Tiedotusvälineiden ja poliisin kiinnostus?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Häiritseekö?

Ei häiritse.
7
17%
Olen jopa iloinen vähäisten hengentuotosteni julkisuusdesta.
6
14%
Häiritsee
4
10%
En haluaisi että tyylikkätä kirjoituksiani jaellaan julkisesti.
4
10%
EVVK
5
12%
Oikea kappale voitti euroviisut.
16
38%
 
Ääniä yhteensä: 42

Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiedotusvälineiden ja poliisin kiinnostus?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pehmis kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä tykkään susta. Mä antaisin sun antaa sun karvojen rehottaa ja kehuisin niitä.
Toi oli niin kauniisti sanottu, että tiedotusvälineetkin varmasti kiinnostuu. Mun kaikki 18 karvaa on kesälomalla, mut kerron niille että saavat vapaasti rehottaa kunhan palaavat taas töihin.
Haluan kuitenkin korostaa, että minulle saa edelleen lähettää yksityisviestejä muutkin kuin em. 18 karvan suuromistaja.

Ooh, kai sun rakkaushistoriaasi nyt kuuluu joku mamma, joka on painanut päänsä sun karvaiselle rinnallesi ja huokaillut miehekkyyttäsi? Jos ei, jätä se karvakammoinen sika!

Asiasta viidenteen. Useimmat miehet, joista viehätyn, ovat vähäkarvaisia, mutta silti mun mielestä karvat ovat seksyjä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiedotusvälineiden ja poliisin kiinnostus?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mieleeni tuli aasinsillan kautta ranskaa puhuva mies, johon tutustuin K-junassa talvella. Sellainen pieni ja ruskea. Puhui se suomeakin, paremmin kuin minä ranskaa. Antoi mulle karkin ja pyysi kahville tai syömään joskus, mutta en lähtenyt. Nyt me törmäillään satunnaisesti junassa ja pieni ruskea mies pyytää mua aina kahville. Mietin miten saisin lahjoitettua pienen ruskean miehen niskoiltani Keikulle, joka ymmärtää ja arvostaa enemmän tuota rotua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiedotusvälineiden ja poliisin kiinnostus?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Mieleeni tuli aasinsillan kautta ranskaa puhuva mies, johon tutustuin K-junassa talvella. Sellainen pieni ja ruskea. Puhui se suomeakin, paremmin kuin minä ranskaa. Antoi mulle karkin ja pyysi kahville tai syömään joskus, mutta en lähtenyt. Nyt me törmäillään satunnaisesti junassa ja pieni ruskea mies pyytää mua aina kahville. Mietin miten saisin lahjoitettua pienen ruskean miehen niskoiltani Keikulle, joka ymmärtää ja arvostaa enemmän tuota rotua.
Oliko tämä ranskalainen outo? Siteerasiko hän Voltairea? Oliko kovinkin huumorintajuton ja sarkasmia tajuamaton? Oliko baskeri päässä ja patonki vinossa?
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Tiedotusvälineiden ja poliisin kiinnostus?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Keikaus kirjoitti:Oliko tämä ranskalainen outo? Siteerasiko hän Voltairea? Oliko kovinkin huumorintajuton ja sarkasmia tajuamaton? Oliko baskeri päässä ja patonki vinossa?
Been there - done that? :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiedotusvälineiden ja poliisin kiinnostus?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Oliko tämä ranskalainen outo? Siteerasiko hän Voltairea? Oliko kovinkin huumorintajuton ja sarkasmia tajuamaton? Oliko baskeri päässä ja patonki vinossa?
Been there - done that? :)
Varmaan viittasit intiimeihin yhteyksiin, koska muista nyt on niin tylsää puhua, joten kerron, että yhden kanssa olen suhahdellut. Hän oli vain vähän outo, ei muuta. Nuo muut piirteet olen onkinut ihan muista ranskiksista ja vähän kuvitellutkin. Näin edistän omalta osaltani kansojen välistä yhteisymmärrystä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiedotusvälineiden ja poliisin kiinnostus?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:Oliko tämä ranskalainen outo? Siteerasiko hän Voltairea? Oliko kovinkin huumorintajuton ja sarkasmia tajuamaton? Oliko baskeri päässä ja patonki vinossa?
Ei ollut outo, ei siteerannut mitään, vaikutti hauskalta ja huumorintajuiselta. On vähän huono omatunto, kun en noin mukavasta miehestä välitä. Päässä ei ollut baskeria, mutta taskussa jotain kovia karkkeja, joita jakaa minulle aina kun tavataan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiedotusvälineiden ja poliisin kiinnostus?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Oliko tämä ranskalainen outo? Siteerasiko hän Voltairea? Oliko kovinkin huumorintajuton ja sarkasmia tajuamaton? Oliko baskeri päässä ja patonki vinossa?
Ei ollut outo, ei siteerannut mitään, vaikutti hauskalta ja huumorintajuiselta. On vähän huono omatunto, kun en noin mukavasta miehestä välitä. Päässä ei ollut baskeria, mutta taskussa jotain kovia karkkeja, joita jakaa minulle aina kun tavataan.
Ihme namusetä. Anna sille siis mun numero. Siis ihan oikeasti voit antaa, siis numeron.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin