Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä siedän huonosti sellaista, että puolisoa odotetaan kohdeltavan kuin lasta
Vihaan itse sitä kun minua kohdellaan kuin lasta. Pystyn kyllä itsenäisesti suoriutumaan asioista paremmin kuin hyvin.
Yleensä lapsena kohtelun aiheuttaa se, että käyttäytyy kuin lapsi. Toki voi räjähdellä, paukahdella, nalkuttaa, huomautella, lopputulos ei kokemukseni mukaan muutu. Jos ei löydä, ei löydä.
Olkoot sitten ilman?

Montakohan kertaa olen sanonut hellulle että "ei, minä en tee tuota asiaa, koska en ole sun äiti/sihteeri". Aina tulee natkutusta koska "niinmutku". Ei, en silti ole, ei mene läpi.

Paras on tähän mennessä ollut tämä "voitko laittaa omat menosi yhteiseen kalenteriin vaikka googleen jotta tiedän missä minun pitää milloinkin olla". Ei, en voi, mulle riittää kaksi kalenteria, joissa molemmissa on mun omat menot (joista osa on tietysti yhteisiä). Huolehdi sinä omistasi tai hanki sihteeri.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

:evil: Hermo menee mun äitiin alle vuorokaudessa. Miten ihminen voi olla niiiiinnn negatiivinen? Teen/sanon/olen mitä tahansa, siinä on aina jotain väärin. Esim. jos muilla/mulla on kuuma, mutsilla on tottakai kylmä. Jos tarjoan ulkomaanmatkaa, valittaa rahanmenosta, väärästä paikasta, huonosta säästä tai sopimattomasta ajankohdasta. Siis mikään ei vittu kelpaa.

Ei ihme, jos pian tarvitsen loppuelämän kestävää terapiaa, saatana! :evil:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
küllküll

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja küllküll »

annepa kirjoitti:Paras on tähän mennessä ollut tämä "voitko laittaa omat menosi yhteiseen kalenteriin vaikka googleen jotta tiedän missä minun pitää milloinkin olla".
Minusta tuo ei ole kohtuuton pyyntö. Tekninen toteutuskaan ei ole mahdottoman hankala. Gmailin kalsuun pystyy synkkaamaan ainakin Notesista merkinnät. Yksittäiset merkinnät voi ainakin Noksun puhelimesta toiseen pistää tekstiviestinä, samassa tilassa bluetoothilla.
Mirkku kirjoitti:Ei ihme, jos pian tarvitsen loppuelämän kestävää terapiaa, saatana! :evil:
No sitä vartenhan me (ja miljuuna lurkkijaa) täällä ollaan. Halvempaakin kuin oikean lanttumaakarin soffalla makoilu.

Ttu taas tätä rahanmenoa. Harrastus haukkasi juuri alun toista tonnia ja autoonkin pitäis hallituksen mukaan saada uudet kesärenkaat.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Paras oli, kun olin pukeutunu polvimittaiseen farkkuhameeseen, tunikaan ja korkkareihin Jumboon mentäessä. Sanoi mulle: "kuvitteletko, että joku mies sua vilkaisee? Käveletkin kuin maksullinen nainen..." :evil:

Todettakoon, että mun mutsi ei ole vielä ikäloppu, ikää on alle 60. Mutta onko tarpeen myöskään todeta, että vedin aikamoiset herneet nenuun tuosta kommentista. :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
RP

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja RP »

annepa kirjoitti:
Olkoot sitten ilman?
Mä en käy omassa suhteessani valtataistelua saati statustaistelua. Kumppani on mulle ihminen, ja ihminen on lapsellinen, ärsyttävä, hajamielinen, rakastava, ihan kaikkea maan ja taivaan väliltä.

Kun se puoliso kysyy, että tiedätkö sä missä se mun tietokone härpätin on, ja mulla on tieto siitä, niin mulla ei tosiaankaan ole tarvetta räjähtää, nalkuttaa tai mitään muutakaan vastaavaa "etsi itse, en ole äitis, orjas, u name it". Vaan voin todeta, että näin sen tuolla, kato sieltä.

Samoin se puoliso ilmoittaa mulle että oot taas unohtanut pyykit pesukoneeseen useammaksi tunniksi tai että en ole tyhjentänyt tiskikonetta muutamaan päivään ja röykkiö senkun kasvaa. En mä tuolta osin tule muuttumaan, olen noh ärsyttävän hajamielinen. Toki voisin älämölöidä "en oo äitis, en oo kotiorjas, mikset itte saatana", mutta hei, se on se sovittu työnjako.

Joo, kyllä mä henk. koht. jaksan ihmetellä miksi jotkut asiat on niin kovin vaikeita ja hankalia, kun ne ei sitä kuitenkaan ole.

Pieni ärsytys päivässä pitää pedin lämpimänä <3
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Oon tullut siihen tulokseen, että mutsien vähättelevät kommentit johtuu vaan kateudesta. Ne on jo vanhoja kurppia, kun taas meillä on parhaat vuodet meneillään. Että siinähän pauhaa, sääliks käy.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mirkku kirjoitti:Paras oli, kun olin pukeutunu polvimittaiseen farkkuhameeseen, tunikaan ja korkkareihin Jumboon mentäessä. Sanoi mulle: "kuvitteletko, että joku mies sua vilkaisee? Käveletkin kuin maksullinen nainen..." :evil:

Todettakoon, että mun mutsi ei ole vielä ikäloppu, ikää on alle 60. Mutta onko tarpeen myöskään todeta, että vedin aikamoiset herneet nenuun tuosta kommentista. :roll:
It's just one SLUT walking!

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
CeDell Davis

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Irtisanoudun miehisyyden stereotypiasta ja totean vain olevani hajamielinen.
küllküll

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Vesper kirjoitti:Ne on jo vanhoja kurppia, kun taas meillä on parhaat vuodet meneillään internetissä.
Korjasin vähän :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Vesper »

küllküll kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ne on jo vanhoja kurppia, kun taas meillä on parhaat vuodet meneillään internetissä.
Korjasin vähän :P
Tyhmä. Nyt me masennutaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja exsu »

RP kirjoitti: Kun se puoliso kysyy, että tiedätkö sä missä se mun tietokone härpätin on, ja mulla on tieto siitä, niin mulla ei tosiaankaan ole tarvetta räjähtää, nalkuttaa tai mitään muutakaan vastaavaa "etsi itse, en ole äitis, orjas, u name it". Vaan voin todeta, että näin sen tuolla, kato sieltä.
Mä en näe tätä mitenkään vastakohtana Annepan sanomalle. Ei sellainen arkihuomaavaisuus, että kertoo tietonsa jonkun tavaran sijainnista ole yhtään sama asia kuin se, että hoitaa toisen puolesta esim. kalenterin ylläpitoa. Omassa esimerkissäni räjähtely liittyi nimenomaan tilanteeseen, jossa minun tavaroitani on a) tungettu takin taskuun ja b) jätetty takin mukana toiselle paikkakunnalle. Ei puolison omien tavaroiden hukkaamiseen.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Tämä tavaroiden jakohan on aivan hanurista. Mulla on kohta kaikenmaailman iittalan kippoa ja kuppia mutta ainoa minkä tahtoisinn itselleni siirrettäväksi on yhteinen auto... ja siitähän näemmä tulee yksi helvetillinen säätäminen.

Naimisiin? Ei koskaan enää.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
RP

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja RP »

exsu kirjoitti:
RP kirjoitti: Kun se puoliso kysyy, että tiedätkö sä missä se mun tietokone härpätin on, ja mulla on tieto siitä, niin mulla ei tosiaankaan ole tarvetta räjähtää, nalkuttaa tai mitään muutakaan vastaavaa "etsi itse, en ole äitis, orjas, u name it". Vaan voin todeta, että näin sen tuolla, kato sieltä.
Mä en näe tätä mitenkään vastakohtana Annepan sanomalle. Ei sellainen arkihuomaavaisuus, että kertoo tietonsa jonkun tavaran sijainnista ole yhtään sama asia kuin se, että hoitaa toisen puolesta esim. kalenterin ylläpitoa. Omassa esimerkissäni räjähtely liittyi nimenomaan tilanteeseen, jossa minun tavaroitani on a) tungettu takin taskuun ja b) jätetty takin mukana toiselle paikkakunnalle. Ei puolison omien tavaroiden hukkaamiseen.
Joo-o, mutta kun annepa lainasi mun viestiä ja mä lainasin siitä sen itselleni oleellisen ja vastasin siihen.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Tytöt lopettaa nahistelemasta.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
küllküll

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Nergal kirjoitti:Tämä tavaroiden jakohan on aivan hanurista. Mulla on kohta kaikenmaailman iittalan kippoa ja kuppia mutta ainoa minkä tahtoisinn itselleni siirrettäväksi on yhteinen auto...
Ehdotus: siirrä yhteinen auto niiden kippojen ja kappojen päälle. Helpottaa jakoa ainakin vähän :D

EDIT:
Vaikka näitä osituksia tehdessä tuppaa käymään tunteet kuumina puolin ja toisin, kannattaa koettaa suhtautua hommaan viileän objektiivisesti. Puolensa toki tulee pitää, mutta mitä nopeammin homman saa hoidettua, sen nopeammin pääsee koko paskasta eroon ja elämässä eteenpäin.

Lakimiesapuun turvautuminen kannattaa vasta, kun potissa on useamman kymppidonitsin arvosta jaettavaa. Ne perkeleen iilimadot kirjoittavat ihan älyttömiä tuntilaskutuksia.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Nergal »

küllküll kirjoitti:Vaikka näitä osituksia tehdessä tuppaa käymään tunteet kuumina puolin ja toisin, kannattaa koettaa suhtautua hommaan viileän objektiivisesti. Puolensa toki tulee pitää, mutta mitä nopeammin homman saa hoidettua, sen nopeammin pääsee koko paskasta eroon ja elämässä eteenpäin.
Juu huomattu. Mie noilla kipoilla ja kupeilla tee helevettiäkään vaan autolla nyt ei ole varaa ostaa omaa ja ex vei auton josta on puolet minun omaan käyttööni ja tämän päiväisen keskustelun myötä ajatus siitä kenen käytössä auto on loppupeleissä on aika ilmeinen:

-Niin se auto?
-Joo
-Niin, kuis sen kanssa tehdään?
-Nokun minä tarvin sitä ja en oikein vois antaa sitä.
-Eiks sovittu että mie lunastan sen asunnon myynnissä itselleni?
-Niinhän me puhuttiin...mutta...mun nyt pitää jut...siis miettiä.
-Miksi?
-Nokun tarvin sitä.
-Mihin?
-No jos meen moikkaan porukoita joskus...ja kaupassa pitää käydä.
-Aha.
-Saisko sitä edes lainaa että saisin vietyä nää tavarat täältä pois?
-No pitää jute...eiku miettiä asiaa.

:tiistai:

En viitsinyt ilmaista mielipidettäni siitä kenellä auto on loppupeleissä käytössä ja miksi siitä on niin vaikea luopua.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja huima »

^ Jumalauta mikä tonttu se sun ex onkaan.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Kolme työpaikkaa kaatunut siihen että en ole saanut autoa käyttööni, mie niin nautin olla työttömänä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja exsu »

Pitäähän uudella miehellä nyt auto olla! Paska tilanne kyllä.
ninnithequeen

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:^ Jumalauta mikä tonttu se sun ex onkaan.
Hymähdin.

Numballe :boohoo:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pihatyöt käynnistyi jo tänään, kun piti vasta huomenna.
Tietää kiireistä iltaa pihamaalla, jotta saan tehtyä tietyt jutut ennen aamua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Nergal kirjoitti: Juu huomattu. Mie noilla kipoilla ja kupeilla tee helevettiäkään vaan autolla nyt ei ole varaa ostaa omaa ja ex vei auton josta on puolet minun omaan käyttööni ja tämän päiväisen keskustelun myötä ajatus siitä kenen käytössä auto on loppupeleissä on aika ilmeinen
Jos se yhteinen auto ei mikään tonnin pommi ole, niin voihan sen myydä, pistää rahat puoliksi ja kumpikin ostaa uuden kulkuneuvon lompakon ja omantunnon mukaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
AngryBird

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Tuli muutama vieras iltapäiväkahville:
Kuva
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja annepa »

küllküll kirjoitti:
annepa kirjoitti:Paras on tähän mennessä ollut tämä "voitko laittaa omat menosi yhteiseen kalenteriin vaikka googleen jotta tiedän missä minun pitää milloinkin olla".
Minusta tuo ei ole kohtuuton pyyntö. Tekninen toteutuskaan ei ole mahdottoman hankala. Gmailin kalsuun pystyy synkkaamaan ainakin Notesista merkinnät. Yksittäiset merkinnät voi ainakin Noksun puhelimesta toiseen pistää tekstiviestinä, samassa tilassa bluetoothilla.
Juu ei niin, mutta ehkä olen yksinkertainen kun en ymmärrä miten minun menojen kirjaaminen selvittää hänelle missä hänen pitää olla milloinkin. Sen ymmärtäisin, jos hän pyytäisi kirjaamaan hänenkin menoja kalenteriin, mutta kuten sanottu, niin en ole sihteeri. Eikä hänen menojensa kirjaamista ole edes pyydetty.

Ja kyllä, jos hän hakee jotain tavaraa ja tiedän missä se on, kerron kyllä, en panttaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja annepa »

Nergal kirjoitti:Tämä tavaroiden jakohan on aivan hanurista.
Juuri seurasin Karmeaa Tapausta (myöh. KM), jossa meinasi käydä samalla tavalla, tosin autoa ei ollut kuvioissa mukana mutta kaikkea muuta kylläkin. Onneksi kusetettava osapuoli hankki lakimiesapua ja onneksi kusettava osapuoli ei.

Jos ei homma ala skulaa, niin ota ulkopuolinen osittaja. Siihen ei tarvi vissin ees toisen osapuolen suostumusta. Saa olla ihan vitullinen määrä Iittalan kippoja että siitä tulee sama arvo kuin autosta, jos se auto ei ole ihan pommi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin