Kumpi olet?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
killkill

Re: Kumpi olet?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Herra Manala kirjoitti:Korjaa jos olen väärässä, mutta sinä olit se, joka asian otti esille.
Mainitsin sen mielestäni relevantissa asiayhteydessä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kumpi olet?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ihan hyvä tyyppi, neljä natsaa. Pää vaan on välissä.

:D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kumpi olet?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Joopa.
Viimeksi muokannut Keikaus, 26.04.2006 23:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
safi

Re: Kumpi olet?

Viesti Kirjoittaja safi »

Keikaus kirjoitti: Silti olen sita mielta, etta on huolestuttavaa ja erittain arveluttavaa, etta lehdet saavat julkaista ihmisen nimimerkin sivuillaan. Enta jos mina rupeaisin vaikka seurustelemaan Paavo Lipposen (turha toivo, liian pitka ja viela naimisissa) kanssa? Saisiko joku iltapaivalehti julkaista nimimerkkini ja kertoa, etta aika hurjia juttuja silla tytolla oli ennen kuin Paven tapasi?
No, jos sinusta tulisi julkkis syystä tai toisesta. Voit olla 100% varma, että joku ns. ystäväsi myy tietonsa karvoituksestasi ja irstailusta papparaisten kanssa juorulehdille, ennenkuin ehdit edes kissaa sanoa.

Vakavasti ottaen olen vasta tämän tapahtuman jälkeen tajunnut, että on parempi kuin hyvä juttu, etten ole antanut lupaa itseni kuvaamiseen miiteissä. Tosin Angita hölösuu kuvasi pikkujouluissa pöydässämme, vaikka sen kielsin ja minusta on olemassa yksi kuva, josta minut on mahdollista tunnistaa. Jatkossa tulen ottamaan vielä tiukemman linjan kuvaamiseni suhteen ja heitän sen kameran, vaikka seinään, jos ei muuten mene jakeluun ja tämä tarina on ihan helvetin tosi.

Yritin muistella kenen galleriassa olin nähnyt tuon kesselistä otetun kuvan, joka nyt koristi myös IS:n etusivua. Harmikseni en kyennyt muistamaan...
ninnithequeen

Re: Kumpi olet?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti: Yritin muistella kenen galleriassa olin nähnyt tuon kesselistä otetun kuvan, joka nyt koristi myös IS:n etusivua. Harmikseni en kyennyt muistamaan...
Kesselin ihan omassa galleriassa Cityssä oli.
safi

Re: Kumpi olet?

Viesti Kirjoittaja safi »

ninnithequeen kirjoitti: Kesselin ihan omassa galleriassa Cityssä oli.
No tulipahan tämäkin mieltäni vaivannut asia sitten selvitettyä.
ninnithequeen

Re: Kumpi olet?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kesselin ihan omassa galleriassa Cityssä oli.
No tulipahan tämäkin mieltäni vaivannut asia sitten selvitettyä.
Itse asiassa kaikki kuvat jotka lehdissä on ollut, on sen omasta galleriasta, vaikka City aika pirun äkkiä saikin otettua ne kuvat pois...Nopeita ovat, perkeleet.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Kumpi olet?

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

En oo tavannu koko ihmistä,ehkä joskus cityaikoihin se on jotain kommentoinut viestejä tai niin edelleen.Toisaalta ainahan kiinnostaa jos samassa laumassa on joku ns mustalammas.

Onhan se nyt selvää,että porukkaan mahtuu mitä ihmeellisempiä kenkien kuluttajia.Minkäs sille mahtaa jos joku on listinyt porukkaa,ei se siitä taistelemalla mihinkään muutu.Paska juttu on tapahtunut ja meidän vaan täytyy se hyväksyä.Ei tapahtunutta voi peruuttaa.

Toivottavasti tää kyseinen henkilö lähtee miettiin pitemmäks aikaa tekosiaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kumpi olet?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Juupa joo.
Viimeksi muokannut Keikaus, 26.04.2006 23:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kumpi olet?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Keikaus kirjoitti:
safi kirjoitti: No, jos sinusta tulisi julkkis syystä tai toisesta. Voit olla 100% varma, että joku ns. ystäväsi myy tietonsa karvoituksestasi ja irstailusta papparaisten kanssa juorulehdille, ennenkuin ehdit edes kissaa sanoa.
Niin kai se on. Taas kaksi syyta lisaa olla haluamatta julkkikseksi.
On ollu varmaan vaikeeta kun oot niitten tyrkkyjen seurassa kulkenut ja niitä tunnet. Mäkin rupeisin epäilemään itteeni julkkikseksi tai kalkkikseksi tai pelkäksi alkkikseksi! Jos oisin Nykäisen kaveri. Saanksä mä sheivata sun sääret ku oot nii tai jos sulle tuli nyt huono mieli?

Kesselikin tuli vaan varomattomaksi kun oli onnistunut hiljentää nii monta homoa jo valmiiksi et Raija Pellikin alkoi karvasia kämmeniään taputtaa!
Hus, hus! Ei saa tappaa ketään, ei ainakaan homoja! Kun ne on niin tuntevii ja suurii ihmisii.
Psykologisesti voisi tokaista, ettei Kesseli ollut sinut oman homoutensa kanssa ja sen takia joutui tappamaan niitä, sen toisella olkapäällä kasvavan kaverin käskystä.
En kyllä ymmärrä millä tavalla tuo ratkaisu kevensi omaatuntoaan?

Ja Rontille vois sanoa et tuu jo pois sieltä apinahäkistä ihmisten pariin, ei se ovi oo oikeesti lukossa! Voit tavata ihmisiä enemmän tällä puolella kaltereita?
Pyyhin Netikettiin..
Zeb

Re: Kumpi olet?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

rontti26 kirjoitti:...Minkäs sille mahtaa jos joku on listinyt porukkaa,ei se siitä taistelemalla mihinkään muutu. Toivottavasti tää kyseinen henkilö lähtee miettiin pitemmäks aikaa tekosiaan...
Maa kutsuu Ronttia ja ilmoittaa, että hieman huonommalla säkällä olisit voinut itse tappaa enemmän ihmisiä taannoisissa seikkailuissasi alkoholin ja autoilun maailmassa. Asiat ovat joskus yllättävän suhteellisia.

Valitan, etten malttanut olla tölväisemättä, mutta vituttaa ihan vitusti ihmiset, jotka luulevat, että vastuuttomuudella tappamista voi kutsua vahingoksi. Sulla on vaan käynyt tuuri ja hyvä niin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kumpi olet?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Zeb kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:...Minkäs sille mahtaa jos joku on listinyt porukkaa,ei se siitä taistelemalla mihinkään muutu. Toivottavasti tää kyseinen henkilö lähtee miettiin pitemmäks aikaa tekosiaan...
Maa kutsuu Ronttia ja ilmoittaa, että hieman huonommalla säkällä olisit voinut itse tappaa enemmän ihmisiä taannoisissa seikkailuissasi alkoholin ja autoilun maailmassa. Asiat ovat joskus yllättävän suhteellisia.

Valitan, etten malttanut olla tölväisemättä, mutta vituttaa ihan vitusti ihmiset, jotka luulevat, että vastuuttomuudella tappamista voi kutsua vahingoksi. Sulla on vaan käynyt tuuri ja hyvä niin.
Joo , lannattaa tappaa tarkotuksella eikä vahingossa, se on niin paljon parempi. Keeseli oli ihan mukava kaveri, ainoo vika et pisti homoja rahan tai mielenterveyden takia hiljasiksi. Ja jos oikeen humalassa ajaa, Rontin kannattaa etsiä mieluummin riittävän tukeva puu tai leveä kallioleikkaus osumakohdaksi.

Zebi ei ollenkaan pyytele anteeksi, just tota vartenhan täällä ollaan, ei se tajuu kuitenkaan.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Kumpi olet?

Viesti Kirjoittaja cardic »

ninnithequeen kirjoitti: Itse asiassa kaikki kuvat jotka lehdissä on ollut, on sen omasta galleriasta, vaikka City aika pirun äkkiä saikin otettua ne kuvat pois...Nopeita ovat, perkeleet.
muistaakseni citylla on oikeus kuviin joita gallerioissa on, joten eiko ole laitonta ottaa kuva sielta ja laittaa toiseen lehteen?
tulipa vaan mieleen....
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kumpi olet?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä olen sitä mieltä että innocent until proven guilty, sitä ennen en uskalla tuomita.
The great club outshines the individual, always and forever.
Noriyumi

Re: Kumpi olet?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elppis kirjoitti:Mä olen sitä mieltä että innocent until proven guilty, sitä ennen en uskalla tuomita.
Eikös se ollut jo tunnustanut 90-luvun murhat? Näin muistelisin...
Vastaa Viestiin