Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Tämän hetken suurin ongelma?

Äänestys päättyi 22.06.2014 14:03

Ruuan loppuminen
0
Ei ääniä
Iskamistien eteneminen
0
Ei ääniä
Suomen talouskasvu
1
33%
Vieraat tunkeilijat Suomen vesissä
0
Ei ääniä
Sukellusveneet
0
Ei ääniä
Lapsiin sekaantuminen
0
Ei ääniä
Selänteen uran jatko KHLssä
1
33%
Anarkistit
0
Ei ääniä
Suomalaisen konkaripukin uran jatko
0
Ei ääniä
Juhannuksen sää
1
33%
Ilmaston muutos
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 3

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Paljon vaihtoehtoja ja järjestys muuttuu sitä mukaa kuin lehtimiehet herää..
Viimeksi muokannut Niba, 15.06.2014 14:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25638
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Sanoisin, että suurin ongelma on ilmaston muutos. Se koskettaa suurinta ihmismäärää ja on kallein hoitaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Sanoisin, että suurin ongelma on köyhyys. Kaikkien ihmisten tulisi olla jo syntyessään miljardöörejä.

Lisäksi voinen mainitä, että en tiedä miksi sukellusveneet päätyivät tälle listalle, mutta sukellusveneiden vähyys on suuri ongelma. Jokaisella perheellä tulisi olla oma sukellusvene.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21371
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ miten köyhyys voi olla ongelma, jos ollaan ihmiskuntana rikkaampi kuin koskaan? Miten ne taatat selvis sata vuotta sitten?
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ No kyllähän keskimäärin kaikki on kautta historian selvinnyt elämästä hengissä, mutta kuitenkin noin 100% itkisi mielummin Veyronissa kuin bussissa.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Juhannussäät ja Selänteen uran mahdollinen jatko huolettavat juuri nyt eniten.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Työkaveri ehdotti lounaspaikaksi läheistä Nesteen huoltamoa ja mua mietityttää tyydynkö siihen vai kehtaanko todeta, että menen yksin muualle. Tällä hetkellä ajelehdin ilman airoja keskellä epätietoisuuden valtamerta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Työkaveri ehdotti lounaspaikaksi läheistä Nesteen huoltamoa ja mua mietityttää tyydynkö siihen vai kehtaanko todeta, että menen yksin muualle. Tällä hetkellä ajelehdin ilman airoja keskellä epätietoisuuden valtamerta.
Mä teen usein näin, eli skippaan lounasseuran, koska syövät ala-arvoista sontaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Mä teen usein näin, eli skippaan lounasseuran, koska syövät ala-arvoista sontaa.
Eilen tein viimeksi näin. Jos taas luistan, saan hankalan maineen ja pitemmällä tarkasteluvälillä tämä kääntyy minua vastaan. Haluaisin kuitenkin olla mukava ja miellyttävä, jotta minua pyydetään tai edes huolitaan lounasseuraksi, mutta nykymenolla tuo alkaa käydä kovin hankalaksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eilen tein viimeksi näin. Jos taas luistan, saan hankalan maineen ja pitemmällä tarkasteluvälillä tämä kääntyy minua vastaan. Haluaisin kuitenkin olla mukava ja miellyttävä, jotta minua pyydetään tai edes huolitaan lounasseuraksi, mutta nykymenolla tuo alkaa käydä kovin hankalaksi.
Jos tämä on ongelma, niin pyydä itse ensin haluamasi lounasseura valitsemaasi paikkaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylivoimaisesti merkittävin ongelma maailmanlaajuisesti on, että mulla ei ole juhannusdeittimökkisuraa.

Pari viikkoa sitten jonglöörasin täynnä voitonriemua kolmella pallolla. Ajattelin, että jos menee kolmella niin menee neljälläkin! Nyt pallot on lattialla ja homma menee ai-van vituiksi. No, kai siitä viinaa juomalla selviää.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Jos tämä on ongelma, niin pyydä itse ensin haluamasi lounasseura valitsemaasi paikkaan.
Joo...siis eihän tämä oikeasti piukea pullonkaula ole, mutta akuutissa vaiheessaan loivaa vitutusta aiheuttava. Tänään joustin siksi, että sain ruoan kaksi euroa halvemmalla sopimusruokalasta, sen sijaan, että olisin yksin mennyt kalliimpaan ja kannaltani parempaan paikkaan.
Suuri osa ihmisistä tyytyy paskaan ruokaan. On lähes tekemätön paikka yrittää heitä "kouluttaa" laaturuokaan, koska lapsuus, nuoruus ja aikuisikä syöty samaa turvallista shaibaa. Yhtä moni ei halua nuukuudessaan ja ymmärtämättömyydessään sijoittaa sitä isompaa kolikkoa extraa laatulounasateriaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Kerrohan ihan kiinnostuneelle, että mikä on paskaruuan ja hyvän ruuan hintaero. Ja kun vauhtiin pääset mikä on vielä niitten käytännön ero?
En kerro. Sen saa jokainen itse määrittää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:P.S. itse yleensä tuon eväät.
En yllättynyt.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:P.S. itse yleensä tuon eväät.
En yllättynyt.
Siten saan pidettyä laadun hyvänä. Kun teen ruuat itse. :)
Perde kuuntelee laadukasta musiikkia, siis ysärieurodancea.
Perde tykkää laatunaisista, siis whitetrash teineistä.
Perde syö laaturuokaa, siis omia eväitä.
Hyvä laatu, tosiaan, on hyvin venyvä ja suhteellinen käsite.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Muistakaa Kepun kannattaminen. Se tekee kenestä tahansa laatutiedottoman (tymän lisäksi).
Paras päivä ikinä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mikä on tämän hetken suurin ongelma?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sanoisin, että ruuan loppuminen. Kohta on lautanen tyhjä, mutta vielä olis vähän nälkä. Täytyy katsoa, jos olis jotain santsattavaa kaapissa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin