Viihdettä oppimalla

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
SnapaHead

Viihdettä oppimalla

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Kerta täällä on selvästi havaittavissa ihmisten vajoaminen totaaliseen mielisairauteen, on paikallaan pitää oppitunti.

1. Ensin Superiorin ansiokas aloitus:
"Väitän, että puhtaan kliinisessä heteromaailmassa jokainen nainen haluaa sisimmässään alistua miehelle, samoin kuin jokainen mies haluaa alistaa naista. Olenko tänään jälleen väärässä?"

Jos nyt siis alkuun tehdään selväksi ettei kukaan vittu sano noin. Yksinkertaisesti tuollaista ei vaan irtoa kenenkään päästä. Siinä akuutti tapaus nro 1.

2. Jatkoa seuraa vähintäänkin yhtä ansiokas EW:
"Tässä keskustelussa seksuaalisella estolla tarkoitetaan seuraavaa: Elävän aikuisen kanssa koettuun seksiin liittyvä ei-vahingoittava teko, jota henkilö ei missään tilanteessa, missään elämänsä vaiheessa eikä kenenkään kanssa haluaisi kokea tai kokeilla."

Tällaistakaan ei vaan saatana käy kukaan kirjoittamassa mihinkään saati sitten päästä suustaan. Maailmasta tulee pelottava paikka jos tällaiset toimet selviävät ilman seurauksia.

3. Sitten par-sky:
"miten sinulla menee anopin ja appiukon (kokeilussakin olevat kelpaa) kanssa? miten niitten kanssa selviää? miten olet itse yrittänyt heidän kanssaan pärjätä? onko olemassa kohta jolloin voi todeta, että pitäkää tunkkinne, teille en aio enää mitään puhua?"

Elämässä olisi tarkoitus selvitä hengissä 70 vuoden paremmalle puolelle. Jos tällaisia tuottaa on odotettu elinikä kovin lyhyt. Akuutti tapaus nro 3.

4. Onneksi tämän aloittaja, Silsa, on jo ilmeisesti hakeutunut hoitoon:
"Kumman koet (alkoholi vai tupakka) vanhemman menettelynä haitallisemmaksi lapsen kehitykselle kohti kunnon kansalaista?"

Tällaista ei yksinkertaisesti mennä kirjoittamaan minnekään muualle kuin paskanjauhantaan. Akuutti tapaus nro 4. (olettaa saattaa että apu on jo löytynyt).

5. Akuutti tapaus nro 5:
"Minkä takia miehen on niin vaikea puhua? Koko yhdessäolon ajan on saanut nyhtää mielipiteitä ja ajatuksia suunnilleen hohtimilla äijästä ulos."

Edelleen ei voi kovin vanhaksi selvitä tällä menolla. Mahtaako kompastua aina kun yrittää persettään pyyhkiä, puhumattakaan vaatteiden pukemisesta omin avuin.
Mistä ihmeestä keksitte näitä juttuja? Jos mielikuvitus ei sakilla laukkaa kiertoradalla niin sitten kysellään miten kengännauhat sidotaan? Eikö ketään huolestuta se, että huolestuu jostain kengännauhoista?

6. Akuutti tapaus nro 6 onkin sitten mennyttä kauraa:
"Olen edistysuskoinen eurooppalaisen valistusaatteen kannattaja."

Eikö ketään pelota, että maailmassa on joku joka sanoo tuollaista? Tuollaista ei vain yksinkertaisesti sano helvetti vieköön kukaan.
---

Se että kitinä todetaan ennen kaikkea viihteeksi on jotenkin nurinkurista. Voiko siis joku todella viihtyä, nauttia tai tuntea jonkinlaista mielihyvää märisemällä jostain vitun tuhoontuomitusta paskasuhteestaan johonkin homoon tai lesboon jossain vitun koirankopissa? Voiko joku todella viihtyä kuvaillessaan kuinka pyyhkii vittunsa tai ravistelee kyrpänsä kusella käynnin jälkeen? Tai yksityiskohtasesti kertoa kuinka paljon sitä räkää tulee ja että näinpä unta kun nussin siskoani? Tai rääpiä jostain vitun horoskoopeista 1000-sivuisen opuksen karvoilla, tuoksuilla ja yhdellä vanhalla hintillä kuorrutettuna?
Minä väitän että ei voi. Kyseessä on oltava tauti nimeltä tylsimys maximus,jonka ainoa lääke on hirttoköysi. Toinen vaihtoehto on mielisairaus. Mielipiteitä? :h:
silsis

Re: Viihdettä oppimalla

Viesti Kirjoittaja silsis »

SnapaHead kirjoitti: Kyseessä on oltava tauti nimeltä tylsimys maximus,jonka ainoa lääke on hirttoköysi. Toinen vaihtoehto on mielisairaus. Mielipiteitä? :h:
Iskit sitten hertta ässän... Kyllähän tämä elämä on välillä ihan saatanan tylsää. Ei ole virikkeitä. Taantuu ja sit vituttaa. Ei kykene. Vittu mä näivetyn, kun hengaan täällä ja hengaan silti.

