Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tänään jo selkeästi virkeämpi, haen silti pimennysverhon makkariin. Lisääntynyt valo verottaa yöunia, en tykkää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vuorokausi aikaa siivota naapurikämppä, ja broidi teki oharit. Jotta kiitti vitusti.

Oisko kellään puskutraktoria?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Jännää jengiä löytyy kyllä pitkin maailman sivun.

Henksu-hahmo talossa on päättänyt, että jos työvuoroja veivataan tarpeeksi edes ja takas, vastataan ihmisten ilmoituksiin myöhästyneistä palveluista " koittakaa selvitä" kommenteilla, ja kerätään vielä vähän lisäpalveluja, niin kiire hellittää.

Oli hyvä koittaa selittää että tästä on turha pitää länsi naapuri-henkisiä diskuteeraus sessareita, kun ainoa asia joka voi auttaa on enemmän tekijöitä ja resursseja. Vaikea vissiin tajuta, että jos yksi ihminen pyörittää 3 palvelua yksin+2 puhelinlinjaa, niin ei tarvi ihmeitä tapahtua että homma ruuhkaantuu..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
CeDell Davis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Sissos!! Nyt vasta hokasin mitkä lämppärit Foo Fighters -keikalle on tuupattu! Kokolailla kivaa :) Kannatti panostaa. Rock ON!!
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihanaa. Mein uudessa ovessa lukee sekä mein että tyttären sukunimi. Ja miun muru tulee huomenna Epsooseen. Tässä ei ny voi ku hymyillä ja jaksaa väkisin vanhan kämpän raivausta, kun naapuritki lupas auttaa :h:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tilasin tavaraa verkkokaupasta, mutta koska kyseessä on hiukan epäilyttävä pulju niin annoin epävirallisen sähköpostiosoitteen.

Tänään aivan sattumalta sitten vilkaisin ko. osoitteen roskapostiosiota ja siellähän oli Itellan ilmoitus viime perjantaina saapuneesta paketista. Kotiin tai kännyyn ei ole tullut infoa.

Paska pulju, Itella siis.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

Miks kipeenä huomaa kotona kaiken mitä pitäis tehdä esim. siivota, korjata, järjestää ym? Mut terveenä ne asiat ei vois vähempää kiinnostaa ja kipeenä ei yksinkertasesti jaksa. Mikä stanan järki siinäkin on?
Onneks ysti käy mulle kaupassa ja tulee pitämään seuraa :h:
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Puolen tunnin päikkärit sohvalla suoritettu. Ei ollu tarkoitus, mutta nukahdin aivan väkisin. Virkisti hieman :)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mää otin vaan kolmen tunnin helpotus-päikkärit, kun vanhan asunnon ei tarviikaan olla tyhjä ja puunattu ko vasta viiden päivän päästä. Kukaan ei kuulemma ole edes ollut kiinnostunut siitä. Voivoi.
Ravitsen nyt itseni lasten jämillä kuten kunnon äidin kuuluu, perunoita ja nakkikastiketta kylmänä, kiitos nam.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Taisi joku flunssan tapainen yrittää päälle. Aamusta asti tukkoinen olo. Väsytti kotiin tullessa pirusti ja vetäsinkin neljän tunnin päikkärit ja vieläkin väsyttäisi. Toivottavasti lähti, mikä lie sitten oli.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Takapihallani on kaksi kaivinkonetta. Koko kylän jätevesi- ja vesijohtoprojektia. Harmi kun lukitsivat yöksi, haluaisin koeajaa, tonkia ja rikkoa paikkoja.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eikös lukot ole vain amatöörejä varten?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ou nou. Mun lapsi meni ekan kerran yökylään yksin jonnekin muualle kuin mummolaan. Mun vauva meni naapuriin. Siitä on tulossa jo iso mies :h: . Kohta se muuttaa jo kotoa pois (kunhan oppii eka pyyhkimään takapuolensa) :lol:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

^On se jännä miten muut vanhenee ja ite vaan pysyy aina nuorena ja upeena. Hyvin sillä menee naapurissa, sulla se isompi hätä taitaa olla :)

En muut suosittele kattomaan leffaa Mask vuodelta 85 jos on herkkä itkemään ja seuraavana aamuna on työhaastattelu. Hmm.. kait tää silmien punasuus laskee aamuun mennessä?
RP

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:Päässä soi jostakin syystä "I am addicted and I just can't get enough". Jotakin tarttuvaa siinä biisissä.
Se soi sun päässä siksi kun olet addiktoitunut etkä saa tarpeeksi. Pupu kysyy taas (oisko toinen tai kolmas kerta), kuka on se tytteli johon olet kovasti kyrpä sojollaan.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

RP kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Päässä soi jostakin syystä "I am addicted and I just can't get enough".
Se soi sun päässä siksi kun olet addiktoitunut etkä saa tarpeeksi.
Sori pakko =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin