Mamut

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kyllä mua nyt vähän hämmentää että odotatko sä jotain seläntaputuksia siitä että et ole hyväksikäyttänyt sammuneita naisia?
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä en ole myöskään koskaan raiskannut ketään. Olen kyllä tutkinut ja selvittänyt raiskauksia. ...hieno mies!
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 30.11.2015 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ettekö edes armeija-aikoina? Mä kun olin jostain lukevinani, että raiskaustilastot on verrannolliset vastaanottokeskus vs. varuskunta paikkakunnalla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Poliisi voisi lopettaa näiden keskusrähinöiden rauhoittelun. Tehtävä kuuluisi suvakeille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Millaista lie meno Ruåtsissa
Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Paljon hienompi on se käppyrä missä näkyy turvapaikkahakemusten määrä ja raiskausrikokset. Korrelaation on selvä, pl. aika jona tuli paljon ex-jugoslaviasta. En ole tosin tarkistanut onko lukuja manipuloitu.

Kuva
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti: Vaihdetaan kaikki Turkulaiset turvapaikanhakijoihin tyylinen keissi.
Tää on ihan kiinnostava vaihtoehto! Suostuskohan ne Syyriassa tähän diiliin?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

On äärimmäisen kiinnostavaa nähdä mikä on splitti turvapaikansaajien, humanitääristen oleskelulupien, kielteisten ja peruutusten suhde tästä eteenpäin. Syyskuussahan mm. kaikki somput saivat rubiininpunaista mattoa. Toivottavasti uusi linja näkyy myös käytännössä ja mamuviraston pellet saadaan edes jonkinmoiseen kuriin. Minusta on pähkähullua myöntää ainuttakaan oleskelulupaa humanitäärisin perustein.

Toinen asia mikä ihmetyttää on miksi palautuskeskuksia pitää perustaa Helsinkiin. Ainainen tekosyyhän on ollut, että mamuja joista murto-osa tulee ikinä tekemään töitä pitää sijottaa kalliille pks:lle koska muuten ne eivät työllisty edes sitä vertaa. Mielestäni palautettavilla ei pitäisi olla oikeutta vapaaseen liikkumiseen, koska ne ovat paperittomia ja laittomia maahantunkeutujia. Näinollen palautuskeskuksen ympärillä pitäisi olla aita.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

Pysäyttäkää lehtipaino: sieltä ei tulekaan kuin elintasopakolaisia!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Lolita »

elco kirjoitti:Toinen asia mikä ihmetyttää on miksi palautuskeskuksia pitää perustaa Helsinkiin.
Helsinki-Vantaan kentokenttä. Helpottaa ja halventaa poistamisia, lisäksi tarvittaessa Metsälän säilöönottoyksikkö on Helsingissä.

Eiköhän ne palautuskeskukset tule johonkin lentokentän lähelle, eli voivat mennä Vantaallekin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

Tämä nouseva uussuomalainen polvi siis harrastaa vientimyyntiopintojen lisäksi lähinnä huumeita, raiskauksia ja puukotuksia.

Ongelmiin reagoidaan aloittamalla armoitettu rasisminvastainen kampanja; opettamalla teinitytöt pukeutumaan peittävästi, välttämään ihmisjoukkoja (muttei kuitenkaan mamuja koska rasismi) ja olemaan ottamatta katsekontaktia miehiin. Lisäksi aseiden saatavuutta rajoitetaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

Avointen ovien päivät jatkuvat:
http://www.migri.fi/download/64299_EN_t ... 404c01d388

Somput ovat erityisen haluttuja: kaikki saavat joko turvapaikan tai oleskeluluvan, jolleivät ole jättäneet sormenjälkiään dublinmaahan.

Irakilaisista, jotka malttavat odottaa eivätkä peruuta itse pl dublintapaukset yli 80% saa turvapaikan tai oleskeluluvan. Moni irakilainen onneksi peruuttaa hakemuksensa ilmeisesti koska vaino yhtäkkiä loppuukin.

Afganistanilaiset eivät näy tilastoissa, mutta tendenssi on samanlainen kuin sompuilla ja irakilaisilla: 80% pl dublin ja luopujat saa lisenssin.

Albanialaisia kohdellaan kuten kaikkia muitakin pitäisi: kukaan ei pääse sisään!

Mamujen tekemät raiskaukset ja väkivalta tulevat räjähtämään täysin käsistä ja lienee selvää, että jossain vaiheessa jollain leijonakoruhemmolla napsahtaa ja mamuja aletaan offaamaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä alan olla vakuuttunut, että elco on todennäköisesti menettänyt useammankin tyttöystävän karvaranteelle, siksi kovalla pieteetillä hän jaksaa pauhata kiitospaitamaiseen tyyliinsä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Sun täydellinen träkki olla väärässä sai taas jatkoa. Zero points.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sä ilmaiset itseäsi ketjussa siten, että olet kaamean katkera ja peloissasi kuin se peura ajovaloissa. En vaan löydä siihen mitään järjellistä syytä. Sulla on löysät savet puntissa. Jos vertaan itseäni, vaikka jo työni kautta eli tiedän lähestulkoon kaikki vakavammat mamu-hölmöilyt Suomessa akuutisti, niin en mä silti ole ollut missään pahimmassa alhossakaan lähellä luisua tuollaiseen aivopestyyn tilaan, jossa sä täällä pauhaat. Ei voi kuin olla pahoilla, että sä otat asian noin raskaasti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Tänne ollaan kehittämässä nyt kolmatta ja neljättä tyhjää toimittavaa paskasakkivähemmistöä mustalaisten ja somppujen rinnalle. Tästä ei seuraa mitään hyvää mutta paljon pahaa. Ongelmien määrä kerrotaan nykyisestä kymmenellä ensi vuonna tästä vuodesta ja sen jälkeen ainoastaan ehkä kahdella joka vuosi. Jatketaan kunnes on sota täälläkin.

Eipä se tietenkään väkivaltakoneistoa voisi vähempää kiinnostaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:^ Tänne ollaan kehittämässä nyt kolmatta ja neljättä tyhjää toimittavaa paskasakkivähemmistöä mustalaisten ja somppujen rinnalle. Tästä ei seuraa mitään hyvää mutta paljon pahaa. Ongelmien määrä kerrotaan nykyisestä kymmenellä ensi vuonna tästä vuodesta ja sen jälkeen ainoastaan ehkä kahdella joka vuosi. Jatketaan kunnes on sota täälläkin.

Eipä se tietenkään väkivaltakoneistoa voisi vähempää kiinnostaa.
Lisää duunia poliisille ja kun ei ole nettoveronmaksaja, miksi vittuttaisi?
Universaali disclaimer.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sä ilmaiset itseäsi ketjussa siten, että olet kaamean katkera ja peloissasi kuin se peura ajovaloissa. En vaan löydä siihen mitään järjellistä syytä. Sulla on löysät savet puntissa. Jos vertaan itseäni, vaikka jo työni kautta eli tiedän lähestulkoon kaikki vakavammat mamu-hölmöilyt Suomessa akuutisti, niin en mä silti ole ollut missään pahimmassa alhossakaan lähellä luisua tuollaiseen aivopestyyn tilaan, jossa sä täällä pauhaat. Ei voi kuin olla pahoilla, että sä otat asian noin raskaasti.
Samoilla linjoilla mennään :komp:

Edit: Toisaalta mä katselen sitä maastapoistettavien virtaa päivästä päivään joten homma ei näytä ihan kovin toivottomalta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Yritän perdelle vääntää ratakiskosta. Esmes minä olen paaluttanut kantani rakentavassa hengessä jo ketjun alussa. Kantani tuskin asemoituu edes lähelle kumpaakaan ääripäätä. Sitten on tämä elcon ja kumppanien pelonsekainen, avoimen rasistinen pauhanta, jota ei oikein osaa ymmärtää millään rationaalisilla syillä. Elconhan on raketoinut aikuisikänsä sosiaalisesti kuin taloudellisesti -oikea supermenestyjä siis. Mikä johtaa hänenlaisensa kuitenkin tolkun ihmisenä pitämäni miehen vauhkoontumaan näin? Eihän elcolaiset ovat tässä tilanteessa etulinjassa tykinruokana.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
Itseäni lisäksi kiusaa se miten sanoja kääntelemällä on pitkin matkaa haukuttu karjalaiset..
:?:

Viittaatko siihen, että joku sanoi, että Karjalan evakot olivat pakolaisia?

Does not compute
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ihan vilpittömästi olen sitä mieltä, että Karjalan evakoiden jälkeläiset ovat vetäneet herneen nenään ilman syytä. Näkevät loukkauksen siellä missä sitä ei ole.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Ihan vilpittömästi olen sitä mieltä, että Karjalan evakoiden jälkeläiset ovat vetäneet herneen nenään ilman syytä. Näkevät loukkauksen siellä missä sitä ei ole.
Miksi sinulle on tärkeää määritellä se miten joku toinen haluaa itsestään puhuttavan? Varsinkin kun todistusaineisto on vastapuolen (käytän termiä rennon huolettomasti) puolella.

Velvoittaako aateluus vai näyttääkö maailma teslan ratissa siltä ettei mikään sanottu tai tehty kosketa?
:?

En mä yritä haastaa riitaa. Yritän sanoa aivan ystävyydellä, että ei "pakolais"-sanan käytöllä ole tarkoitus loukata. Mulle sopii mainiosti puhua evakoista, mutta tuo toinenkaan termi ei yritä loukata.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
P.S. tiedän, että syntyperästäni on ollut haittaa länsisuomessa.
Tuntuu mulle hyvin vieraalta, että ajattelisin evakoissa olevan jotain moitittavaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21364
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti:Ihan vilpittömästi olen sitä mieltä, että Karjalan evakoiden jälkeläiset ovat vetäneet herneen nenään ilman syytä. Näkevät loukkauksen siellä missä sitä ei ole.
Evakoille on todella tärkeää se, että heidät asutettiin muualla yhteisin ponnistuksin, eivätkä he vain tunkeneet toisten vaivoiksi.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Ihan vilpittömästi olen sitä mieltä, että Karjalan evakoiden jälkeläiset ovat vetäneet herneen nenään ilman syytä. Näkevät loukkauksen siellä missä sitä ei ole.
Evakoille on todella tärkeää se, että heidät asutettiin muualla yhteisin ponnistuksin, eivätkä he vain tunkeneet toisten vaivoiksi.
Niin?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin