Aapiskanan apukouluketju

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Aapiskanan apukouluketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Think kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kusta kummasta katkeruutenne SIKIÄÄ?
Huumorilla suhtaudun mut silti ihmettelen hiukkasen!
Siis Lontooseen on, kuulkaapa, oikea muoto. Olisin vastanna tämän ilman vitsiä noin 3 vuotiaana jo!
Arska
myös ihminenja think myös! Hih.
Tee meille kaikille palvelus ja käy katsomassa vaikka sanakirjasta mitä katkeruus tai kateus tarkoittavat, kun niitä niin kovasti teksteissäsi viljelet. Sen jälkeen kun olet miettinyt miten ne sopivat näihin kaikkiin tilanteisiin, niin tule toki takaisin ja kerro mielipiteesi.
CORRECTION! En käyttänyt sanaa "kateus". Käytin sitä vain silloin joskus tietylle henkilölle ja yleensä tällaiset kirjoitukset sikiää tuon tunteen osatunteista, MUTTA en käytä tuota ilmausta koska eihän tuntemattomilla ole oikeasti mitään konkreetista kadehdittavaa. Siksi en tuota sanaa enää käytä. Katkera on ihan oikeakin sana tähän. Katkeruudella on monimuotoinen merkitys. Yleensä tunne liittyy marttyriuteen, mutta yhtä hyvin johonkin epämiellyttävään tunteseen, jota itsessään ei hyväksy ja joka on jotenkin kipeä. Voisin sanoa myös antipatianne ja vihanne mutta katkeruus-sanaa voin käyttää koska en tosiankaan tiedä, mistä kummallinen arvostelunne tai hassutuksenne kumpuaa. Ja älkää nyt koettako automaattisesti valjastaa kaikkia täällä oleman samaa mieltä kuin te. Se on aika läpinäkyvää taktiikkaa ja täällä oleva Kitinäporukka omaa älliä päässään oikein hyvin!
MUTTA nyt minä olen ehkä typerän tosikko. Eikö tää kuitenkin ole huumoria vaan, joten ehkä saitte minut hiukan lankaan puhua näin perustellusti. Sovin itselleni, että tämä on HYYMOR eli se on ookoo.
Sanakirjasta minun ei tarvitse perussanastoa katsoa. Tunnen itseni ikäväksi jos kehun itseäni noin tosissani. Edelliset kehumiset ovat aika huumorilla heitetty. Toki pidän itseäni mukavana, mutta kaikki omaavat vikoja, tosin omat mahdolliset vikani ainakin itse kestän, heh!
EHDOTAN rauhankyyhkyä! Koetan olla ärsyttävämpi.
Ystävyysehdotuksella toivoo Stadinarska
pehmeä höpsykkä (by Keikaus) :?
Vastaa Viestiin