Poliisien S🤣me avautumiset

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Poliisien S🤣me avautumiset

Viesti Kirjoittaja Niba »

Peukku Pystyssä, pitäisikö rajoittaa tai rangaista lisää?
(Ensin tuli mieleen että "peukku pystyssä" olisi joku eufemismi, mutta ei sentään)
Suuri tiedoonvälitys antoi luettavaksemme tälläista, mpitäisikö Poliisien essintyä SOMEssa omine mielipiteineen?
Minusta ei tietenkään joten jos en allekitjoita niin myötäilen esitettyjä mielipiteitä.
Ilmiantoknavat esitetään ratkaisuksi sekä julkisella että yksityispuolella,
Siitä tulee kyllä vanhat kunnon Stasit ja muut ilmisten vakoilutsydeemit. jotka on todettu Nono-hommiksi.
Viimeksi muokannut Niba, 25.01.2021 13:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Poliisien S🤣me avautumiset

Viesti Kirjoittaja exsu »

Some on aika laaja käsite. Mun mielestä poliisi voi avautua somessa, jos tilannetaju pitää. Jos "avautuminen" menee laittomuuksien puolelle, niin on hyvä varautua seurauksiin. Luulen, että aika monet ammattilaiset joutuvat miettimään somekäyttäytymistään myös työnsä kautta, ja se on hyvä asia. Toki ne, jotka haluaa silti olla avoimen rasistisia luo niitä huutelutilejä erikseen, kuten täältäkin osa kertoo tehneensä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Poliisien S🤣me avautumiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 25.01.2021 11:14 Toki ne, jotka haluaa silti olla avoimen rasistisia luo niitä huutelutilejä erikseen, kuten täältäkin osa kertoo tehneensä.
”Täällä” viittaa kitinään?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Poliisien S🤣me avautumiset

Viesti Kirjoittaja Niba »

James Potkukelkka kirjoitti: 25.01.2021 12:10
exsu kirjoitti: 25.01.2021 11:14 Toki ne, jotka haluaa silti olla avoimen rasistisia luo niitä huutelutilejä erikseen, kuten täältäkin osa kertoo tehneensä.
”Täällä” viittaa kitinään?
Ei kannata hypätä luotien tielle, vaikka niitä virka-aseesta olisikaan ammuttu?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Poliisien S🤣me avautumiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Äänestän vaihtoehtoa "nibah".
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Poliisien S🤣me avautumiset

Viesti Kirjoittaja exsu »

James Potkukelkka kirjoitti: 25.01.2021 12:10
exsu kirjoitti: 25.01.2021 11:14 Toki ne, jotka haluaa silti olla avoimen rasistisia luo niitä huutelutilejä erikseen, kuten täältäkin osa kertoo tehneensä.
”Täällä” viittaa kitinään?

Joo viittaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Poliisien S🤣me avautumiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 26.01.2021 13:13
James Potkukelkka kirjoitti: 25.01.2021 12:10
exsu kirjoitti: 25.01.2021 11:14 Toki ne, jotka haluaa silti olla avoimen rasistisia luo niitä huutelutilejä erikseen, kuten täältäkin osa kertoo tehneensä.
”Täällä” viittaa kitinään?

Joo viittaa.
:think:

Koska tietysti oletan kaiken liittyvän muhun, mietin, viittaako tämä muhun. Mulla on kyllä twitterissä anomuumi tili myös, sillä heittelen kommentteja, joita en kehtaa omalla naamalla ja kuvalla esittää. Mutta eivät ne kommentit mielestäni basisti-vitsejä ole. Lähinnä sellaista infantiiliä hihi kulmunin tissit -tyylisiä. Ja joitain semi-ilkeitä heittoja vassareille ja AY-mafialle.

Kun toinen tili on omalla naamalla ja kuvalla, joutuu siinä sordiinoa käyttämään.

Ps. Kenenkään ulkonäköä en ole haukkunut muuminakaan. Ainoastaan mielipiteitä.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 26.01.2021 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Poliisien S🤣me avautumiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.01.2021 13:16 Mulla on kyllä twitterissä anomuumi tili myös, sillä heittelen kommentteja, joita en kehtaa omalla naamalla ja kuvalla esittää.
Kun kerran otit puheeksi, käytän paikan hyväksi ja pyydän, ettet enää vonkaisi minua ja lähettelisi kikkelikuviasi minulle. Rajansa kaikella.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Poliisien S🤣me avautumiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 26.01.2021 13:24
James Potkukelkka kirjoitti: 26.01.2021 13:16 Mulla on kyllä twitterissä anomuumi tili myös, sillä heittelen kommentteja, joita en kehtaa omalla naamalla ja kuvalla esittää.
Kun kerran otit puheeksi, käytän paikan hyväksi ja pyydän, ettet enää vonkaisi minua ja lähettelisi kikkelikuviasi minulle. Rajansa kaikella.
Kyllä sitä nyt ollaan siweellisiä, viime viikonloppuna oli aivan eri meninki!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Poliisien S🤣me avautumiset

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kiusallisesti en osaa linkata, mutta viittasin elcon viesteihin mm. tässä ketjussa: viewtopic.php?p=750665#top
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Poliisien S🤣me avautumiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti: 26.01.2021 15:05 Kiusallisesti en osaa linkata, mutta viittasin elcon viesteihin mm. tässä ketjussa: viewtopic.php?p=750665#top
Vasemmassa yläkulmassa otsikon alla ennen kirjoittaja sanaa on tuollainen kuvake, josta hiiren oikealla näppäimellä pääsee valitsemaan kopioi linkin osoite, jonka voi sitten kopioida tänne tällä tavalla: viewtopic.php?p=750647#p750647
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Poliisien S🤣me avautumiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.01.2021 13:32 Kyllä sitä nyt ollaan siweellisiä, viime viikonloppuna oli aivan eri meninki.
Sotket mut urppiksen huutelunikkiin. Se vokotteli muakin taas viikonlopuna.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Poliisien S🤣me avautumiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 26.01.2021 15:17
James Potkukelkka kirjoitti: 26.01.2021 13:32 Kyllä sitä nyt ollaan siweellisiä, viime viikonloppuna oli aivan eri meninki.
Sotket mut urppiksen huutelunikkiin. Se vokotteli muakin taas viikonlopuna.
Ei teitä erota kokovartalon ja kasvot peittävässä kumipuvussa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Poliisien S🤣me avautumiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 26.01.2021 15:05 Kiusallisesti en osaa linkata, mutta viittasin elcon viesteihin mm. tässä ketjussa: viewtopic.php?p=750665#top
:sir:

Jos on vähänkään paranoidi (kuten minäkin olen), niin kyllä joskus pelottaa, mitä omallakin nimellä ja naamalla tullut sanottua. Vaikka en siis mitään kovinkaan radikaalia, mutta juurikin olen ay-väkeä, vasemmistoa ja SJW:tä joskus korventanut.

Kun somessa saattaa ajojahti lähteä käyntiin. Sen takia olen pyrkinyt siirtämään tiukemmat mielipiteet anomuumille tilille.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Poliisien S🤣me avautumiset

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vagabondo kirjoitti: 26.01.2021 15:16
exsu kirjoitti: 26.01.2021 15:05 Kiusallisesti en osaa linkata, mutta viittasin elcon viesteihin mm. tässä ketjussa: viewtopic.php?p=750665#top
Vasemmassa yläkulmassa otsikon alla ennen kirjoittaja sanaa on tuollainen kuvake, josta hiiren oikealla näppäimellä pääsee valitsemaan kopioi linkin osoite, jonka voi sitten kopioida tänne tällä tavalla: viewtopic.php?p=750647#p750647
Kiitos!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Poliisien S🤣me avautumiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.01.2021 15:32 Jos on vähänkään paranoidi (kuten minäkin olen), niin kyllä joskus pelottaa, mitä omallakin nimellä ja naamalla tullut sanottua. Vaikka en siis mitään kovinkaan radikaalia, mutta juurikin olen ay-väkeä, vasemmistoa ja SJW:tä joskus korventanut.
Ei tarvitse olla paranoidi. SJW jengi ja persut ovat valmiita hyökkäämään epämiellyttäviä mielipiteitä kohtaan esim työnantajan tai päämiehen kautta. AY-väellä ja perusvassareilla tuntuu olevan enemmän kykyä ottaa vastaan kritiikkiä.

Pidän ihan realistisena, että joku ottaa yhteyttä lääkäriasemaan ja tilittää, että "Miksi teillä on töissä tälläinen Pahis!?"
Vastaa Viestiin