Naiset armeijaan?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Asevelvollisuus naisille?

(olen mies) kaikille naisille asevelvollisuus!
3
8%
(olen mies) ei asevelvollisuutta naisille!
10
26%
(olen nainen) kaikille naisille asevelvollisuus!
2
5%
(olen nainen) ei asevelvollisuutta naisille!
15
38%
EVVK/EOS/Tuulenpuiska
9
23%
 
Ääniä yhteensä: 39

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naiset armeijaan?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mustakikkeli kirjoitti:Tuo ei ole mitään siihen verrattuna kuinka montaa kertaa elämänsä aikana miehet ejakuloivat! Voin paljastaa: useammin kuin kerran kuussa...
Minä se ennen kertausharjoituksia ja muitakin pitkiä reissuja jolloin ei voi oikein runkata.. runkkailen itseni "kuiviin", jotain kymmenen kertaa päivänä ennen lähtöä. Minusta nimittäin on ikävä herätä spontaanit unimällit housuissa.

Mitenkähän naiset selviäisivät metsäkeikoilla pesemättömän, kenties vielä menkkapillunsa kanssa?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Bhven

Re: Naiset armeijaan?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Gattaca kirjoitti:Mitenkähän naiset selviäisivät metsäkeikoilla pesemättömän, kenties vielä menkkapillunsa kanssa?
Kuinka kivikauden luolamiehet ja -naiset selvisivät ilman rexonaa?
Aito_Johanna

Re: Naiset armeijaan?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Riemumieli kirjoitti: Mitäs olette niin uraorientoituneita, että haluatte jälkikasvua vasta yli 30-kymppisinä, kuukautisista jo lähes parikymmentä vuotta kärsineinä.
Kyllä yli 30-kymppisenä on jo juna mennyt niin uran kuin lasten suhteen. Tiettävästi vanhimmat ihmiset sitten Vanhan Testamentin aikojen ovat eläneet vain 12-kymppisiksi.
Noriyumi

Re: Naiset armeijaan?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Riemumieli kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Toden totta... Vaikka naiset eivät synnyttäisi, menkkoja tulee elämän aikana noin 1980 päivää.
Ja minä kun luulin, että odottava nainen ei menstruoi.
Noh noh, vähennä luvusta 9 yhtä täyden ajan odotusta kohden ;)
Noriyumi

Re: Naiset armeijaan?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Aito_Johanna kirjoitti: Kyllä yli 30-kymppisenä on jo juna mennyt niin uran kuin lasten suhteen.
Noh noh, kyllä nykylääketieteen avulla lapsia voi saada turvallisesti nelikymppiseksi asti. Synnytyksiä valvotaan ja siinä autetaan huumein ja piikein ;) Olipa kerran 60-v nainenkin joka synnytti... Ja ura, no, jotkut vaihtavat kokonaan alaa keski-ikäisenä, ja siinä uraputki katkeaa omasta tahdosta.
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Naiset armeijaan?

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Noriyumi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Kyllä yli 30-kymppisenä on jo juna mennyt niin uran kuin lasten suhteen.
Noh noh, kyllä nykylääketieteen avulla lapsia voi saada turvallisesti nelikymppiseksi asti. Synnytyksiä valvotaan ja siinä autetaan huumein ja piikein ;) Olipa kerran 60-v nainenkin joka synnytti... Ja ura, no, jotkut vaihtavat kokonaan alaa keski-ikäisenä, ja siinä uraputki katkeaa omasta tahdosta.
Jäiköhän nyt jotain huomaamatta? 30-kymppinen on kutakuinkin 300-vuotias :shock:
slam

Re: Naiset armeijaan?

Viesti Kirjoittaja slam »

Aito_Johanna kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Mitäs olette niin uraorientoituneita, että haluatte jälkikasvua vasta yli 30-kymppisinä, kuukautisista jo lähes parikymmentä vuotta kärsineinä.
Kyllä yli 30-kymppisenä on jo juna mennyt niin uran kuin lasten suhteen. Tiettävästi vanhimmat ihmiset sitten Vanhan Testamentin aikojen ovat eläneet vain 12-kymppisiksi.
Uran raiteet päättyvät vasta, kun siemen kuolee lapsissa ja historiasi unohdetaan.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naiset armeijaan?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Aito_Johanna kirjoitti:Kyllä yli 30-kymppisenä on jo juna mennyt niin uran kuin lasten suhteen. Tiettävästi vanhimmat ihmiset sitten Vanhan Testamentin aikojen ovat eläneet vain 12-kymppisiksi.
Tunnustan kielellisen häiriöni, tarkoitus oli sanoa 30-vuotiaina. Kiitoksia, oppia ikä kaikki. :shock:
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin