Helteinen Seksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
küllküll

Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Kuumaa, kosteaa, hikistä!
Viime yönä eräs naispuolinen kitisijä tuli jopa uniinkin - mutta "Postimies Soittaa Aina Kahdesti" -tyylisestä esillepanosta huolimatta mitään ei tapahtunut!

ninnithequeen

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Poika edelleen räkänen ja yskänen ku mikä :(
Ja miun kurkkuun sattuupi. Äyh. Ei auta, muuttajaiset jatkukoon...kuhan juon pannullisen kahvia ensin. Ja odotan että rinsessa nousee sängystä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Uhoh, olihan synttäri-grillaukset. Paljon kanaa, salaattia, sangriaa, skumppaa ja muuta mukavaa. Nukkumaan joskus 00 jälkeen, kello soimassa 05:05.

Ei darraa mutta suhteellisen rapsakka fiilis, vois hakea toisen kupin sumppia ett jos heräis vähän.. ja sitten kolmannen, jos heräis vähän lisää..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
ninnithequeen

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Amatööri. Moon juomassa viidettä kupillista jo.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

ninnithequeen kirjoitti:^Amatööri. Moon juomassa viidettä kupillista jo.
Niin, jos istuisin himassa niin oisin minäkin. 212 bussissa ei ole tarjoilua.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
küllküll

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

exPertti kirjoitti:Häh, miten se oli mahdollista ettei mitään tapahtunut? Se, kun alkoivat elokuvassa "leipomaan" oli sen verran reipas kohtaus nuorena, että melkein menisi noihin gylddyyrielämyksiin.
Niinhän se oli. Valitettavasti lupaavana robrafaelsonina alkanut kohtaus muuttui woodyalleniksi - eli istuttiin ja puhuttiin :(
küllküll

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Princen kenttäliput !!!! 137 euroa !!!!

Pitäkää tunkkinne. En minä nyt NIIN paljoa hänen purppuraisuuttaan halua nähdä. Katsellaan mieluummin ilmaiseksi Dave Chappellen parodia ko. herrasta:

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Waimo osti kaverinsa kanssa 300 juuron VIP-liput. Mua ei huolittu mukaan. Pitäiskö vetäistä kalsarikännit sillä aikaa. On kyllä to ilta, mutta oon silloin lomalle, eli eikun menox!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kuuloetäisyydelle toimistosta on rantautunut hanuristi. Voisin sanoa, että aika hanurista tämä. Joskus nuoruusvuosina kioskintätinä ajoin kioskin eteen tulleen kristillisiä lauluja äänentoistokamojen kanssa esittävän pariskunnan pois asiakkaiden valituksiin vedoten ja lopulta poliisilla uhkaillen. Olen joko vanhettunut, tai sitten tämä ei ole aivan yhtä kamalaa, koska ei kiinnosta kyllä yhtään lähteä kadulle neuvottelemaan.
küllküll

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriDaavid kirjoitti:^Waimo osti kaverinsa kanssa 300 juuron VIP-liput. Mua ei huolittu mukaan. Pitäiskö vetäistä kalsarikännit sillä aikaa. On kyllä to ilta, mutta oon silloin lomalle, eli eikun menox!
:evil: Tätä korporaatio-rokin ihanaa aikaa :evil:

Konserttilippujen hinnat on kyllä lähteneet täysin lapasesta. Yhteistyökumppanit ja rikkaat törpöt pönöttävät aitioissaan, vaikkeivat todennäköisesti ymmärrä vittujakaan artistista jota ovat """kuuntelemassa""". Eikä kyse ole siitä, ettei minulla halutessani olisi varaa ottaa vaikka vip-lippuja, kyse on periaatteesta. Mikään artisti ei ole 150 e arvoinen, minulle ainakaan.

Osa hintapolitiikasta on kai selitettävissä sillä, että levymyynti sukeltaa ja artistin ansioista yhä suurempi osa tulee konserttikiertuista, joissa on yleensä raskaat kulut, mutta siitä huolimatta: jos Areena myydään täyteen, bruttomyynti on yli miltsin - ja siitä tuskin Rinselle menee puoliakaan. Joku vetää välikäteen ja reippaasti.
Viimeksi muokannut küllküll, 08.06.2011 11:02. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Heräsin eilen aamulla siihen, kun käteni oli puutunut, olinhan nukkunut kyljelläni. Aamun aikana olkapää sitten kipeytyi progressiivisesti ja klo 10:45 lääkäri antoi jo piikin olkapäähän ja asiaankuuluvat ropit. Voi elämän käsi. Saikkua pukkas kolme auringonkiertämää. Mielestäni edellisillan futispelissä ei sattunut mitään edesauttavaa, joten hoomoilasena on hän.

Kohta kuitenni mökille perheen kanssa, vaimo lupaili ehtoopildeekin alustavasti. Toivottavasti mulla ottaa eteen, kun on nuo lääkkeet, eikä ennakkoilmoitus tänne ainakaan paineita vähennä :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Saikkua pukkas kolme auringonkiertämää.
Sait saman tien 3 vuotta saikkua? :shock: Otan osaa!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Varis »

küllküll kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^Waimo osti kaverinsa kanssa 300 juuron VIP-liput. Mua ei huolittu mukaan. Pitäiskö vetäistä kalsarikännit sillä aikaa. On kyllä to ilta, mutta oon silloin lomalle, eli eikun menox!
:evil: Tätä korporaatio-rokin ihanaa aikaa :evil:

Konserttilippujen hinnat on kyllä lähteneet täysin lapasesta. Yhteistyökumppanit ja rikkaat törpöt pönöttävät aitioissaan, vaikkeivat todennäköisesti ymmärrä vittujakaan artistista jota ovat """kuuntelemassa""".
Eiköhän lipun hinnasta ole agentuurin ja artistin palkkiota leijonanosa. Ahnetta artistia joka rahastaa menneisyyden loistolla kun ei osaa enää uutta myyvää tavaraa tuottaa, ei millään muotoa tarvitse mennä rahallisesti tukemaan. Miksi kukaan tulisi pikkurahalla syrjäiseen Suomeen yhden konsertin takia kun jossain Lontoossa voi myydä isommalle areenalle useamman keikan kovalla palkkiolla?

Artistien ahneudesta kaikki lähtee.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lilo kirjoitti:Sait saman tien 3 vuotta saikkua? :shock: Otan osaa!
No olitpas sä nohee ja nokkela.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mun käsittääkseeni noi huippuartistit ottavat lipunmyynnistä itselleen jotain 97% tjsp.

Hinnoista yleensä: tuotteen hintahan on silloin oikea, kun asiakas on valmis maksamaan sen hampaat irvessä.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 08.06.2011 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: No olitpas sä nohee ja nokkela.
Jokuhan siihen olis kuitenkin tarttunut, ajattelin hoitaa homman saman tien pois alta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Seksimahkut lienee 50/60 mutta hellettä ainakin, ihanaa. Pitäis touhottaa hirveenä kun on eka lomaviikko ja kaikkee, mutta vähän haahuilua ja semmoista toipumista tää taitaa olla.
Prepare for the worstest.
küllküll

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriDaavid kirjoitti:Mun käsittääkseeni noi huippuartistit ottavat lipunmyynnistä itselleen jotain 97% tjsp.
Stenus... eiku Stones on vienyt tämän huippuunsa.
Kun kivet vierähtää Stadikalle, ne tuovat mukana teepaitakauppiaat, ruoka- ja vesikauppiaat ja tietty musiikin mukanaan, taitavat ottaa kaljamyynnistäkin osansa. Promoottorille jää kokonaiskakusta muutama murunen.

Syötiin kaverin kanssa lunssi Keskustorin suihkulähteen paahteessa. Kyllä miellyttävässä urbaaniympäristössä (lue: kuumottavia pimuja kaikkialla) maistuu keskinkertaisempikin safka erinomaiselta
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Oravannahkatori mittasi espoossa +23,5 C ei lämpene enempää tänään, mutta myös 3€ tuoppi päivät olutsuoneissa myös ulkomasiet kuin kotimaiset hanassa! Vahinko huomenna 2 tärkeää miitinkiä, Töölössä ja Arabiassa..
Pitänee lopettaa jo klo 21? vai olisiko 20 parempi ellei 19 jos aloittaa klo 15:30? Hmm, vaikea kysymys..
Muutaman voi huitaista? Sitten olisi yhdistyksen grilli-iltakin 18 eteenpäin klaukkalanpuitossa sinne on kuin lapsille, kutsuttu taukuriii hui! temppuja tekemään(ei niitä temppuja Pervåt! (Naisten keski-ikä 60v) Elämä on.. täynnä valintoja. :cry:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^ Kamalasti kirotusvihreitä. Taitaa olla lämpö sekoittanu pään :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kohta kuitenni mökille perheen kanssa, vaimo lupaili ehtoopildeekin alustavasti. Toivottavasti mulla ottaa eteen, kun on nuo lääkkeet, eikä ennakkoilmoitus tänne ainakaan paineita vähennä :cry:
Erotiikan riemuvoitto tämä uutinen!1111!
Paras päivä ikinä.
küllküll

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Duuni-ADSL 8 >> 24 megaiseksi.
Tämä ei ollut kutsu että "avataanpa vetoketju ja ruvetaan vertailemaan kaapeleitamme", kunhan julkituon boren duunipäivän tähän saakka ainoan valopilkun (jos sitä lounastuntia ei lasketa)

Loppuis jo tämäkin työpäivä niin pääsis kiusaamaan teräsreisiään rullaluistellen...
Viimeksi muokannut küllküll, 08.06.2011 15:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ninnithequeen

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kohta kuitenni mökille perheen kanssa, vaimo lupaili ehtoopildeekin alustavasti. Toivottavasti mulla ottaa eteen, kun on nuo lääkkeet, eikä ennakkoilmoitus tänne ainakaan paineita vähennä :cry:
Erotiikan riemuvoitto tämä uutinen!1111!

:lol:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mirkku kirjoitti:^ Kamalasti kirotusvihreitä. Taitaa olla lämpö sekoittanu pään :roll:
Ra.. Niin kirjoitin juuri lähtöhetkellä, piti mennä heittelemään kuranttia tavaraa kierrätykseen konttiin, oli kiire eikä jaksanut suoristaa..
Pilkkuja ei jaksa myöskään aina kirjoitella, jokainen osaa ne päässään panna..
En toisaalta nuku ilmeisen riittävästi.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Helteinen Seksiviikko

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Se on taas se aika vuodesta kun sais olla sellaset ravihevosten silmälaput päässä kaduilla käppäillessään, ettei jätä kuolavanaa taaksensa. Onneksi ens kuun jälkeen on jo elokuu. Töissä toistaiseksi vasta 26°C sisällä, eiks 28 ole raja, jonka jälkeen saa tunnissa pitää kymmenen minuutin tauon. Kysymys kuuluukin että minne silloin menee, pihalla kun on vielä kuumempi.
Pröötprööt
Vastaa Viestiin