Epämiellyttävä totuus

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Epämiellyttävä totuus

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Katsokaapa tämä: http://www.nelonen.fi/leffaputki/tuloss ... 27&d=79489&

ja katsotaan syntyykö asiakeskustelua.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
ninnithequeen

Re: Epämiellyttävä totuus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Asiakeskustelua?

Sä olet erehtynyt pahasti palstasta nyt.
imbesiili

Re: Epämiellyttävä totuus

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Miten tuo katsotaan? Sivulla on vain tekstiä.
Sudenhenki

Re: Epämiellyttävä totuus

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Niin häikäisevä avaus, että ihan heräsin siihen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Epämiellyttävä totuus

Viesti Kirjoittaja BrianW »

imbesiili kirjoitti:Miten tuo katsotaan? Sivulla on vain tekstiä.
Niin, minä olen niin vanhanaikainen, että ajattelin ihmisten voivan vielä käydä oikein leffassakin. Kino Palatsissa se ainakain vielä la meni.

Ilmeisesti olen muutenkin tyhmä, koska Ninnin kommenttia en ymmärrä. Minusta tämä on asiaa jos mikä.

Eipä tosin ole eka kerta kun en kaikkia näkemyksiä ymmärrä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Epämiellyttävä totuus

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

BrianW kirjoitti:
imbesiili kirjoitti:Miten tuo katsotaan? Sivulla on vain tekstiä.
Ilmeisesti olen muutenkin tyhmä, koska Ninnin kommenttia en ymmärrä. Minusta tämä on asiaa jos mikä.

Eipä tosin ole eka kerta kun en kaikkia näkemyksiä ymmärrä.
Avauksesi on asiaa. Mitään muuta asiallista tältä palstalta ei sitten löydykkään.
ninnithequeen

Re: Epämiellyttävä totuus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jyrki73 kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
imbesiili kirjoitti:Miten tuo katsotaan? Sivulla on vain tekstiä.
Ilmeisesti olen muutenkin tyhmä, koska Ninnin kommenttia en ymmärrä. Minusta tämä on asiaa jos mikä.

Eipä tosin ole eka kerta kun en kaikkia näkemyksiä ymmärrä.
Avauksesi on asiaa. Mitään muuta asiallista tältä palstalta ei sitten löydykkään.
Tätä mä vähän niinku hain takaa juu.
Geetzu

Re: Epämiellyttävä totuus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Olen niin tyhmä, että kirosin jo aamulla vartin telkku.comia kun ei ole ajan tasalla. Tossa linkissähän lukee ylhäällä MA 30. päivä... Jaa että leffaan asti pitäis sit mennä, hmmh, katsellaan. (Prada-leffa houkuttaa vähän enempi!!!1)
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Epämiellyttävä totuus

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Suvinen kirjoitti:Kiinnostaisi kyllä tosi paljon nähdä tuo pätkä. Toivon vaan, että mies on oikeasti ja tosissaan asialla - .
Kannattaa ja jokaisen pitäisi katsoa.

MUTTA, toivoisin, että leffa olisi väärässä. Worst case nimittäin sen mukaan on se, että noin kymmenessä vuodessa suurimmat jäätiköt sulaa ja merivesi nousee vähintään n 6 metriä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Epämiellyttävä totuus

Viesti Kirjoittaja BrianW »

No niin, nyt täytyy olla asiat pahalla mallilla kun Blairkin on herännyt:

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Brita ... 5222655782
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Epämiellyttävä totuus

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

ninnithequeen kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:
imbesiili kirjoitti:Miten tuo katsotaan? Sivulla on vain tekstiä.
Avauksesi on asiaa. Mitään muuta asiallista tältä palstalta ei sitten löydykkään.
Tätä mä vähän niinku hain takaa juu.
Tälläisten oksentelujen takia täällä ei ole asiakeskusteluja.Hus paskanjauhtantaan älisemään siitä jos ei ole aiheeseen mitään sanottavaa.Ei tarvi olla heti avauksen jälkeen ekassa viestissä vitsailemassa "Ei täällä mitään asiaa keskustella,väärä palsta" *hymiöidioottihymiö*.Jos ei ole mitään sanottavaa,koita olla hiljaa ,niin joku ehkä saattaa aloittaa sen fiksun keskustelun.

elokuva on loistava,suosittelen kaikille joilla yhtään kiinnostaa mihin homma on menossa huonolla munkilla.Yllättävintä oli että tiedesmiestoverini,joka juuri puuhaa mm. ilmaston muutoksen kanssa,katsoi kys elokuvan jossain seminaarissa tanskassa,hehkutti kyseistä pätkää ja suositteli kaikille.Ei ollenkaan liian skandaalihakuinen vaan kertoo kylmästi missä mennään.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
CandyMan

Re: Epämiellyttävä totuus

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

BrianW kirjoitti:Katsokaapa tämä: http://www.nelonen.fi/leffaputki/tuloss ... 27&d=79489&

ja katsotaan syntyykö asiakeskustelua.
Jos haluaa riidellä laajemman joukon kanssa, niin tuonne (vaatii ilmaisen rekisteröitymisen).

Henkilökohtaisesti olen kasvihuoneilmiötä, otsoniaukkoja ja työttömyyttä vastaan. Pyrin käyttämään julkisia oman auton sijasta, hengitän puolet hitaammin, en piereskele julkisesti jne. Mitä te teette asian hyväksi, vai emmekö voi muuta kuin odottaa isojen maiden päätöksiä? Miten saadaan Kiina ja intialaiset ruotuun, etteivät vaan ala havitella länsimaista elintasoa?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Epämiellyttävä totuus

Viesti Kirjoittaja annepa »

Niiiiiinnn siis kyseinen sivuhan esittelee että mitä leffateattereissa on tällä hetkellä menneillään.

Kävin katsomassa epämiellyttävää totuutta silmiin ja kyllä se oli hyvin epämiellyttävä. Ne skenaariot mitä siinä esitettiin sai aikaan paniikinomaisia henkäyksiä (jos olisin panikoituvaa sorttia olisin joko hyperventiloinut tai kirkunut) ja kaikenkaikkiaan leffan jälkeen oli ihan paska olo. Minä olen aikani tuote ja minäkin saastutan, minäkin lämmitän ilmastoa. En ole edes mikään supersaastuttaja ja silti tuli IHAN PASKA OLO. Minä hoidan riistaa ja metsää, käytän julkisia kulkuvälineitä, en omista autoa, en osta roinaa itselleni enkä muille vaan vain tarpeellista tai sitten jos pitää lahjoa niin ostan palveluita. Koitan pitää lämpötilan kotona järjellisissä lukemissa ja sammutan sähkölaitteet silloin kun niitä ei tarvi. Ostan luomua ja lähiruokaa (voisin kyllä ostaa useamminkin) ja kierrätän. Silti tuosta leffasta tuli paha olo.

Positiivista on, että GB on herännyt. Tänään vasta kuulin uutisissa että vaikka tarkoitus oli vähentää päästöjä niin Suomen kaasupäästöt on kasvanu 16%. Miksi? Miksi yksityiautoilua tuetaan, miksi öljyn kulutusta tuetaan, miksi uusia energiamuotoja ja niitä käyttäviä teknologioita ei tueta? Miksi?

Ja miksi tosta pätkästä tuli niin paska olo vaikka tiedostan asian ja teen mitä voin ja pyrin tekemään vielä enemmän?

Pätkä kantsii kyllä katsoa, se herättää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Epämiellyttävä totuus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt alkaa olla jo vähän liian myöhästä, ratas on kääntynyt, tulevat tapahtumat ovat hyvin epäennustettavia.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin