Mamut

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

Normi lapsenraiskaus.

Trump sentään yrittää.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21381
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 10.02.2017 9:21 Surullinen tarina;

http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005081879.html

Disclaimer; en sano, että joku teki oikein tai joku teki väärin, tai mitä pitäisi tehdä tai jättää tekemättä. Ainoastaan, että tarina on surullinen.
Vapautta riistävät paskamaat ovat surulllinen juttu. Meidän on vaikea ymmärtää miksi muualla halutaan olla niin paskamaisia, koska me elämme yhdessä vapaimmista maista.

Surullista on myös se, että jutun henkilöt ovat päässeet suomeen saakka. Heidät olisi pitänyt pysäyttää rajalla ja jättää Ruotsalaisten hoidettavaksi. Eikös miellä ole avoimet rajat sen takia, että luotamme muiden hoitavan osuutensa diilistä?

Onnelliseksi tätä tarinaa ei saa sillä, että me käytämme vanhusten, vammaisten, lapsien, vähäosaisten ja kaikkien muiden fyrkat mamujen hyysäämiseen.

Rajat voidaan avata välittömästi kun tulijoille ei ole enää tarjolla penniäkään tulonsiirtoja ja päästään eroon palkkojen yleissitovuudesta, jolloin tulijat pääsevät töihin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

En ymmärrä näiden irakilaisten vastustamien pakkopalautusten problematiikkaa.

Kun laiton maassaoleskelija saadaan täältä pois - siis esim vaikka lähtevään lentokoneeseen niin minusta homma on täysin hoidossa. Ei alkuunkaan pitäisi kiinnostaa ketään täällä klaaraako hemmo esim Bagdadin maahantulomuodollisuudet.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25649
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti: 11.02.2017 8:47 En ymmärrä näiden irakilaisten vastustamien pakkopalautusten problematiikkaa.

Kun laiton maassaoleskelija saadaan täältä pois - siis esim vaikka lähtevään lentokoneeseen niin minusta homma on täysin hoidossa. Ei alkuunkaan pitäisi kiinnostaa ketään täällä klaaraako hemmo esim Bagdadin maahantulomuodollisuudet.
Yllättävää, että ko. uutisen mukaan pakkopalautukset onnistuvat. Oliko se sitten niin, että paperittomien (niiden, joilla ei ole mitään henkilöllisyysdokumentteja) pakkopalautukset eivät onnistu?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25649
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005095540.html

En ole puolesta enkä vastaan vaan pikemminkin päinvastoin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25649
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Trumpin valeuutisointi levinnyt Hesariinkin!

http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005096445.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

Pakkopalautuslennoilla on kolme poliisia saattamassa ja yhdenvertaisuusvaltuutetun tarkastajat tarkastamassa poliisin toimintaa.

Pelleilyn taso on jotain parodiahorisontin tuolla puolen: neekeröivä palautettava mussuttaa ja hiekottaa, ja valittaa tarkastajille poliisien reicismistä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

Ja hyysärissä: mamuslummiin halutaan kovan rahan asukkaita.

Ostaisitko itse asunnon tuolta?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21381
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Ihan kivalta tuo havainnekuvan bistro näyttää?
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 157
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

Suomesta kieltävän vastauksen saaneet matut ovat ilmeisesti palaamassa Ruotsiin, johon Ruotsi tietysti toteaa, että ei ja kiristää rajavalvontaansa. Suomeen toki saa edelleen lampsia Ruotsin kautta, no doubt about it.

Kreikka on huolissaan noin miljoonasta mahdollisesta Libyalaisesta tänä kesänä, Britit toteaa että afgoja voi tulla sen kolme miljoonaa elleivät pysy hoodseilla, ja tänään luin että afrikkalaisia voi tulla sen 20 miljoona parissa vuodessa jos huono tuuri käy.

Thumbs up.
fa-q.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Sota, vankila tai kuolema eivät ole perusteita turvapaikalle.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25649
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Turkki uhkailee pakoilassopimuksen kaatamisella

http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005125897.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kohti rikkaampaa yhteiskuntaa:
Kaikkiaan 14 814 selvitetystä pahoinpitelyrikoksesta tekijä oli ulkomaalaistaustainen noin joka viidennessä tapauksessa. Vuonna 2015 ulkomaalaistaustainen henkilö syyllistyi noin joka seitsemänteen pahoinpitelyrikokseen. Ulkomaalaistaustaisten tekemien pahoinpitelyrikosten määrä on kasvanut 2 173:sta 3 006:een, vaikka näiden rikosten kokonaismäärä on hiukan laskenut.

Pahoinpitelyrikoksissa suurin kasvu on tapahtunut tapauksissa, joissa sekä tekijä että uhri ovat ulkomaalaistaustaisia. Niiden määrä on lähes kaksinkertaistunut 963:sta 1 847:ään.

Seksuaalirikosten kohdalla tilastolukujen muutos on ollut vielä dramaattisempi. Kun vuonna 2015 ulkomaalaistaustaisten tekijöiden osuus kaikista rikoksista oli reilu neljännes, oli se viime vuonna yli 40 prosenttia.

Ulkomaalaistaustaisten tekijöiden nimiin kirjattiin 304 seksuaalirikosta, kun niitä vuotta aiemmin oli 150 eli määrä on yli kaksinkertaistunut. Samassa vertailussa suomalaistaustaisten tekemät seksuaalirikokset ovat hiukan vähentyneet.

Toisin kuin pahoinpitelyissä, ulkomaalaistaustaisten tekemissä seksuaalirikoksissa kasvu on kohdistunut lähes yksinomaan suomalaistaustaisiin uhreihin.

Vuonna 2016 tällaisia seksuaalirikoksia selvitettiin 268 kappaletta, kun edellisvuoden vastaava määrä oli 115. Suomalaistaustaisen uhrin kohdalla epäilty oli ulkomaalaistaustainen 42,1 prosentissa tapauksista. Vuonna 2015 vastaava osuus oli 23,0 prosenttia.

Lähde: Rikos- ja pakkokeinotilasto 2016, tietoon tullut rikollisuus. Tilastokeskus
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kuka tästä on yllättynyt? Minä en.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25649
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^ missä tuo lainaamasi uutinen on?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toiselta palstalta.

Linkki tilastoon: Linkki tilastoon lähteinenn.

Edit: Alkaa tippumaan lehtiinkin
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25649
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

Argumentti että valtaosa raiskauksista on abougrien tekemiä pitää vielä kutinsa! Ensi vuonna varmaan jäädään jo hopeapaikalle, mutta silloin varmaan käytetään typistettyä argumenttia, että kyllä suomalainenkin raiskaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ainahan voimme muuttaa raiskauksen määritelmää. Esim kun vilaisen salilla jonkun misun persettä niin se on tuplaraiskaus koska kaksi kankkua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kylläpäs tänään on kiusallisten faktojen päivä mamuhalaajille:

http://www.hs.fi/talous/art-2000005139833.html

Irakilaisista ja somaleista ei ole integroituman edes 15 vuodessa. Turha puhua mistään kotouttamisesta. "Buraalen mielestä syrjintä on iso asia. ”Monessa työhaastattelussa on kysytty, voitko laittaa housut tai voitko olla ilman huivia. Olen sanonut, etten halua.”"

Voi kuule, kun EU-tuomioistuimenkaan mielestä se ei ole syrjintää.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti: 24.03.2017 13:35 Kylläpäs tänään on kiusallisten faktojen päivä mamuhalaajille
Mamuhalaajista en osaa sanoa, mutta olen kyllä ollut aistivinani, että maailman viimeaikainen meno saa tosiaan aiemmin aika väsymättömiltä vaikuttaneissa järjen puolustajissakin (siis jossain mamuhalaajien ja natsien välimaastossa sijaitsevissa henkilöissä) aikaan jonkinlaista masentunutta tappiomielialaa: http://blogit.image.fi/uuninpankkopoika ... -normaali/
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Niin siis faktaa lyödään tiskiin, että mamut tekevät suhteessa aivan järjettömän määrän sekä perus- että seksuaalista väkivaltaa kantaväestöä kohtaan ja vastaat jollain fantasiakauhisteluilla kuinka polttouunit tekevät tuloaan?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti: 24.03.2017 13:55
So Hard kirjoitti: 24.03.2017 13:35 Kylläpäs tänään on kiusallisten faktojen päivä mamuhalaajille
Mamuhalaajista en osaa sanoa, mutta olen kyllä ollut aistivinani, että maailman viimeaikainen meno saa tosiaan aiemmin aika väsymättömiltä vaikuttaneissa järjen puolustajissakin (siis jossain mamuhalaajien ja natsien välimaastossa sijaitsevissa henkilöissä) aikaan jonkinlaista masentunutta tappiomielialaa: http://blogit.image.fi/uuninpankkopoika ... -normaali/
Timonen on kyllä väsymätön maaninen natsijahtaaja ja vannoutunut mamuhalaaja. Kaukana mistään neutraalisti järjen äänestä.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin