Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaalisti?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MrM kirjoitti:
exsu kirjoitti:^ Mun "musta kirja" on rekisteröinyt ainakin kaksi erillistä tapausta.
Sama, eivätkä reaktiot olleet muistaakseni kovin kevyitä tai humoristisia.

No mutta hauskaa se oli, jos Niba kerran niin sanoo!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja Nergal »

2009 joulukuussa.

Tehtiin saneerausta yhdelle MILF:lle ja mittasin neliöitä kylpyhuoneesta kun tämä pöllähti paikalle aamutakissa ja kourasi mua perseestä ja tokas "Juuri sen tuntunen kuin ajattelinkin" ja jäi hymyileen nojaten seinään. Kaduttaa että en tehny mitää mutta olin naimisissa sillon, näin jälkikäteen ajateltuna ois pitäny.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:2009 joulukuussa.

Tehtiin saneerausta yhdelle MILF:lle ja mittasin neliöitä kylpyhuoneesta kun tämä pöllähti paikalle aamutakissa ja kourasi mua perseestä ja tokas "Juuri sen tuntunen kuin ajattelinkin" ja jäi hymyileen nojaten seinään. Kaduttaa että en tehny mitää mutta olin naimisissa sillon, näin jälkikäteen ajateltuna ois pitäny.
No hitto. Mua kaduttais hautaan saakka :D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kuka se toinen uhri oli? Voitais perustaa tukiryhmä!
Prepare for the worstest.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9413
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Nuorena poikana kaverin mutsi kävi aina kännissä käsiksi. Se oli oikeestaan aika kiihottavaa, vaikka sitä ei kaverin läsnäollessa kehdannu näyttääkään. Taisin joskus jopa järjestää itseni sopivasti kähmittäväksi. Poikuushan siinä lopulta meni, kun kerran ei ollut muita paikalla. Ei kaduta, enkä kanna kaunaa vaikka alaikäisen hyväksikäytöähän se oli.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Oksensin vähän suuhuni.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti: Ei kaduta, enkä kanna kaunaa vaikka alaikäisen hyväksikäytöähän se oli.

Mua ei haittais yhtään jos oma poika pääsisi 14 vuotiaana panemaan kaverinsa mutsia. Mut jos tytär olis vastavassa tilanteessa, niin leikkaisin isukilta munat.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:Nuorena poikana kaverin mutsi kävi aina kännissä käsiksi. Se oli oikeestaan aika kiihottavaa, vaikka sitä ei kaverin läsnäollessa kehdannu näyttääkään. Taisin joskus jopa järjestää itseni sopivasti kähmittäväksi. Poikuushan siinä lopulta meni, kun kerran ei ollut muita paikalla. Ei kaduta, enkä kanna kaunaa vaikka alaikäisen hyväksikäytöähän se oli.
Muah. Tää on just jostain syystä se ero, että jos olisit nainen, niin kaikki olisi järkyttyneitä.

Toisaalta kun oma poika on nyt 14, niin en mä kyllä hyvänä pitäisi, jos noin kävisi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9413
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti: Muah. Tää on just jostain syystä se ero, että jos olisit nainen, niin kaikki olisi järkyttyneitä.

Toisaalta kun oma poika on nyt 14, niin en mä kyllä hyvänä pitäisi, jos noin kävisi.
Ei mun takii ainakaan tarvi järkyttynyt olla. Poikuus lähti lopulta omasta pyynnöstä 15 vuotiaana. Kyl mä olin yrittänyt saada jo ennen sitä oman ikäisiltä tytöiltä, mut niiltä ei silloin vielä irronnut.

EDIT: Ei kyntömies vakoa valkkaa vai miten se sanonta meni :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Nergal kirjoitti:2009 joulukuussa.

Tehtiin saneerausta yhdelle MILF:lle ja mittasin neliöitä kylpyhuoneesta kun tämä pöllähti paikalle aamutakissa ja kourasi mua perseestä ja tokas "Juuri sen tuntunen kuin ajattelinkin" ja jäi hymyileen nojaten seinään. Kaduttaa että en tehny mitää mutta olin naimisissa sillon, näin jälkikäteen ajateltuna ois pitäny.
Sulla on vielä tilaisuus! Vaikka aikaa on kulunut, niin ehkä vielä muistat missä tuo mainitsemasi MILF asuu. Ei kannata padota tällaisia juttuja sisäänsä. Karautat paikalle ja läimäset avokämmenellä sitä oikein, että tuntuu ja sanot pari valittua sanaa.

Voimia Sulle!
"I want you to get excited about your life."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:Mua ei haittais yhtään jos oma poika pääsisi 14 vuotiaana panemaan kaverinsa mutsia. Mut jos tytär olis vastavassa tilanteessa, niin leikkaisin isukilta munat.
Näin siis ilmeisesti tyttärelle tapahtui - etkös sä just vähän aikaa sitten raportoinut leikanneesi Masa-isukin tykötarpeet?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti:
masa kirjoitti:Mua ei haittais yhtään jos oma poika pääsisi 14 vuotiaana panemaan kaverinsa mutsia. Mut jos tytär olis vastavassa tilanteessa, niin leikkaisin isukilta munat.
Näin siis ilmeisesti tyttärelle tapahtui - etkös sä just vähän aikaa sitten raportoinut leikanneesi Masa-isukin tykötarpeet?

:roll:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Seksuaalinen häirintä mlloin sinua on häiritty seksuaali

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti: :roll:
Sanos joo muuta. Olikohan tuo minun säälittävän kitinähistoriani kaikkein avuttomin ja aivottomin yritys läpäksi. No, ainakin top-listalle, koska kärjen tuntumassa kilpailu on kiistatta kovaa. Jotenkin asia on vielä sen luonteinen, etten oikein taida voida pelata edes perikitinäläisiä vitsi, vitsi tai trollasin, trollasin -kortteja. Eli kunniakasta seivausta ei taida olla näköpiirissä. Vähän oli järkytys itsellenikin, kun tuollaisen viestin itseltäni eiliseltä löysin (hetken aikaa harkitsin jopa aliarvostettua joku-kirjoitti-tunnuksillani-korttia, mutta ei sekään varmaan kovin uskottava olisi). No, selitys on vain se, että työstin eilen iltapäivästä tarkkuutta vaativaa mutta tavattoman tylsää duunipaperia, ja välitaukohöyry taisi sitten tulla Kitinään vähän turhan suodattamattomana. Mähän taisin kirjoittaa jonkin romaanin Halla-ahostakin tänne eilen. :roll:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin