Keukosyöpä Vs Polttajat

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16684
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keukosyöpä Vs Polttajat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Nergal kirjoitti:Miksi makkarapaketissa ei ole merkintää: Joka vuosi 1200 ihmistä kuolee makkaran aiheuttamaan syöpään.
Sä olet nähnyt tulevaisuuden: http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/201 ... 110772/139
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Keukosyöpä Vs Polttajat

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Jösses, vetäsin ihan mutupohjalta perustuen grillatun makkaran palaneeseen kuoreen :D
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Keukosyöpä Vs Polttajat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ihan vaan sivuhuomautuksena niin tupakoitsijat haisee tosi pahalta. Alkaa aivastuttaa olla samassa huoneessa röökaajan kanssa vaikkei kyseessä edes olis mikään kauhea korsteeni.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Viikatemies
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 17.04.2011 0:16

Re: Keukosyöpä Vs Polttajat

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

Kiitos. Kun kävin ekskursiolla krematoriolla niin vetäisin röökin sen jälkeen. Erinäisten opintomatkojen jälkeen on muutenkin rööki maistunut. Ja on noita sairauksiakin, mutta maistuu se silti hyvältä joka diagnoosin jälkeen.

Elämältä paljon sain....
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keukosyöpä Vs Polttajat

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mulla ei oo mitään köhiä eikä hajut tai kellastumiset haittaa, mua vituttaa eniten just se riippuvuus. Meet johkin nii ekana tsiikaa et mihin pääsee röökaan ja koska. Aivan vitun dorkaa. Ja aina ennen ja jälkeen jotain ja joka tauolla pitää polttaa, "varoks", ihan ku jossain salitunnilla vaikka vois iskee nii helvetilliset niksat et vissiin kuolis siihen paikkaan. Ei SAATANA kuinka tyhmää!
Hei, jos mä kirjottaisin näit kaikkii ylös nii vois joskus vaikka löytyy se lopullinen motivaatiokin. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: Keukosyöpä Vs Polttajat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mun on helppo uskoa. Eräänkin kerran kun on pari askia palanut baari-illan aikana, olo seuraavana aamuna on ollut vähintäänkin kuollut, tai sitä tavoitteleva.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Keukosyöpä Vs Polttajat

Viesti Kirjoittaja Leila »

En tunne ketään keuhkosyöpään kuollutta tupakoitsijaa. Kohta ehkä tunnen, eräs tutun tuttu on aika viimeisillään. Sen sijaan karkeasti arvioituna noin 80% tuntemistani tupakoitsijoista yskii ihan pirusti. Lieneekö sitä keuhkoahtuamaa? Yskää sitten selitetään milloin milläkin flunssalla, mutta kun se yskä on jatkuvaa, hirveän kuuloista köhimistä. Oma isä tupakoi tosi paljon ja hänen yskänsä oli pahinta mitä olen ikinä kuullutkaan. Aamuisin kuulosti aina siltä, että ukko yskii keuhkonsa pihalle. Siinä köhimisen lomassa sitten veti päivän ensimmäisen tupakan.
Äiti ei tiedä
Vastaa Viestiin