Voi vitun homo-Arskan keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bruce Willisika

Voi vitun homo-Arskan keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Pidin lupaukseni.

Jos venyttelisin kintut ja kokeilisin taas lukuhommia.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Voi vitun homo-Arskan keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bruce Willisika kirjoitti:Pidin lupaukseni.

Jos venyttelisin kintut ja kokeilisin taas lukuhommia.
Siis superröyhkeää!

a) Minulla ei ole vittua
b) En ole homo vieläkään. (Tämä seikka saattaa sinua masentaa????? :D )
c) Olen Stadinarska
d) en nyt sentään omistaisi keskiviikkoa

Mutta hyvät asiat:

a) Arska on ISOLLA. Ota Kuolemala (manala) oppia asiasta!!!
b) Kullkull pitää minusta kun on boikotoinut ketjua. KIITOS KullKull. En kyllä oikeastaan koskaan ole "jutellut" Kullikullin kanssa? Annatahan pienen vitsisanaleikin anteeksi! oletkos sinä ilmeisesti tukijani?

Oudot:

a) Mussukka vastasi, mutta ei sanonut, etten ole hänen mielestään "vitun homo Arska". Ehkä hän ei halunnut tehdä asiasta isompaa, joka ajatus olisi oikein hyvä ja kiitoksenarvoinen!! Mussukan kanssa pidämme toisistamme. Ainakin minä vakaasti uskon niin. Taivas varjele, jos se on muuttunna!

b) ylipäänsä taitaa maltillinen linjani pitää kun inha ketju ei saanut voimaa! Hiukankos nyt siis Willisian sikaa harmittaa!! Eipä onnistunut!! :P

KAUNIS KIITOS KAIKILLE, JOTKA PIDITTE KULLKULLIN KETJUA PAREMPANA JA ilmeisesti kaikki näitte siinä vääryyden minua kohtaan!

c) Kosto ei kuulu repertuaariini. Olen tarpeeksi sivistynyt onneksi. 8)

d) MIKÄ SINULLA, Willisika, on Stadinarskaa vastaan????

STADIN POIKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Bruce Willisika

Re: Voi vitun homo-Arskan keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kirjoittaminen väärään viikonpäiväketjuun jos mikä osoittaa huonoa makua. Hyvä, että arska sentään älysi vahingossa tulla oikeaan, hyvän maun mukaiseen ketjuun.
Bruce Willisika

Re: Voi vitun homo-Arskan keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Aika monta asuntohakemusta jätetty. Soluelämä alkoi tympimään heti, kun kämppään muutti kämppiksiä. Mistä niitä oikein tulee? Miksei ne jätä mua rauhaan? Mitäkö?

8h kirjanpitoa n. yhteen soittoon oli kyllä liikaa. Onneksi seivasin huomisen lupautumalla töihin, eli istun viereisessä rakennuksessa narikassa kun muut istuu luennolla. Jos jaksan heräillä, käynen kärsimässä aamun pari ekaa luentotuntia ennen raskasta raatamista. Illaksi ehtii ehkä vielä aurinkoonkin, jos parturissa ei mene erityisen pitkään. Tein päivällä myös periaatepäätöksen, jonka mukaan skippaan ensi tiistain pääsykoevalvonnan ja lähden sen sijaan tsekkailemaan kesäisiä efektejä Liettuaan. Joup pokz namz.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Voi vitun homo-Arskan keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bruce Willisika kirjoitti:Aika monta asuntohakemusta jätetty. Soluelämä alkoi tympimään heti, kun kämppään muutti kämppiksiä. Mistä niitä oikein tulee? Miksei ne jätä mua rauhaan? Mitäkö?

8h kirjanpitoa n. yhteen soittoon oli kyllä liikaa. Onneksi seivasin huomisen lupautumalla töihin, eli istun viereisessä rakennuksessa narikassa kun muut istuu luennolla. Jos jaksan heräillä, käynen kärsimässä aamun pari ekaa luentotuntia ennen raskasta raatamista. Illaksi ehtii ehkä vielä aurinkoonkin, jos parturissa ei mene erityisen pitkään. Tein päivällä myös periaatepäätöksen, jonka mukaan skippaan ensi tiistain pääsykoevalvonnan ja lähden sen sijaan tsekkailemaan kesäisiä efektejä Liettuaan. Joup pokz namz.
Miksi Sika ylipäänsä olet mennyt ryhmäseksisoluasuntoon?

Miten voit ylipäänsä tehdä sellaisen alkeellisen mokan.

SEURAAVASSA EN KÄSITTELE BRUCEA VAAN YLEISESTI KO. ASIAA:
Ihmiset on niin vaativia nykyään, pitää olla kaikenlaista elämää helpottavaa ja täys pintaliitoa ja KUITENKIN sama ihminen, joka ostaa jotain toosi harvinaista ja kallista gourmet superruokaa ja on stressattu vartalostaan, VOI ASUA MUITTEN kanssa, jossa totaalisesti menee kaiki itsenäisyys ja rauha. TÄTÄ asiaa en milloinkaan ole ymmärtänyt. Asuin yhden vuoden eräässä' kimppakämpässä opiskeluaikanani ihan vaan muuten kun halusin ja vaikka kämppäkaveri oli todella mukava ja meillä oli ihan kivaakin niin kyllähän siinä kaikki yksityisyys ja oma turvakoti puuttuu.
Aivan päätöntä. Ymmärtäisin jos ihminen on muutenkin elämässään tuuliajolla, kuten pultasri tai renttu niin sitten niin väliä vaikka menee itsenäisyyskin... voi hyvä ihme!"!

Tottakai siinä on kysymys rahasta, niinpä. No kun kuitenkin rahaa riittää drinkkeihin ja ulkomaanmatkoihin niin jos yää pannan järjestykessn joksota!

stadisnarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Voi vitun homo-Arskan keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Bruce Willisika kirjoitti:8h kirjanpitoa...Joup pokz namz.
Nykyajan nuoret. Ei mitään pitkäjänteisyyttä :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Manaaja

Re: Voi vitun homo-Arskan keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:en milloinkaan ole ymmärtänyt
Venaa kun vedän pellehatun päähäni ja esitän ihan vitun yllättynyttä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Voi vitun homo-Arskan keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:en milloinkaan ole ymmärtänyt
Venaa kun vedän pellehatun päähäni ja esitän ihan vitun yllättynyttä.
Minkähänlaisen oikein viimeisen päälle kammottavan ketjunnimen sulle keksisin...kuule, mun on turha keksiä uusia ketjunnimiä kun en hellämielisenä MUKAVANA kesäArskana kuitenkaan henno niitä panna...korjaan siis kirjoittaa.

MUTTA minähän olen sinä käytännössä! Meillä molemmilla on AVG.

Mageeta!

Mä muuten havaitsin, että sinä et ole Sikamika! Sulla on tyystin erilainen tyyli, mutta Sleazoid sä kyllä olet! Ottakaa ROSVOT kiinni!

STADIN ja se jatkohan on ARSKA
Oliivinen väriseksin therapistos
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin