Sain Uusliberalistisen Ilmestyksen!

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sain Uusliberalistisen Ilmestyksen!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gattaca kirjoitti:Tässäkään ketjussa en jaksa enää inttää.
Toisin sanoen et tainnut keksiä kysymyksiini sellaisia vastauksia, joiden kanssa olisit voinut elää aiempia kantojasi muuttamatta (vaikka ne kannat olivatkin puhdasta "parodiaa"!).
Sen vielä tarkennan, että kun minua toisessa ketjussa syytettiin "kiihkomielisyydestä" ... minähän olen tässä vain PARODIOINUT juuri niitä Kityläisten asenteita, jota täällä on näkynyt .. ja joista eräiden mielipiteet tässä ketjussa ovat hyvä vahvistus. Ja olen esittänyt vastakkaisia pointteja "uskolleen".
Olet esittänyt pointteja, jotka on järjestäen kumottu. Keskustelu etenee kun vastaat vastapointteihin asiallisesti.
SnapaHead

Re: Sain Uusliberalistisen Ilmestyksen!

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

EveryWoman kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Tässäkään ketjussa en jaksa enää inttää.
Toisin sanoen et tainnut keksiä kysymyksiini sellaisia vastauksia, joiden kanssa olisit voinut elää aiempia kantojasi muuttamatta

Eikun et huomannut sita ylempaa kohtaa sita "ettei tyhmien kanssa kannata".

Kun yrittaa mieltaa sita kaveria, joka on suostunut kullinsa sinuun tøkkaamaan tulee olo kuin mika tahansa olisi mahdollista. Tuo lienee ainoa positiivinen jonka sinusta voi saada ulos.
Vastaa Viestiin