Avioerot periytyvät

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Avioerot periytyvät

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mun ympärillä kaikki on eronneet. Itsellä isää ees koskaan kotona ollukkaan.. tai siis olin niin pieni, että en voi sellaista muistaa. Kyllä mä silti voisin tätänykyä kuvitella olevani itse saman miehen kanssa hautaan asti (eihän tuohon enää kyllä kovin pitkä aika oliskaan.. hyvä se on nyt sanoo :)) En tiiä sitten miten käytännössä.. Tähänastisella otannalla hieman heikolta näyttää, mutta mähän olenkin ollut vielä niin myöhäispuberteettinen raakile, nyt olen muuttunut ja kypsä nuori nainen. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
slam

Re: Avioerot periytyvät

Viesti Kirjoittaja slam »

Mie, isä ja toinen veli ollaan sellaisia, että ei lähdetä minnekkään. :lol: Nainen lähtee ensin xD. Muuallakin suvussa avioero on todella harvinainen. :roll: Yksi pari vissiin vain tulee mieleen, jotka on avioliittoon menneet ja eronneet...

En ehkä sovi nykyaikaiseen baarikulttuuriin, :roll: kun naiset ei halua kiimaantua yhteen mieheen, vaan painelevat kukasta kukkaan.
Noriyumi

Re: Avioerot periytyvät

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Impi kirjoitti: Jos vanhemmat polttaa, kersa todennäköisesti polttaa. Sama dokauksen kanssa. Jos vanhemmat on pitkälle koulutettuja, lapsi todennäköisimmin seuraa perässä. (Isän koulutuspohja on tutkimusten mukaan merkittävämpi.) Uskisten kersoista tulee uskonnollisesti kantaa ottavia, puolesta tai vastaan. Liikunnallisten vanhempien lapset liikkuvat. Jne jne jne.
Tottapa tuo. Todennäköisyys noiden asioiden periytymiselle on aika suuri.
Impi kirjoitti: Ihan junttia ajatella, että me oltais jotain yksilöitä.
Höpsis :) Tiedän ihmisiä jotka ovat murtaneet jatkuvuuden/periytyvyyden. Gigolomiehen ja yh-äidin ainoa lapsi, ja poika, tahtoi vakavan suhteen ja paljon lapsia. Ei kunnioittanut yhtään isänsä naistenmiehen mainetta.

Yks kaveri taasen kertoi että sen äidin äiti oli väkivaltainen mutta kaverini äiti ei, vaan rakastava ihminen. Ihminen voi valinnoillaan murtaa pahat periytyvyydet, mutta eipä kukaan ole sanonut että se helppoa on. Palkitsevaa se kyllä voi olla.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Avioerot periytyvät

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Impi kirjoitti:
Jos vanhemmat polttaa, kersa todennäköisesti polttaa. Sama dokauksen kanssa.
paitsi jos juo käsittämättömiä määriä/alkoholismi, jolloin lapsi ei välttämättä juo laisinkaan. mutta joo, yleensä pysytään samassa tai viedään toiseen ääripäähän.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Avioerot periytyvät

Viesti Kirjoittaja Niba »

par-sky kirjoitti:
Impi kirjoitti:
Jos vanhemmat polttaa, kersa todennäköisesti polttaa. Sama dokauksen kanssa.
paitsi jos juo käsittämättömiä määriä/alkoholismi, jolloin lapsi ei välttämättä juo laisinkaan. mutta joo, yleensä pysytään samassa tai viedään toiseen ääripäähän.
Lapsen odotusaikana tietyssä vaiheessa vedetty alkoholi voi toimia katalyyttinä, enkä nyt sinua bar yritä millääntavalla mitään..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin