Kevyt keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kun kyseessä on VAIN julkinen perhekuva-albumi sossumutsin vanhoista panoista.
Korjasin vähän, oopsiedoo!
Johtajahyeena on puhunut!
Vittu nyt joutu repee. Joo, siel on kuvia "vanhoista panoista" joiden kanssa olen asunut ja joiden kanssa minulla on huikeat 2 lasta yhteensä.

Et onnistunut Manis nyt suututtamaan mua. Fiksumpi kattoo ne vuosiluvut kuvissa ja pitää päänsä kii.

On sullakin varmaan panokavereita vuosien varreta (tuskin montaa).

Jos kyseessä on lasteni isät, niin he ehkä ovat olleet iso osa elämääni. Toinen (se fiksumpi) on edelleen.

Tiesikkö etten saa muuten sossusta enää latiakaan? Tiesikkö että mun kuului aikanaan lain mukaan saada tukea? Tiesikkö että palaan töihin? Tiesikkö että ihminen on helvetin ruma ja mielenvikainen kun sen silmät on liian lähellä toisiaan?
Manaaja

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:On sullakin varmaan panokavereita vuosien varreta (tuskin montaa).
Toki, mutta mä en revittele niiden kuvilla julkisesti. Kun fakta nyt on kuitenkin se, että kuka tahansa tietokoneen käynnistyksen osaava heppu - esimerkiksi sun broidis tai joku muu läheisistä sydänystävistäsi - voisi polttaa noi kuvat CD:lle vartissa ilman minkäänlaista konkreettista taloudellista panostamista, sulla täytyy olla joku muu motiivi sille että haluat tuoda yksityiselämäsi julkiseksi.
Tiesikkö että ihminen on helvetin ruma ja mielenvikainen kun sen silmät on liian lähellä toisiaan?
Mutta täytyihän rekkiksellä varmasti olla jotain ulkonäköään kompensoiviakin, ihania luonteenpiirteitä?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

ninnithequeen kirjoitti: Ne oikeat kaverit ovat yhteydessä muutenkin ja auttavat hädän hetkellä.
Kaikella ystävyydellä, mutta ehkä ne "oikeat kaverit" ei aina ole niitä, jotka vaan peesailee tekemisiä joka käänteessä. Oiket ystävät uskaltavat puhua suoraan toisilleen silloinkin, kun se sanottava ei ehkä toista miellytä. Koska on tuskallista katsoa toisen hakkaavan päätään samaan seinään uudestaan ja uudestaan.

Kumpi on esim. alkoholistin "oikea kaveri": se, joka hankkii lisää viinaa ja houkuttelee dokaamaan vai se, joka kaataa juomat viemäriin ja yrittää saada korkin kiinni?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Tämä oli minulle kyllä täysin uusi näköala, että kitinä olisi kaiken muun hyvän ohella vielä varmuuskopiopalvelinkin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Bruce Willisika

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Heräsin, polkaisin vajaat parikymppiä, söin täällä koululla ja lojun täällä verotusta ihmetellen niin kauan kuin sapuskasta + ruokalasta lainaamistani välipalaleivistä irtoaa kaloreita. Sitten menenkin salille. Morjens ja moshvittumosh.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Ne oikeat kaverit ovat yhteydessä muutenkin ja auttavat hädän hetkellä
Tätä sä jaksat toitottaa, ja samaan hengenvetoon nillität kuinka kaverit TAAS teki oharit muutonkin kanssa. Jos kaverit JATKUVASTI kyykyttää, pitäiskö välillä katsoa peiliinkin?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Bruce Willisika kirjoitti:ruokalasta lainaamistani välipalaleivistä irtoaa kaloreita.
Palautus lienee sikamainen kakkakepponen?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ne oikeat kaverit ovat yhteydessä muutenkin ja auttavat hädän hetkellä
Tätä sä jaksat toitottaa, ja samaan hengenvetoon nillität kuinka kaverit TAAS teki oharit muutonkin kanssa. Jos kaverit JATKUVASTI kyykyttää, pitäiskö välillä katsoa peiliinkin?
Pitänee korjata, että PALSTAkaverit. Ne IRL-kaverit niitä ohareita osaa tehdä. Ja heitä on hiukan enemmän.

EDIT: moni olisi auttanut, mutta ajankohta tai välimatka oli tiellä. Onneksi löytyi pojan kummisetä joka kerkesi. Vaan kahteen asti yöllä me luututtiinkin..
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 22.06.2011 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti: Mutta täytyihän rekkiksellä varmasti olla jotain ulkonäköään kompensoiviakin, ihania luonteenpiirteitä?
Olihan sillä, kunnes paljastui hakkaajaksi, narsistiksi ja patologiseksi valehtelijaksi.
Manaaja

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sano nyt ninni yksikin hyvä syy, miksi et polta tai poltata kuviasi CD-levylle? Kustannusarvio on alle kaksi euroa.

PS. Juttelit rekkiksestä sillon alkuaikoina ylpeästikin miten se on exiään kohdellut paskasti. Koitko sen "kunnes paljastui" -kohdan siis suurenakin yllätyksenä?
ninnithequeen

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Se vedätti mua kuten kaikkia muitakin. Ja jatkaa edelleen. Oma moka, oma häpee. Ei siitä jätkästä muuta hyvää ole tullut kuin MUN suloinen poikani.
Bruce Willisika

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kah, jalakahan kesti kyykkäämisen. Pää ei tosin meinannut kestää elinkeinoverolakia. Lisäksi olisi vielä tuo tuhannen sivun mälli vielä tylsempää lakipaskaa läpikäymättä, mä en haluu!!! Se on tosin varsin kuranttia tietoa ja olisi viimeinen kurssi lakilajia luultavasti koskaan, joten ehkä vielä yritän.

Markkinoinnin tuloksia ei näy, tänään menee umpeen kuukauden raja tentistä, jolloin tulosten pitäisi viimeistään olla julkistettu. Jos eivät saavu huomiseen mennessä, jätän opintotoimistolle valituksen asiasta, ihan vain vittuillakseni.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Iski akuutti kakutus. Onneksi on kaupat auki, niin saa tuotteita jolla tyydyttää tarpeensa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Iski akuutti kakutus. Onneksi on kaupat auki, niin saa tuotteita jolla tyydyttää tarpeensa.
Muhun iski akuutti sekoilu myös. Ostin kaupasta juhannustarpeita: hyvää vodkaa snapsiksi, Jelloa huonomman vodkan naamiointiin, pieniä vaahtokarkkeja syntisen suklaakakun täytteeksi, vaaleaa siirappia ja valkosipulia marinadeja varten, kahta pinkkiä kynsilakkaa juhannusvarpaisiin ja suoristusraudan juhannuskiharoille. Ihan sekavaa! Huomenna sitten ne varsinaiset juhannusostokset.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitto. Haluan tukkukortin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:Hitto. Haluan tukkukortin.
Ei kannata.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mä haluisin voittaa huudon yhestä sohvasta ja mä haluan tämän pituiset hiukset: http://www.flickr.com/photos/hairport_l ... 820071008/
Eipä tuo värikään mua järkyttäis omassa päässäni.
Mä haluisin osata päättää että mitä teen juhannuksena. Järki sanoo että jää kotiin mutta tunteet muuta. Vittuako mä kotona kun kaikki on muualla. Lottovoittokin ois kiva.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Hitto. Haluan tukkukortin.
Ei kannata.
Jätän eriävän mielipiteeni. Tukussa tavarat myytiin järkevän kokoisissa pakkauksissa. Hintoja en katsellut, ei kiinnosta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kuva

Ei mulla muuta, en mene terassille vaan menen aamu 6 töihin... Tuokaa joku tuoli, köysi on ja solmu sidottuna.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Vastaa Viestiin