen ehdin tavaamaan kirjanpidot loppuun ja pääsen taas Ellroyn pariin, vuorossa "The Big Nowhere".
Tietty sinä olet saanut ja tulet saamaan pillua ilmaiseksi...
Mutta ruahahaha!
Taloustieteen opinnoillasi sinusta tulee siis KIRJANPITÄJÄ!

Meillä oli duunissa pääkirjanpitäjänä iso jäbä. Kaksmetrinen ja kakssataakiloinen. Hihitti kuin pikkutytöt. Mutta oli toki naimisissa ja lapsiakin..

Kerran selitin että sieltä internetistä löytää asiaa ihan mistä vaan sattuu kiinnostamaan. Tuo: "Niin, varmaan KIRJANPIDOSTAKIN löytäisi paljon".

Toisen kerran sanoin, että jos osaa edes lukea englantia, niin pian huomaa että kaikki kovat jutut ovat englanniksi tai edes käännetty englanniksi.
Tuo jotta: "Niin mutta kun KIRJANPIDOSTA kaikki löytyy suomeksi".

Tosin hän siis sai pillua ja sinä Sika saat pillua, joten se korvaa kaiken teille Jumalille Lisäksi ajat polkupyörällä ja käyt salilla.
Bruce Willisika

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Gat kirjoitti: Taloustieteen opinnoillasi sinusta tulee siis KIRJANPITÄJÄ!
Ei kerta kirjanpitäjää tee. Käydään nyt tuo laskentatoimen alle kuuluvan rahoituksen pakollinen kirjanpidon kurssi pois niin voi keskittyä sitten itse asiaan syssymmällä. Kyllä musta tulee joko rahoitusmies tai vaihtoehtoisesti ekonomisti.

Noin muuten, älä lausu turhaan SikaMikan, sinun Herrasi nimeä.
Viimeksi muokannut Bruce Willisika, 08.06.2011 1:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bruce Willisika kirjoitti:
Gat kirjoitti: Taloustieteen opinnoillasi sinusta tulee siis KIRJANPITÄJÄ!
Ei kerta kirjanpitäjää tee. Käydään nyt tuo laskentatoimen alle kuuluvan rahoituksen pakollinen kirjanpidon kurssi pois niin voi keskittyä sitten itse asiaan syssymmällä. Kyllä musta tulee joko rahoitusmies tai vaihtoehtoisesti ekonomisti.
Päädyt siis Varkauden Sampopankkiin? Sen verran olen oppinut, että juuri sinulta en ostaisi sitten niin mitään. :D Pärjäilen vain, koska sivuutin sen pukupellen opit. Joko sulla on kallis kokopuku?
Bruce Willisika

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Gat kirjoitti:
Päädyt siis Varkauden Sampopankkiin? Sen verran olen oppinut, että juuri sinulta en ostaisi sitten niin mitään. :D
Mähän annoin sulle huomattavasti omiasi parempia sijoitusvinkkejä jo silloin, kun en tiennyt sijoittamisesta ~mitään! Mutta hyvä, jos sinäkin olet jotain oppinut. Varkauden Sampopankista ei olla toistaiseksi rahoituksen laitokselta tullut mitään infoa, mutta jos optimaalinen rahoitusjäärän polku kulkee sitä kautta, tullen vaatimaan rahat takaisin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bruce Willisika kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Päädyt siis Varkauden Sampopankkiin? Sen verran olen oppinut, että juuri sinulta en ostaisi sitten niin mitään. :D
Mähän annoin sulle huomattavasti omiasi parempia sijoitusvinkkejä jo silloin, kun en tiennyt sijoittamisesta ~mitään!.
:roll: En muista tuollaista. Kerro uudestaan.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti: 3) Suomi on muuten totaalisesti paska jalkapallomaa
Totta turiset.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Te ootte niin saatanan kateellisia mulle nyt.

Mul on meinaan n. 200 neliötä...
Pulkannarulla on enemmän ("yli 250 neliöiselle ja 880 kuutioiselle talolle") eikä edes mikään kerrostalo ole käsittääkseni kyseessä!!!1
Mut ei varmaan oo kolmee vessaa, kahta saunaa ja kahta keittiötä ja kahta parveketta!!!1111

Nibsu: en mä joudu siivoo kun tän läävän ja sekös hirvittää jo valmiiks....8 vrk aikaa, onneksi.
Vastaa Viestiin