Perjantai-haiku, osa 2

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Siis onko tämä sihteerin kehuvasta huomiosta valittava Ylermi se sama Ylermi, joka kummastelee sitä, jos joku valittaa pikkulapsia ahdistelevista itsensäpaljastelijoista?

Ja Suvisen ajatuksille kannustava ja rohkeutta ihaileva sivukomppaus. Opintovapaa, opintoraha tai ihan vain opiskelu opintolainan turvin ei kuitenkaan välttämättä ainakaan omien sukulaisten kokemuksia katsellessa ja kuunnellessa ole ihan huono yhdistelmä pikkulapsen hoitoaikojen kanssa yhdistettynä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:Siis onko tämä sihteerin kehuvasta huomiosta valittava Ylermi se sama Ylermi, joka kummastelee sitä, jos joku valittaa pikkulapsia ahdistelevista itsensäpaljastelijoista?
Sähän mussutat kuin urppis...hetkonen, sähän oot urppis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jaahas, tais kilahtaa just viikonloppukello! Sidukka suuhun ja menox!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä sun Ylermi pitäis lähteä kierrolle, vaikka tänne meille! Täällä saa epäillyttävää huomiota toivottomilta ihmisiltä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja annepa »

Suvinen kirjoitti:Varasin ajan ammatinvalintapsykologille. Kolmenkympin kriisiä pukkaa, pakko vaihtaa työpaikkaa ja samantien vaikka alaa.

Jos otan kolmekymppisenä opintolainan saanko koskaan maksettua sitä takaisin?
No paljonko sitä pittää ottaa? Nykyään saa kuulema päivärahalla tai työmarkkinatuella tjsp opiskella.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

... lasi tai pari viiniä, sitten naapuriin jatkamaan ennen Bon Jovin keikkaa. Taitaa mennä iloittelun puolelle :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oppilaat oli viettäneet eilen kurssijuhlaa ja miettineet, että mä olisin humalassa ihan kreisibailaaja. Pah! Enhän mä ole koskaan edes ollut humalassa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja exsu »

Me ostettiin just auto, jee! Tai no, varattiin auto joka ostetaan, mutta se on ehkä melkein sama. Kymmenen vuotta vanha pikkuruinen audi, voi tätä yläluokkaisuuden huumaa!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Me ostettiin just auto, jee! Tai no, varattiin auto joka ostetaan, mutta se on ehkä melkein sama. Kymmenen vuotta vanha pikkuruinen audi, voi tätä yläluokkaisuuden huumaa!
Meillä oli eilen muijan kanssa uuden auton ostosta roteva riita. En kuvitellutkaan kuinka käsitteitä voi venyttää ja tulkita eri tavalla. Riitely on perseestä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
exsu kirjoitti:Me ostettiin just auto, jee! Tai no, varattiin auto joka ostetaan, mutta se on ehkä melkein sama. Kymmenen vuotta vanha pikkuruinen audi, voi tätä yläluokkaisuuden huumaa!
Meillä oli eilen muijan kanssa uuden auton ostosta roteva riita. En kuvitellutkaan kuinka käsitteitä voi venyttää ja tulkita eri tavalla. Riitely on perseestä.
Kehuiko se takapulpetista sun automakua?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Kehuiko se takapulpetista sun automakua?
Oli koeajanut uuden rellun :roll: ...puhe oli jo pitkään ollut muutaman vuoden ajetusta Toyota/Honda/Fordista. En vaan voinut käsittää tuota.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei kai koeajaminen rikollista ole?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Ei kai koeajaminen rikollista ole?
En kestänyt sitä, että hän hehkutti "löydöstään". Ei edes etukäteen ilmoittanut käyvänsä, vaan kertoi herättyäni poikenneensa autokaupoilla ja ajalleensa tällä kivalla renulla. Hehkutti oikein. Miehisyyttäni oli peruuttamattomasti loukattu, tunsin itseni hetkellisesti turhaksi :x
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voi voi.
ninnithequeen

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

VITTU mä oon kypsä. Viikon tässä pitänyt lastentarhaa ja samalla pitäs muuttojuttuja tehdä. Naapurin lapset on ihan kivoja mut ku ne on joka jumalan päivä aamusta iltaan täällä riehumassa ni rupee riittää.

Syykin löytyy: kultamieheni on kotona eikä hetken rauhaa saada kahestaan. Kämppä täys esiteini-ikäisiä kikattelijoita. Keittiössä salaa pussaamassa ni kakarat hihittää vieressä. Ja väkisin tungetaan meidän sänkyyn yöllä nukkumaan ja hihittämään. Äiti on vähän väsynyt nyt. Voe helvetti et rupee hermot loppumaan.

UGH.
ninnithequeen

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:^Vähän yksinkertainen kysymys, mutta miksi ne on teillä aamusta iltaan? Miksei naapurissa? Tai ulkona? En mä kehtais laittaa muksuani hoitoon yh-äipälle jolla on muutto kesken, jukoliste..
Niinpä...

Vaan ku en osaa sanoa ei. Koit täs ny viettää romanttista viikonloppua juu...
ninnithequeen

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pointti on siinä, että kultamies on näitten naapureitten lapsien eno...

Perhana ku kiehuttaa. Mie maksoin junaliput tänne saadakseni olla murun kans - ei siihen kuulunut 3 sukulaiskakaraa.

Oon ihan vitun vittuuntunut. No ehkä me yksi yö saahaan olla rauhassa. *huoh*
Tirina

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Vaikee rupee neuvoo, koska parhaat neuvojatädit on vanhapiikaneitsyitä.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja scarface »

Väsyttää..! Oli helkkarin raskas duunipvä, ei jaksanu lähtee juoksemaankaan, no huomenna sitten..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Pointti on siinä, että kultamies on näitten naapureitten lapsien eno... maksoin junaliput tänne...
Vaikuttais taas olevan melkoinen jackpot.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Pelastit mut.
ninnithequeen

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pointti on siinä, että kultamies on näitten naapureitten lapsien eno... maksoin junaliput tänne...
Vaikuttais taas olevan melkoinen jackpot.
Tällä kertaa kyllä.
AngryBird

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Miks ihmeessä sinä maksat sen junaliput?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Eikö se ollut myös naapurin naisen veli, joka vei rahat ja pleikkarin?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Perjantai-haiku, osa 2

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

.... kummia naapureita immeisillä. Onneksi en asu Espoon kaltaisessa kommuunissa :lol:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin