Kitinäläisten tausta

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Olen mielestäni

Täys rehupuntti
4
5%
Maalta kotoisin
15
17%
Pikkukaupungin poika/tyttö
25
28%
Esikaupunkien kasvatteja
17
19%
Isojen kaupukien ihminen
16
18%
Maailmankansalainen
7
8%
Lähiönauta/sonni
4
5%
 
Ääniä yhteensä: 88

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinäläisten tausta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tää on vaikee kysely vastata; isosta kaupungista lähiöstä siirtynyt asumaan pikkukaupungin keskustaan josta pikkukaupungin pientalohelvettiin josta isoon kaupunkiin lähiöön asumaan josta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kitinäläisten tausta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Uudesta seelannista sukujuurensa saanut ja sinne kaipaava, Lontoossa syntynyt (sinnekin kaipaava) Suomen maalaispitäjissä katkeraksi kasvanut ja nyt Ouluun kotiutunut. Voisin jonnekin 20 km säteellä kaupungista maalaiseksi ryhtyä tässä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
MarthaFocker

Re: Kitinäläisten tausta

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

En osaa vastata, koska jos Gattacalta kysytään, niin olen isosta kaupungista. Jos kysytään melkein keneltä tahansa muulta, niin pikkukaupungista.
Oli miten oli, vaadin vastausvaihtoehdoksi "Lahest", koska ei sitä oikein muuten voi kuvailla.

Kouvolalaista musta ei tule ikinä. Teki mieli kirjottaa "miusta ei tuu", mutta ette tyä ois tajunnu kuitenkaa. Eihän teillä tunnetusti ole huumorintajua.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kitinäläisten tausta

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

entinen käsilaukkuvaras.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Kitinäläisten tausta

Viesti Kirjoittaja mozart »

Pikkukaupungin tyttö. Itä-Suomessa olen kiertänyt neljä eri pientä kaupunkia elämäni aikana ja nyt asetuin sitten kuntaan, joka ei ole edes kaupunki, mutta lähimpään isoon on n. 20 km eli ei paha :)
Vastaa Viestiin