Kuolemankysymys Onko Poliisi luotettava Suomessa?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Kuolemankysymys Onko poliisi luotettava Suomessa?

Äänestys päättyi 22.09.2015 15:58

on
8
67%
Ei
4
33%
 
Ääniä yhteensä: 12

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Kuolemankysymys Onko Poliisi luotettava Suomessa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jokainen voi perustella mielipiteensä miten taitaa? Viime aikaisten tapahtumien johdosta? Toisaalta kuka luottaa huumekauppiaaseen, narkkariin tai ilmiantajaan?
Minulla ei ole ollut luottamuspulaa poliisia kohtaan, eli riippumatta siitä olenko vai enkö ole pahaa tehnyt, luotan edelleen poliisin käsillelyyn.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuolemankysymys Onko Poliisi luotettava Suomessa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Näin palveltiin myös epävarmoja tapauksia!
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuolemankysymys Onko Poliisi luotettava Suomessa?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En minä ainakaan ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kuolemankysymys Onko Poliisi luotettava Suomessa?

Viesti Kirjoittaja elco »

Vielä ei olla tasolla, että poliisia pelätään enemmän kuin rikollista, vaikka ehkä pitäisi. Onhan se käsittämätöntä, että Helsingin huumepoliisin capo de tutti capi (pun intended) paljastuukin pahaksi poliisiksi, mutta minkäänlaisiin organisatorisiin tai hallinnollisiin toimenpiteisiin ei ryhdytä. En tunne poliisin organisaatiota, mutta ei vaan mene kaaliin miten valvonta voi pettää näin totaalisesti.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuolemankysymys Onko Poliisi luotettava Suomessa?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Vielä ei olla tasolla, että poliisia pelätään enemmän kuin rikollista, vaikka ehkä pitäisi. Onhan se käsittämätöntä, että Helsingin huumepoliisin capo de tutti capi (pun intended) paljastuukin pahaksi poliisiksi, mutta minkäänlaisiin organisatorisiin tai hallinnollisiin toimenpiteisiin ei ryhdytä. En tunne poliisin organisaatiota, mutta ei vaan mene kaaliin miten valvonta voi pettää näin totaalisesti.
Cry me a river!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kuolemankysymys Onko Poliisi luotettava Suomessa?

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Cry me a river!
Käy mielessä, että jos kerran se vaakkuu kuin ankka, vaappuu kuin ankka ja näyttää ankalta niin ehkä kyseessä tosiaan on ankka.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kuolemankysymys Onko Poliisi luotettava Suomessa?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Poliisi on suhteellisesti erittäin luotettava. Mutta vanha totuus pätee: luottamus hyvä, kontrolli paras.
Vastaa Viestiin