Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Nergal »

annepa kirjoitti:Saa olla ihan vitullinen määrä Iittalan kippoja että siitä tulee sama arvo kuin autosta, jos se auto ei ole ihan pommi.
Siihen tämä meni. Maksakoon, mutta niittaa samalla tavalla takasin kuin ex yritti. Tavallaan mielenkiintoista että sanotaan toista livenä mutta puhelimessa ääni on aina eri ja halut tismalleen päinvastaiset kuin livenä sovitut.

Naiset, ei niitä saa ampua ja niiden kanssa ei pysty elää...kohtuu hyödyttömiä tapauksia.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja huima »

Nergal kirjoitti:Naiset, ei niitä saa ampua ja niiden kanssa ei pysty elää...kohtuu hyödyttömiä tapauksia.
Hauskaa, mutta älä viljele tuollaista huumoria tällaisessa tilanteessa :)

Joku voisi yrittää käyttää sitä sinua vastaan.

Joka tapauksessa pidä nyt omia puoliasi. Jätkällä oli vielä vähän aikaa sitten jonossa kaikenlaista hommaa tehtäväksi, niin ei siinä nyt jonkun toisen tonttuilut saa olla viemässä leipää suusta tai tekemässä aukkoja uraan. Pistä se auto vaikka myyntiin, kuten ehdotettiin ja samaten Iittalan kupit ja kipot.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Tämä tavaroiden jakohan on aivan hanurista.
Juuri seurasin Karmeaa Tapausta (myöh. KT), jossa meinasi käydä samalla tavalla, tosin autoa ei ollut kuvioissa mukana mutta kaikkea muuta kylläkin. Onneksi kusetettava osapuoli hankki lakimiesapua ja onneksi kusettava osapuoli ei.

Jos ei homma ala skulaa, niin ota ulkopuolinen osittaja. Siihen ei tarvi vissin ees toisen osapuolen suostumusta. Saa olla ihan vitullinen määrä Iittalan kippoja että siitä tulee sama arvo kuin autosta, jos se auto ei ole ihan pommi.
EDIT: Ei kM vaan kT. Mikä M??+++
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja annepa »

Nergal kirjoitti:
annepa kirjoitti:Saa olla ihan vitullinen määrä Iittalan kippoja että siitä tulee sama arvo kuin autosta, jos se auto ei ole ihan pommi.
Siihen tämä meni. Maksakoon, mutta niittaa samalla tavalla takasin kuin ex yritti. Tavallaan mielenkiintoista että sanotaan toista livenä mutta puhelimessa ääni on aina eri ja halut tismalleen päinvastaiset kuin livenä sovitut.
KT:ssä mitään ei sovittu puhelimessa tai livenä. Kusetettava osapuoli ei suostunut. Kaikki sopimukset oli sposteina tai tekstareina.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja annepa »

Nergal kirjoitti: Naiset, ei niitä saa ampua ja niiden kanssa ei pysty elää...kohtuu hyödyttömiä tapauksia.
Ja vielä sen verran että KT:ssä voisi samaa sanoa miehistä. Sen lisäksi voisi sanoa että narsisti-psykososiopaatti ja vielä tyhmä! Vaikka tyyppi on älykäs niin että voi älykäs tyyppi olla tyhmä!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
CeDell Davis

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

annepa kirjoitti:EDIT: Ei kM vaan kT. Mikä M??+++
EMVVVTää??!
CeDell Davis

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

KT = Kentucky Tchiken?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lupaan vetää itseäni turpaan jos menen jääkaapille verottamaan leikkeleitä ilman lupaani tehdä voileipä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bruce Willisika

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kruuuuvis intö haaaaaaart! Salia + 9km fillarointia + 9.5h duunia. Sak mai diggerson, bits.

Markkinoinnin kurssin vetäneet kyrvännupit pihtavat arvosanoja, joiden piti olla plakkarissa 15.6. mennessä. Samalla luonnollisesti venyy aikaraja, johon mennessä lopulliset pääainevalinnat julkaistaan. Yksi hyvä lisäsyy erkaantua markkinoinnin laitoksesta vähintään 180 astetta ja 130%.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja annepa »

CeDell Davis kirjoitti:
annepa kirjoitti:EDIT: Ei kM vaan kT. Mikä M??+++
EMVVVTää??!
annepa kirjoitti: Juuri seurasin Karmeaa Tapausta (myöh. KM)
annepa kirjoitti: EDIT: Ei kM vaan kT. Mikä M??+++
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Hyvät hiet irtoaa tuolla pihaa duunatessa. JAtkan vielä noin tunnin kantamalla betonilaattoja+muoviputkia ja heittelemällä seulanpääkiviä kasaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:Hyvät hiet irtoaa tuolla pihaa duunatessa. JAtkan vielä noin tunnin kantamalla betonilaattoja+muoviputkia ja heittelemällä seulanpääkiviä kasaan.
:krooh:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bruce Willisika

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Pulkkis vaikuttaa kirjoitustensa perusteella tosiaan hieman kangistuneelta. Kasaamansa pyramidi kuulostaa vaffasti pakkomielteeltä, samaan tapaan kuin esim. oma viime vuoden opintoputkeni: fokus ei ollut koko ajan selkeä, mutta painoin täysillä koska pystyin siihen enkä mihinkään muuhun. Joka tapauksessa, olisi oikeus ja kohtuus että Pulkkamies vetää viimeisen henkäyksensä asetellessaan saappaat jalassa iisakinkirkon viimeistä kattomurkulaa paikoilleen ja perikunta sitten päättää ensi töikseen ajaa mörskän yli puskutraktorilla ja rakentaa tilalle pätkän yksityistä, nelikaistaista moottoritietä postilaatikolta järvenrantaan.
RP

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja RP »

Pulkkis tulee pian kertomaan että sillä kyllä on elämä, mutta ei kerro siitä täällä. Ja vink silmä perään.
AngryBird

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Tarttis keksiä tulevaksi viikonlopuksi (to-su) ruokaa, joka valmistuu mahdollisimman vähällä vaivalla ja ajankäytöllä. Pää ei nyt toimi. Grilliä en omista.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja elco »

AngryBird kirjoitti:Tarttis keksiä tulevaksi viikonlopuksi (to-su) ruokaa, joka valmistuu mahdollisimman vähällä vaivalla ja ajankäytöllä. Pää ei nyt toimi. Grilliä en omista.
Oolannin pakastespydäri ja pakaste-mud cake.

Spydärin paistamiseen menee kyllä vartti, että jos on tosi kiire niin sitten jotain muuta.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Bruce Willisika

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^^Kävisit sinähii välillä kotonas.

Mä taidan polkaista äiskälle perjantaina. Paitsi jos sataa vettä, silloin asetan lisäksi fillarimarssille jonkin täysin epärealistisen tavoiteajan, johon sitten pyrin tosissani.
AngryBird

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

:D

Joo, taidan käydä kotona.
Jotenkin en näe itseäni syömässä spydäriä, kiits kuitenkin vaivannäöstä elcolle.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti: :krooh:
No oisit hypännyt Mustaan Oriisi ja tullu tänne istumaan mun naamalle ni ois tarvinnu sunkaan nukahtaa !1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja RP »

^Haluatko lukita vastauksen? *jännitysmusiikkia*
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Taisi olla 'vähän' pöhötystä naamassa vknlopun jäljiltä ! :D
Illan urakka kavensi kasvoja saman verran kuin 20 kg laihtuminen :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tänään on HoMofoobinen Muanantai! A.la P. Räiskäle

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Lukitaan vaan !1
Kuka vastaa ? Tai kysyy ?? Mitä -häh !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin