Miesten himokkaat katseet loukkaavat

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Miesten himokkaat katseet loukkaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

http://seksualisti.blogspot.fi/2013/06/ ... l?spref=fb

Sen jälkeen kun minua lakkasi kiinnostamasta yritetäänkö minua halventaa vai ei, olen päätynyt siihen lopputulokseen, että oikeasti sitä tapahtuu aika harvoin. Harha vain syntyy siitä, kun niin moni mies ei yksinkertaisesti tajua, että sillä naisella siellä vartalon sisäpuolella on ihan oikeita tunteita, jotka mahdollisesti jopa noudattavat vähän erilaisia ratoja kuin miesten omat tunteet. Pari päivää sitten lounasravintolassa joku rakennusmies huvikseen puristi minua takapuolesta, ja vaikea uskoa, että hänellä olisi ollut mitään tarvetta halventaa minua, vaan ainoa motiivi oli se, että takapuoleni sattui olemaan käden ulottuvilla. Tulin vähän surulliseksi hänen puolestaan, sillä jos ei osaa käyttäytyä tuon paremmin, ei elämä voi olla kovinkaan helppoa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Miesten himokkaat katseet loukkaavat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

prosessi kirjoitti:Pari päivää sitten lounasravintolassa joku rakennusmies huvikseen puristi minua takapuolesta, ja vaikea uskoa, että hänellä olisi ollut mitään tarvetta halventaa minua, vaan ainoa motiivi oli se, että takapuoleni sattui olemaan käden ulottuvilla.
Onhan se käsi vähän eri juttu kuin katse. Kyllä meikäläisellä voi silmät harhailla, mutta kädet eivät spontaanisti pölli tai puristele.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Miesten himokkaat katseet loukkaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

sivustahuutaja kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Pari päivää sitten lounasravintolassa joku rakennusmies huvikseen puristi minua takapuolesta, ja vaikea uskoa, että hänellä olisi ollut mitään tarvetta halventaa minua, vaan ainoa motiivi oli se, että takapuoleni sattui olemaan käden ulottuvilla.
Onhan se käsi vähän eri juttu kuin katse. Kyllä meikäläisellä voi silmät harhailla, mutta kädet eivät spontaanisti pölli tai puristele.
Katseesta voi välillä olla vaikeata tietää, onko se hyväksyvä vai arvosteleva katse. Jos nainen omassa epävarmuudessaan tulkitsee kaikki katseet arvosteleviksi, ja siten halventaviksi, voi katseista loppupeleissä olla jopa enemmän haittaa kuin tökeröistä kosketuksista. Katseita on tietenkin itse kunkin aika vaikea kontrolloida, kun se katsomisen tarve kuitenkin tulee niin syvältä liskonaivoista, mutta vähintä mitä voi tehdä on pyrkiä katsomaan niin, ettei kohde itse sitä huomaa.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Miesten himokkaat katseet loukkaavat

Viesti Kirjoittaja MrM »

^ Peruslaskelmoitu shokkiefektin kautta voittoon -pläni.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Miesten himokkaat katseet loukkaavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Rosalla on varmaan joku ikäkriisi, kun pitää julkisesti valittaa. Tuskin sitä enää kukaan katsoo ja sekös vasta vituttaa. Tai ehkä olen vain kateellinen, kun kukaan ei katso minua himokkaasti ja pyydä polvelle istumaan. Ei sillä, että menisin, mutta olenko niin ruma, ettei kukaan halua minua polvelleen nyyhkis.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Miesten himokkaat katseet loukkaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minä olen ihan vakavissani alkanut epäillä, ettei edes syliin pyytäminen ole tarkoitettu alistavaksi kommentiksi, vaan että liskonaivot ohjailevat joitakin miehiä niin totaalisesti, että he keskittyvät vain siihen mies-nais-asetelman (kevyeen, ei niinkään himokkaaseen) hahmotteluun ja unohtavat sen vaikuttavan myös työasioihin. Ehkä juuri siksi erityisesti iäkkäämmät miehet käyttäytyvät tuolla tavalla, kun ne ammatilliset asiat eivät välttämättä enää heidän omalla kohdallaan ole ykkösprioriteettina. Etenkin tuollaiset Rosan kaltaiset provosoijat saavat helposti luotua tuollaisia tilanteita, joissa ne varsinaiset aiheet vain jäävät taka-alalle. Ammatillisesti oikeasti alakynteen jäävät miehet käyttäytyvät puolestaan täysin eri tavalla, mm. kirjoittelemalla aamuyöstä sähköpostiviestejä, joissa he "opettavat" miten naisen pitäisi työnsä tehdä. Eikä niissä viesteissä todellakaan ole mitään seksuaalista.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miesten himokkaat katseet loukkaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Minua loukkaa vain himottomat katseet.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miesten himokkaat katseet loukkaavat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ruman naisen nähdessäni käännän päätä tarvittavan astemäärän tielläpysymiseen..

Vesperiäkin kattelen aina tavatessa kuin höyläämätöntä kakkosnelosta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Miesten himokkaat katseet loukkaavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Eräs kaverini (tai entinen se on nykyään: heivasin sen naamalassa) on "elämänmuutoksen" tehtyään (eli palkattuaan personal trainerin pari vuotta sitten ja laihduttuaan TOSI isosta vain vähän isoksi) alkanut huokailla, kun ei voi kävellä missään rauhassa kun miehet kuolaa kuulemma perään. Hällä on AINA joku ongelma, kun KAIKKI katsovat häntä ja flirttailevat jne. Ihan kauhiaa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miesten himokkaat katseet loukkaavat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pictures or it doesn't exist!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Miesten himokkaat katseet loukkaavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^En ole nähnyt after-kuvia että ei ehkä ole olemassa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin