Iltapäivälehtien kateusnumero

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Onko oikein, että verotiedot ovat julkisia?

On!
7
28%
Ei!
8
32%
Jotain siltä väliltä / Tuulenpuiska.
10
40%
 
Ääniä yhteensä: 25

SingleMalt

Re: Iltapäivälehtien kateusnumero

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

hermine kirjoitti:Tuossa tekstiviestipalvelussa ei kuitenkaan ole kaikkien tietoja.
Taitaa olla verotuskuntakohtaisesti. Muistaakseni Espoon rajana oli 40K€ tulot, joilla pääsee listalle.
Aito_Johanna

Re: Iltapäivälehtien kateusnumero

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

elco kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: edit: Googlasin. 1,90 €. Aika kova hinta.
No jollei ole itse varaa maksaa niin kehittää duunipaikalta poolin, jossa jokainen tilaa vaikka 5 tai 10:n työkaverin tulot. Ne vain exceliin ja excel taskussa kehityskeskusteluihin pomon kanssa. Tämä siis, jos palkoista ei käydä avointa keskustelua (harvoin käydään).

Työyhteisön palkkojen tuntemus tasoittaa mukavasti työnantajan informaatioylivoimaa palkkaneuvotteluissa.
Mun kohdalla työkavereiden tulot eivät ole kovin kiinnostavia, koska ne menevät jokaisella samojen virkaehtosopimukseen kuuluvien taulukoiden mukaan eikä pomo voi vaikuttaa niihin mitenkään, vaikka onkin kiero ja juonikas akka.
Mutta sinne tänne lennelleiden koulu- ja opiskelukavereiden, muiden matkan varrella kohdattujen hyvänpäiväntuttujen ja teidän ikimussukoiden kitinäläisten palkkatietoja kyttäisin, mutta en sentään tuohon hintaan.
NuoriDaavid

Re: Iltapäivälehtien kateusnumero

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti: Mun kohdalla työkavereiden tulot eivät ole kovin kiinnostavia, koska ne menevät jokaisella samojen virkaehtosopimukseen kuuluvien taulukoiden mukaan eikä pomo voi vaikuttaa niihin mitenkään, vaikka onkin kiero ja juonikas akka.
Mites sen akan palkka? Luulen, että rehtoreilla on sopimuspalkka, onko näin?
Aito_Johanna

Re: Iltapäivälehtien kateusnumero

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Mun kohdalla työkavereiden tulot eivät ole kovin kiinnostavia, koska ne menevät jokaisella samojen virkaehtosopimukseen kuuluvien taulukoiden mukaan eikä pomo voi vaikuttaa niihin mitenkään, vaikka onkin kiero ja juonikas akka.
Mites sen akan palkka? Luulen, että rehtoreilla on sopimuspalkka, onko näin?
Ei kun kyllä sekin tulee jostain listasta. Enemmän se paskiainen joka tapauksessa saa kuin ansaitsee.
Vastaa Viestiin