Kuntavaalit 2012

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja prosessi »

sivustahuutaja kirjoitti:Hesarilta taas hassu ja tarkoitushakuinen määritelmä liberaalille.
Minua on tosissaan jäänyt vaivaamaan se, miten nuo määritelmät oikein syntyvät, sen jälkeen kun itse päädyin sen yhden listauksen mukaan oman äänestysalueeni liberaaleimmaksi. Sitä ei voi selittää mikään muu kuin se, että alkuperäisen määritelmän mukaan luokiteltuna olin aika korkealla, silloinen puolueeni pisti silmään, ja sitten liberaaliuden määritelmää muutettiin minun mukaani, jotta saataisiin hämmentävä uutinen aikaan, jossa yksi puolueen edustaja oli yhdessä ääripäässä, ja suurin osa muista saman puolueen edustajista siellä toisessa päässä. Eli toimittajan draaman taju synnytti koko määritelmän.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja elco »

On liberaalia vaatia kaikkia yksityishenkilöiden hallussapitämiä aseita kiellettäväksi. On liberaalia pitää kaikkia ihmisiä rodullisesti tasa-arvoisina, mutta perussuomalaisia geneettisesti heikompilaatuisina. On liberaalia rajoittaa kulutusta ilmastonmuutoksen estämiseksi. On liberaalia kannattaa autojen satelliittipaikannusjärjestelmää. On liberaalia kieltää seksin myyminen ja ostaminen. On liberaalia kieltää yksityisopetus ja muut kuin valtakoneiston hyväksymät koulut. On liberaalia pakottaa nais/neekeri/homokiintiöt yritysten hallituksiin ja julkishallinnon elimiin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Saman jutun mukaan vihreät ja persut ovat vasemmistopuolueita. Siitä olen samaa mieltä. Jostain syystä persuja kuitenkin sanotaan oikeistopopulisteiksi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Eipäs kun stalin-tyyliin "äärioikeistoksi". Sehän tässä koomista onkin, että persut ovat vääränlainen vasemmistopuolue virheiden, vasureiden, demareiden ja miksei myös kokoomuksen seuraan. Tuossa on varmaan joku kolmas dimensio, mikä ei näy ja on natsi/ei-natsiakseli.

Jos maassa olisi oikeistopopulistinen puolue niin äänestäisin ja kannattaisin sitä fanaattisesti. Tai edes oikeistopuolue. Tai no, ehkä RKP sitten kuitenkin on oikeistopuolue, mutta kieli- ja mamuhyysäysvammaisuuden vuoksi niitä äänestäisi suunnilleen yhtä mielellään kuin virheitä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:Sehän tässä koomista onkin, että persut ovat vääränlainen vasemmistopuolue virheiden, vasureiden, demareiden ja miksei myös kokoomuksen seuraan. Tuossa on varmaan joku kolmas dimensio, mikä ei näy ja on natsi/ei-natsiakseli.
se akseli menee siinä, kuka laitetaan leirille kun toinen pääsee valtaan. Persudiktatuuri pistäisi piipertäjät metsään perkaamaan hirviä. Vihreät pistäisivät persut hotjoogaan etsimään totuutta. Molemmat turvautuisivat väkivaltaan vastarintaa kohdatessaan. Persujen väkivslta olisi raaempaa, mutta kohdistuisi vain poikkeamiin. Vihreiden väkivalta olisi lempeää, mutta siltä säästyisi vain todistetusti oikeilla ajatuksilla. Kotimaan vihreät eivät muistuttaisi hitleriä tai stalinia vaan enemmin kiinan kulttuurivallankumousta. Vasemmallahan sielläkin oltiin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja Georgina »

oottehan te tehneet tämän? http://www.nelonen.fi/ohjelmat/krissen- ... aalitesti/

Edit: Krisse käski äänestää kokkareita, en usko sitä!
Viimeksi muokannut Georgina, 15.10.2012 18:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Kehottivat äänestämään virheitä, eiku vihreitä. Kuulema kaipaavat kaltaistani puolikreisiä visionääriä.
No niin. En taida niitä äänestää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Georgina kirjoitti:Krisse käski äänestää kokkareita
Kuin myös, kuten kaikki muutkin tekemäni vaalikoneet.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Pulkannaru kirjoitti:^
vihreitä. Kuulema kaipaavat kaltaistani puolikreisiä visionääriä.
No niin. En taida niitä äänestää.
Sama, mutta taidan äänest'ää, mutta en vihreitä, jos ei löydy hyvää ehdokasta.
"säteilyä opiskelemaan pakotettu poliisiopistolainen"
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Krissen mukaan olen puolikreisi vihreä visionääri, mikä ei liene kaukana totuudesta. Ylen tms. aikuisten kone suositteli persujen Marja Nymania, jolla ei ole edes kotisivuja. So not. Ehkä äänestän Hyvä(nnäköist)ä Tyyppiä, joka saa asioita aikaiseksi.

Ja edelleen, mua vituttaa äärettömästi että oikeistolaisten mielestä olen ihan kukkahattukamaa, ja vassareitten mielestä inhoittava porvari. Olen poliittisesti koditon. Kyynel.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En ole muuten koskaan äänestänyt kuntavaaleissa, enkä kirkollisvaaleissa. Sen sijaan eduskunta- ja pressanvaaleissa aina.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

nowaysis kirjoitti:...äänestän Hyvä(nnäköist)ä Tyyppiä...

Ja edelleen, mua vituttaa äärettömästi että oikeistolaisten mielestä olen ihan kukkahattukamaa, ja vassareitten mielestä inhoittava porvari. Olen poliittisesti koditon. Kyynel.
Tunnusta sisäinen urpiaisesi ja äänestä Odea. Sehän on just tollanen kukkahattuporvari, mutta ei kyl oikein istu tohon ekaan vaatimukseen.

Tietysti jos et asu Helsingissä, kuten jostain syystä kuvittelen, niin sit joudut etsimään jonkun sen hengenheimolaisen. Espoossa esim. J^3 Kasvi, joka olis ihan hyvä tyyppi, jos vihreitä kykenis äänestämään.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En äänestä Odea ja asun Helsingissä :mrgreen:
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:En äänestä Odea ja asun Helsingissä :mrgreen:
Äänestäisitkö, jos se olis komea :wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti: Ja edelleen, mua vituttaa äärettömästi että oikeistolaisten mielestä olen ihan kukkahattukamaa, ja vassareitten mielestä inhoittava porvari. Olen poliittisesti koditon. Kyynel.
Fantastista! Kokoomus on just sulle! Ihan tavallisia asioita! Porvariston hillitty charmi! Me tienataan tällä! Kansanvallan niskalenkki markkinavoimista!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja masa »

Voiko demaria äänestää jos ei ole persua jota äänestää!?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Äänestäisitkö, jos se olis komea :wink:
Muuankin geneettistä profilointia suorittavan sosiologian professorin kannattaisi tehdä testi ja katsoa sopiiko Osmo pärstävärkkinsä perusteella ennemmin per-looksiin vai monikansalliseen kauniiden suvaitsevaisten ihmisten tasa-arvoiseen perheeseen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Brangelina!11
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Brangelina!11
Onks ne ehdolla :D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja Clay »

Jos nyt ihan vakavasti puhutaan, niin eiköhän ne rumat ihmiset saa enemmän asioita aikaiseksi yhteiskunnassa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo, maailmankaikkeus on kaareva, siinä kaarevuudessa on kuoppia jotka aiheuttaa suuret kappaleet, niin on vaaleissakin. Suuret puolueet aiheuttavat suurempaa painovoimaa ja avaruuden kallistusta ja suurempia kuoppia, mikä johtaa siihen että suuret puolueet vetävät luokseen enemmän ihmisiä, suurimmaksi osaksi siitä syystä että on niin mukavaa kuulua voittajan puolelle, se puolue joka saa aikaan suurimman kuopan aika avaruudessa uskotellen olevansa suurin saa eniten ääniä, eli sen joukoissa joissa tunnet itsesi eniten voittajaksi myös äänestät, näin ainakin epävarmempien äänestäjien keskuudessa. Änkyräkommunistit ja näköalattomat ihmiset kuten minä äänestävät ainakin toisilla perusteilla.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Clay kirjoitti:Jos nyt ihan vakavasti puhutaan, niin eiköhän ne rumat ihmiset saa enemmän asioita aikaiseksi yhteiskunnassa.
No jos ihan vakavasti puhutaan, niin eivät saa. Kauniit/komeat pääsevät vaikutusvaltaisempiin asemiin, eli siitä automaattisesti seuraa, että he saavat enemmän aikaan. Tämä on aivan tutkittu juttu. Eo. tietenkin keskimäärin. Yksittäistapaukset ovat asia erikseen.

Keskimäärin kuitenkin esim. yritysjohtajaksi, merkittäväksi poliitiikoksi jne on vaikea ruman päästä. Miehillä pituus on merkittävä tekijä. Se korreloi positiivisesti tulojen ja avioitumisen ja seksipartnerien määrän kanssa. Naisilla painoindeksi. Läskejä naisia ei johtoasemissa ole.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Keskimäärin kuitenkin esim. yritysjohtajaksi, merkittäväksi poliitiikoksi jne on vaikea ruman päästä. Miehillä pituus on merkittävä tekijä.
http://dilbert.com/strips/comic/1992-08-27/
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Keskimäärin kuitenkin esim. yritysjohtajaksi, merkittäväksi poliitiikoksi jne on vaikea ruman päästä. Miehillä pituus on merkittävä tekijä.
http://dilbert.com/strips/comic/1992-08-27/

Jos olisin 20 senttiä pidempi, olisin Suomen Kuningas :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuntavaalit 2012

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tässä dataa US presidentinvaaleista:

http://en.wikipedia.org/wiki/Heights_of ... _breakdown

Lyhyempi voittaa vain yhden kerran kolmesta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin