Mamut

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En nyt yhtään ihmettele miksi nuoriso aseistautuu.
Varoitus ja etsintäkuulutus (vihjepalkkio):
Tyttäreni (18v) yritettiin kaapata väkisin autoon tänään su 30.5 n.klo 17:30, lenkkeillessään Vuosaaren sataman lähistöllä Ruusuniementiellä. Tekijät tulivat takaapäin ja tyttäreni huomasi tilanteen (kuulokkeet päässä) vasta kun häneen käytiin käsiksi ja lähdettiin retuuttamaan kohti autoa. Tytär sai taisteltuaan tovin revittyä itsensä irti ja lähti juoksemaan kohti metsää ja soitti häkeen. Tekijät poistuivat autolla kohti Vuosaaren golf-kenttää. Tekijöitä oli oletettavasti 3, joista 2 istui autossa etupenkillä ja yksi kävi käsiksi auton ulkopuolella. Auto oli musta, kooltaan hieman pienempi kuin Audi A4, merkistä ei varmuutta. Auton takakonttiin oli liimattuna vasemmalla puolella suurehko, valkoinen neliskanttinen tarra jossa tekstiä. Tekijät arabitaustaisen näköisiä, kansallisuudesta vain arvauksia, mustatukkaisia ja iältään arviolta 25-30v. Kuskilla oli päässään musta lippis ja tumma farkkutakki. Päällekäyneen kaverin tuntomerkit: todella lyhyeksi leikatut mustat hiukset, erittäin paksut/voimakkaat kulmakarvat, ei partaa tai viiksiä, mustat Adidaksen kolmen raidan verkkarit ja huppari.
Poliisi kävi paikalla ja asiaa tutkitaan. Koska luonnollisesti olemme järkyttyneitä tapauksesta ja siitä, että nuoret naiset eivät näemmä voi turvallisesti kulkea alueella rauhassa, teen kaikkeni edistääkseni näiden tyyppien kiinni saamista. Tapauksesta jotain tietävät tai sen nähneet: Tekijöiden tai auton VARMAAN TUNNISTUKSEEN johtavasta luotettavasta vihjeestä (nimiä, auton rekisteritunnus tms) lupaan reilun vihjepalkkion! Kaikki vihjeet yv ja ne välitetään poliisille tutkinnan edistämiseksi. Vihjepalkkion ehtona sen luotettavuuden varmistamiseksi on, että se johtaa tekijöiden tunnistamiseen ja olet valmis esiintymään omalla nimelläsi, sekä asioimaan asian tiimoilta myös poliisin kanssa tarvittaessa.
Ps. Postauksen tarkoituksena ei ole lietsoa vihaa mitään kansanryhmää vastaan, vaan tunnistaa tekijät ja saattaa heidät vastuuseen ja virkavallan tietoon. Pidetään keskustelu siis asiallisena pliis!!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taidan harkita uudestaan Turun reissua.

Turun keskustan ravintolassa jopa 30 hengen joukkotappelu

Toisaalta tuskin kävisin samoissa mestoissa kuin tämä jengi muutenkaan.

En nyt oikein kirjoita tuota järjestyksenvalvonnan puuttellisuutta. Varmaan ollut ihan riittävä siltä pohjalta, että asiakkaat olisi valkonaamoja jolloin käsirysyt on max. yhden käden sormilla laskettavan määrän keskinäisiä.

Nyt kun nämä uussuomalaisjengit pyörii paikoissa niin tarve olisi ihan järjetön.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hyvää kansainvälistä pöhinää taas ollut. Abiristeilyä, ö-divarin potkupalloa, lukiotapahtumaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 04.11.2021 14:20 Kukas tähän on syyllinen?

Suomessa on pian kouluja, joissa ei puhuta suomea
Ei, vaan mikä tähän olisi ratkaisu?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 04.11.2021 14:48
Bluntly kirjoitti: 04.11.2021 14:20 Kukas tähän on syyllinen?

Suomessa on pian kouluja, joissa ei puhuta suomea
Ei, vaan mikä tähän olisi ratkaisu?
Suomen opiskelu.

Pohjois-Koreassa tietty määrättäisiin lapset keskuskomitean määrittämiin kouluihin syömään heinäsirkkoja.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 04.11.2021 14:48
Bluntly kirjoitti: 04.11.2021 14:20 Kukas tähän on syyllinen?

Suomessa on pian kouluja, joissa ei puhuta suomea
Ei, vaan mikä tähän olisi ratkaisu?
Suomalaisten pitää hankkia enemmän lapsia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.11.2021 15:06 Suomalaisten pitää hankkia enemmän lapsia.
Ei tuo kyllä ratkaise white flightia, vaikka muuten tuon suorittaminen ja harjoittelu on suotavaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei hätää. Puna-Marin & vasurit vetää seinästä lisää rahaa, jolla voidaan palkata opettajia näihin erityiskouluihin. Tosin ainoat, joita saadaan, ei puhu sen paremmin Suomea kuin oppilaansa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.11.2021 15:06
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 04.11.2021 14:48
Bluntly kirjoitti: 04.11.2021 14:20 Kukas tähän on syyllinen?

Suomessa on pian kouluja, joissa ei puhuta suomea
Ei, vaan mikä tähän olisi ratkaisu?
Suomalaisten pitää hankkia enemmän lapsia.
Sähän kuulostat jo Rinteeltä synnytystalkoineen. Sinisen pikkutakkisi alta pilkottaa Che Guevara t-paita!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkaa Hellsingin paremmatkin paikat saada osansa tästä ihanuudesta.


Aseistautunut joukko riehui Helsingin Puna­vuoressa
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen ollut menossa tutustumaan Ko0ntulan yöelämään mutta Voi olla liian rankkaa? Mielenkiintoisia nimiä tässä jutussa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sehän meni taas putkeen Helsinki cupissa. Ihanuutta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 15.07.2023 13:35 Sehän meni taas putkeen Helsinki cupissa. Ihanuutta.
Äkkiä älylaitteet pois Riikalta!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Onneksi oma koulutieni tapahtui enimmäkseen 80-luvulla. Olisi varmaan vitun hirveää olla hiekkaneekeriapinoiden luokkakaveri.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ilmeisesti kuitenkin on niin, että alaikäisten kasvanut rikollisuus ei ole mitenkään maahanmuuttajataustaisiin rajoittunut ilmiö, vaan pikemminkin laajempi ongelma? Toki maahanmuuttajataustaisia on suhteessa enemmän, mutta silti tämä antaisi ymmärtää, että kyse on laajemmista sosiaalisista ongelmista kuin maahanmuutosta sinänsä. Jos näin, niin natsivahinkohallituksen linja rajoittaa maahanmuuttoa, mutta kurjistaa entisestään vaikeassa asemassa olevia perheitä leikkaamalla tuesta, ei ole oikein järkevä linja. Saattaa tyydyttää rasistien ja ksenofobien sadistisia mielihaluja, mutta ei ehkä silti palvele ääneen lausuttua tarkoitustaan.

"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Tässäpä hyvää tutkittavaa jollekin akatemian rahoittamalle jepelle!

Oma, vielä testaamaton, teoriani on, että mamujen tuoma levottomuus ja väkivalta ovat ruokkineet myös kantaväestön nuorten väkivaltaa. Kun mamu-roadman saa rellestää miten haluaa, niin aika äkkiä sitä huomaa, ettei mistään seuraa mitään itsellekään.

Jos vaikeassa asemassa oleminen aiheuttaa väkivaltaa, niin kai meillä on tutkittu suomalaisten sotalasten Ruotsissa harjoittamaa väkivaltaa. Kai sitä oli ihan vitusti? Minä ainakin pahoinpitelisin jonkun, jos joutuisin Dubaihin pakolaiseksi ja annettaisiin vain kullattu lambo ja kattohuoneisto.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Aina on selitys sille miksi yliedustettuja. Koskaan syy ei ole itse porukassa. :roll:
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin