Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt mulkku suusta(Dame)! Kuunnelkaa! Lukekaan! Ttai mihin reikään sitten meneekin, okulääriin tai johonkin ruston ja ihon muodostamaan elimeen.

Ei mulla tässä mitään vaikeampaa ollutkaan, mutta ihan teille mieli herjaksi..

Vaikka J. Pekkala tykkäsi niin onnistuin dissaamaan itseni ulos rilli kisasta, Rehbinderkin tuli kehumaan jotain avokaadoa vai ananasko se olikaan ja mä vaan katon "et hei tää nyt oli ihan täysi vahinko" ja vaikka E. Virtanen tykkäsi niin joutui tiskaamaan ulos, mutta mä oonkin paha poika enkä anna mainosarvoa itselleni, Pääsin kuitenkin dissaamaan ja mollaamaan itseäni julkisesti tänä viikonloppuna, kaksikin kertaa, onhan sekin saavutus? Onse! Toiset kertoo kuinka hyviä ne muka on mutta pääsen itse kertomaan kuinka huono ihan oikeesti olen! Tässä grillilautaseni.. Mikä annoksen nimi on? Huono yritys.. :rofl: :rofl: :rofl:

Oikeesti vituttaa tomerat jäbät jotka tulee pullistelemaan ja kehumaan itteensä julkisesti. Totuus esiin paskoja ollaan..

Ei varmaan kutsuta seuraavan kerran, Kerran oli kiva rillata makkaraa, nyt voisin tunkea ne kaikki Manalan perseeseen..

Kaikki asiat jotka tuo mulle jotain on aika lähellä zerox.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:swirl:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ei jumalauta mikä aamu. Vaihdetaan yksi vitun dementikkoaviomies vaikka sellaiseen, jolla liikkuu päässä jotain. :kele:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Ei jumalauta mikä aamu. Vaihdetaan yksi vitun dementikkoaviomies vaikka sellaiseen, jolla liikkuu päässä jotain. :kele:
Unohtiko synttärisi?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja exsu »

Unohtelee tavaroita ympäriinsä. Nyt on esimerkiksi onnistunut ensin unohtamaan mun työavaimet oman takkinsa taskuun, jonka puolestaan on unohtanut Jyväskylään. Lisäksi herran omat avaimet ovat kotona, joten mun pitää suunnitella liikkumiseni sen mukaan, että hän pääsee joskus sisälle. Ärsyttää tälläinen säätö.
ninnithequeen

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meillä sarjoitettiin just vanhan asunnon lukko, koska rekkis aikanaan hukkas yhden avaimen. No, nyt on jääny ilmeisesti naapurinlikalle muutossa upouus vanhan kämpän avain ja likka on Inkoossa. Vitun hienoo jos seki on hukkunu ja eiku sarjottamaan lukkoa uudestaa. Kivoja tommoset viidensadan ylimääräset laskut...huoh.

Vanhassa kämpässä lattiat pesemättä mutta eihän tuo poika päästä mua mihinkään taas ennenku nukahtaa päikkäreille. Huoh sillekin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Niba »

Säätö-sanan raiskaus!

Aika hyvä Säätö?
ninnithequeen kirjoitti:Kivoja tommoset viidensadan ylimääräset laskut...huoh.
Onko tuo tosiaan noin kallista?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exsu kirjoitti:Ei jumalauta mikä aamu. Vaihdetaan yksi vitun dementikkoaviomies vaikka sellaiseen, jolla liikkuu päässä jotain. :kele:
Siis onko niitä sellaisiakin? :shock: Mä olen luullut, että se lahopäisyys on nyt vaan semmonen valmistevika, joka on vakiona kaikissa malleissa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
AngryBird

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^^Mä luulen, että se on enempi ominaisuus koska ei ole korjattavissa :?

Täysin ehjää en ole koskaan nähnyt enkä edes kuullut sellaisesta.

edit. prkl pertti tunki väliin :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täysin ajatukseton pää olisi juuri nyt hyvin toivottu tilanne.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:
On kai osaan takuuna vaihdettu joku osa, mikä se nyt oli, aivot.
Pitää kysellä anopilta olisko tuossa vielä takuuta jäljellä. Vaihtotavarana ei tosin löydy kuin toisen merkkinen kapistus (sisko), eli jos ei huolto onnistu, niin sitten pitänee tyytyä tuohon.
ninnithequeen

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kivoja tommoset viidensadan ylimääräset laskut...huoh.
Onko tuo tosiaan noin kallista?
250e per avain meidän yhtiössä juu.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti: Noissa takuuvaihdoissa on kait ollut sitä pulmaa, että miehestä tulee siten huomaavainen, ulkonäöstään huolta pitävä, ruuanlaittotaitoinen ja sosiaalinen. Ja eivät halua enää seksiä naisten kanssa, kuten me heteropässinpäät.
Tästä kyllä aika moni kohta täsmää (pl. ruoka- ja seksiasiat), joten ehkä siihen on jotain päivitystä joskus yritetty. Ilmeisesti muisti loppunut kesken, heijastelee nyt tuollaisena errorina välillä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kivoja tommoset viidensadan ylimääräset laskut...huoh.
Onko tuo tosiaan noin kallista?
250e per avain meidän yhtiössä juu.
Minkälaisia superavaimia teillä siellä on? Lukon sarjoitus on eri asia kuin uuden avaimen tilaus. Minua kiinnostaa tietää mitä tarkoitat tuolla että 250e/avain. Maksaako se yksi avain 250e vai mitenkä?

Meillä maksoi 1½ vuotta sitten 2 lukon uudelleensarjoitus, 1 suojalevy, 1 painike ja 3 avainta jotain 400 muistaakseni. Ja ne oli sentoja, perinteiset abloyt ois ollu aika paljon halvempia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

annepa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti:


Onko tuo tosiaan noin kallista?
250e per avain meidän yhtiössä juu.
Minkälaisia superavaimia teillä siellä on? Lukon sarjoitus on eri asia kuin uuden avaimen tilaus. Minua kiinnostaa tietää mitä tarkoitat tuolla että 250e/avain. Maksaako se yksi avain 250e vai mitenkä?

Meillä maksoi 1½ vuotta sitten 2 lukon uudelleensarjoitus, 1 suojalevy, 1 painike ja 3 avainta jotain 400 muistaakseni. Ja ne oli sentoja, perinteiset abloyt ois ollu aika paljon halvempia.
Sarjoittivat siis uusiks, koko hela lukko.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti: Sarjoittivat siis uusiks, koko hela lukko.
Ok.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja elco »

Lilo kirjoitti:
exsu kirjoitti:Ei jumalauta mikä aamu. Vaihdetaan yksi vitun dementikkoaviomies vaikka sellaiseen, jolla liikkuu päässä jotain. :kele:
Siis onko niitä sellaisiakin? :shock: Mä olen luullut, että se lahopäisyys on nyt vaan semmonen valmistevika, joka on vakiona kaikissa malleissa.
Miehille on tärkeintä, että isot linjat ovat kunnossa, ja siinä detskut kuten missä nyt jotkut avaimet sattuvat olemaan ovat epäolennaisia. Sitäpaitsi, tavaroiden sijaintitiedon voi hyvin ulkoistaa paremmalle puoliskolle: lompakon, aurinkolasien, avaimien, kännykän, vaatekappaleiden, astiaston, liinavaatteiden, työkalujen, kirjallisuuden, hygieniatuotteiden jneyms sijainti selviää helpommin kysymällä kuin alkamalla itse etsimään tai muuten hortoilemaan ympäri kämppää.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Meillä on sijoitettu sellaiset dementiapiipparit miehen avaimiin, että löytyvät kotoa tarvittaessa vaikka vaimo ei olisi paikalla. Kyläilytilanteissa ei vaan ole yleensä se kaukosäädin mukana, joten pääsee tapahtumaan tälläisiä unohteluja.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja elco »

exsu kirjoitti:^ Meillä on sijoitettu sellaiset dementiapiipparit miehen avaimiin, että löytyvät kotoa tarvittaessa vaikka vaimo ei olisi paikalla. Kyläilytilanteissa ei vaan ole yleensä se kaukosäädin mukana, joten pääsee tapahtumaan tälläisiä unohteluja.
Onhan se kaukosäädin pultattu seinään?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

elco kirjoitti: Sitäpaitsi, tavaroiden sijaintitiedon voi hyvin ulkoistaa paremmalle puoliskolle: lompakon, aurinkolasien, avaimien, kännykän, vaatekappaleiden, astiaston, liinavaatteiden, työkalujen, kirjallisuuden, hygieniatuotteiden jneyms sijainti selviää helpommin kysymällä kuin alkamalla itse etsimään tai muuten hortoilemaan ympäri kämppää.
Varsinkin kun se parempi puolisko ne on kuitenkin piilottanut siitä hyväksihavaitusta kohdasta jonnekkin taikinapurkkiin pois näkyvista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
küllküll

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Bluntly kirjoitti:Täysin ajatukseton pää olisi juuri nyt hyvin toivottu tilanne.
Vaihdetaan. Meillä on samanlainen tukkamuotikin :)
RP

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja RP »

Olen huomannut että pääsee helpommalla kun hyväksyy ettei ne miehet mitään löydä vaan tarvitsevat sen "komerossa, toinen hylly, kolmas laatikko, sen ja sen takana"-neuvon. Hermoja säästää myös se, että hyväksyy sukkien löytymisen mitä mielikuvituksellisimmista paikoista, ja että pyyhettä ei koskaan osata laittaa kuivumaan siitä kuuluisasta ja hyvin näkyvästä lenksusta. Tämän voi ottaa omaan jokapäiväiseen siistimisoperaatioon mukaan, pyyhkeen suoristus.

Mutta, kokemukseni mukaan miehillä on kyky tietää mihin olen hukannut oman päivittäisen suklaa-annokseni, tämä lienee osa miehistä itsesuojeluvaistoa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä mies tarvitsee ymmärrystä. Nalkuttaa ei saa, koska silloin mies kapinoi eli alisuorittaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä siedän huonosti sellaista, että puolisoa odotetaan kohdeltavan kuin lasta, kun "ei se osaa" tai "ei se ymmärrä". Tosin en ole varsinaisesti kyllä nalkuttavaakaan sorttia, enemmänkin ns. kertaräjähtäjä. Tilanteet ovat ohi nopeasti.
RP

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä siedän huonosti sellaista, että puolisoa odotetaan kohdeltavan kuin lasta
Vihaan itse sitä kun minua kohdellaan kuin lasta. Pystyn kyllä itsenäisesti suoriutumaan asioista paremmin kuin hyvin.
Yleensä lapsena kohtelun aiheuttaa se, että käyttäytyy kuin lapsi. Toki voi räjähdellä, paukahdella, nalkuttaa, huomautella, lopputulos ei kokemukseni mukaan muutu. Jos ei löydä, ei löydä.
Vastaa Viestiin