Vaikuttaako sukupuoli astrologiaan suhtautumiseen

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Suhtautumisesi astrologiaan?

Olen nainen, uskon astrologiaan
5
13%
Olen nainen, en usko astrologiaan
10
26%
Olen mies, uskon astrologiaan
1
3%
Olen mies, en usko astrologiaan
23
59%
 
Ääniä yhteensä: 39

eps

Vaikuttaako sukupuoli astrologiaan suhtautumiseen

Viesti Kirjoittaja eps »

Astrologia jakaa vahvasti mielipiteitä, mutta ainakin päällisin puolin näyttää siltä, että kannattajat ovat enimmäkseen naisia, kun taas vastustajissa on sekä miehiä että naisia. Onkohan toisiaan näin? Ehkä tämä gallup selvittää asian - tai sitten ei.

e.
slam

Re: Vaikuttaako sukupuoli astrologiaan suhtautumiseen

Viesti Kirjoittaja slam »

En halua tietää sellaisesta asiasta mitään ja kun en tiedä ei tarvitse uskoakkaan... En jaksa alkaa miettiin vaikuttavatko tähdet minuun. Sehän on peräti "sairasta" pohdintaa, että olettaa todella kaukaisten isojen asioiden vaikuttavan suoraan elämäänsä.

Aineet ja liikkeet vakuttavat toisiinsa, mutta tarinat on yleensä sitä "paskaa".
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vaikuttaako sukupuoli astrologiaan suhtautumiseen

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hinkkaan talismaaniani, koska uskon vain omien ja muitten tekojen vaikuttavan itseeni, en tähtien, ehkä planeettojen kuten Maan ja sitten sen seuralaisen Kuun, muut avaruuden kappaleet ovat liian kaukana vaikuttaaksen elinaikanani mihinkään, ellei sitten paha asteroidi tule ja tyhjennä pajatsoa, jonka jälkeen voimmekin laulaa kaikki aarian.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin