Tyytyminen?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Onko elämäsi tyytymistä vai saavuttamista?

Olen saavuttanut kaiken mitä oikeasti olen halunnutkin
3
5%
Ainakin pyrin saavuttamaan kaiken mitä haluan
31
49%
Tähtään parempaan, mutta jos en saavuta, tyydyn osaani
17
27%
Kaipaisin parempaa, mutta tyydyn nykytilaani
4
6%
En edes kuvittele pääseväni parempaan kuin nykytila
1
2%
Olen onnellinen siitä minulla on, ja pelkään että ei tästä mennä kuin alaspäin
2
3%
Kaikki on päin vittua, tästä ei enää mennä kuin narun jatkoksi
2
3%
Tyhmä kysymys, EVVK.
3
5%
 
Ääniä yhteensä: 63

Sannnu

Re: Tyytyminen?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

En ole tyytynyt vaan tehnyt asioiden eteen paljonkin. Toki kaikkiin asioihin ei voi aina vaikuttaa ja joidenkin asioden kohdalla on tullut hakattua päätä seinään useaan otteeseen ja otettu vielä nurkan takaa vauhtiakin. Mutta kaikenkaikkiaan olen ollut tarmokas ja vienyt elämääni oikeaan suuntaan ja ottaen pieniä voittoja kohti onnellisuutta.

Mua ällöttää ihmistyyppi, joka valittaa ja valittaa kun kaikki on huonosti, mutta mitään ei saada aikaiseksi sen oman tilanteen parantamiseksi. Totuus kun on, ettei kukaan tee sun puolestasi niitä tärkeitä päätöksiä.

Arvostan todella korkalle ihmisiä, jotka ovat päämäärätietoisesti edenneet elämässään pienillä tai isoilla askelilla kohti omia päämääriä ja unelmia. Olen nähnyt niiden toteutuvan ja siksi voin sanoa, että jokainen voi saavuttaa lähestulkoon mitä tahansa kun vain oikein kovasti asiaan uskoo ja sitä kohti tavoittelee. Joskus voi olla helvetin vaikeaa, mutta aina tulee pieniä etappeja, jotka vievät asiaa eteenpäin.

Eikä aina unelmien tarvitse olla suuria. Jokaisen ihmisen kannattaisi harrastaa unelmointia pienessä mittakaavassa, sillä silloin myös pienistä asioista alkaa tulla helpommin onnelliseksi.

Ihmiset, jotka ovat saaneet kaiken helposti on saattanut onnistaa, mutta silloin on jäänyt välistä se matka, joka asian saavuttamiseksi on täytynyt käydä, ja se on usein erittäin opettavainen.
Vastaa Viestiin