Jos mut todetaan mielisairaaksi, niin onko se sulle sit petroolia tumakkeeseen? Jos mä faksaan sulle M1-lähetteeni, niin saanko tulla polttaan kaikki sun assemblystä pöllimät ninkkaripelit? Lahdestahan sä olit?
Tiikeriankka

Re: Viihdettä oppimalla

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Mulla on ollut jotenkin käsitys, ettei mitään tarvitse lukea, jos ei kiinnosta. Minä en ainakaan lue.
SnapaHead

Re: Viihdettä oppimalla

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Tiikeriankka kirjoitti:Mulla on ollut jotenkin käsitys, ettei mitään tarvitse lukea, jos ei kiinnosta. Minä en ainakaan lue.
Minulla on sellainen käsitys ettei voi tietää lukematta kiinnostaako vai ei. Mutta enhän minä ole sanonut ettei kiinnostaisi.

Silsa, miltä tuntuu olla täysin kyvytön valitsemaansa ammattiin?
Tiikeriankka

Re: Viihdettä oppimalla

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

SnapaHead kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Mulla on ollut jotenkin käsitys, ettei mitään tarvitse lukea, jos ei kiinnosta. Minä en ainakaan lue.
Minulla on sellainen käsitys ettei voi tietää lukematta kiinnostaako vai ei. Mutta enhän minä ole sanonut ettei kiinnostaisi.
Joo, ei voikaan. Monesti lopetan lukemisen otsikon jälkeen tai viimeistään toiselle riville.
leila

Re: Viihdettä oppimalla

Viesti Kirjoittaja leila »

SnapaHead kirjoitti:Akuutti tapaus nro 5:
"Minkä takia miehen on niin vaikea puhua? Koko yhdessäolon ajan on saanut nyhtää mielipiteitä ja ajatuksia suunnilleen hohtimilla äijästä ulos."
Edelleen ei voi kovin vanhaksi selvitä tällä menolla. Mahtaako kompastua aina kun yrittää persettään pyyhkiä, puhumattakaan vaatteiden pukemisesta omin avuin.
Mistä ihmeestä keksitte näitä juttuja? Jos mielikuvitus ei sakilla laukkaa kiertoradalla niin sitten kysellään miten kengännauhat sidotaan? Eikö ketään huolestuta se, että huolestuu jostain kengännauhoista?
Hassua, vaikka en ihan kaikkea ymmärtänytkään mielisairauteni takia. Mutta oikeassa olet, kaadun aina kun pyyhin persettäni. Sitten joudun huutamaan mykkää miestäni avuksi. Joskus olen maannut vessan lattialla parikin tuntia, kun mies on ollut ulkona. Tämä on muuten jo toinen kerta, kun minut näissä porukoissa todetaan vajaamieliseksi. Ehkäpä tästä pitäisi jo tajuta jotain. Nyt kuitenkin jatkan kumilenksujen pussitusta. Ohjaaja sanoi minulle, että punaisia laitetaan yhteen pussiin 250 kpl, ruskeita 150 kpl. Ei tule päivässä kovinkaan montaa valmista pussia, sillä minä osaan laskea vain 77:een.
SnapaHead

Re: Viihdettä oppimalla

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Kannattaa ehdottomasti tajuta jotain. Varsinkin jos kyselee neuvoa Kitinästä. Ryhdyin epäilemään mielisairauttasi... ehkä kyseessä onkin aivovamma. Kannattaa käydä paskalla kylpyammeessa niin voit suorittaa homman makuuasennossa. Omin päin vaatteiden pukemista se ei tosin auta.
leila

Re: Viihdettä oppimalla

Viesti Kirjoittaja leila »

SnapaHead kirjoitti:Kannattaa ehdottomasti tajuta jotain. Varsinkin jos kyselee neuvoa Kitinästä. Ryhdyin epäilemään mielisairauttasi... ehkä kyseessä onkin aivovamma. Kannattaa käydä paskalla kylpyammeessa niin voit suorittaa homman makuuasennossa. Omin päin vaatteiden pukemista se ei tosin auta.
Olen lopettanut paskomisen jo kolme viikkoa sitten ja poikani kyllä auttaa minua pukeutumisessa. Kiitos vaan huolenpidosta. Voiko aivovamma periytyä?
silsis

Re: Viihdettä oppimalla

Viesti Kirjoittaja silsis »

SnapaHead kirjoitti:Silsa, miltä tuntuu olla täysin kyvytön valitsemaansa ammattiin?
Olen niin kyvytön ameeba, että ymmärsin kysymyksesi kehoituksena hakeutua johonkin älyllisesti haastavampaan ammattiin. Onko Lahdessa sopivia vakansseja?
Vastaa Viestiin